IKM UKE 35 og 36 (!!!)

Det er jo et flust av fine tester jerv både LH og HCG. Hurra ! Og måtte det bli flere!

Jeg er på CD 15 i dag og har faktisk bemerket meg EL slim, noe jeg har strevd med å bemerke meg denne litt «lange» prøvetiden. Jeg tror faktisk jeg har mer østrogen denne runden og føler meg i overkant positiv. Ingen positiv EL test enda, men føler den er rett rundt hjørnet, og vi har lagt aksjer annen hver dag siden 11 DPO etter anbefaling fra gyn. Er så sykt spent! For denne runden skal jeg også bruke progesteron støtte, vil så gjerne få LH topp nå! Kom kom :happy093

Mannen skal til spermanalyse om 1 uke, så blir mye kryssing av fingre de neste ukene kjenner jeg.

Jeg klarte å søle koppen med tiss på gulvet på badet :arghh: Traff skittentøyskurven til samboeren min som er i tøy på utsiden og som jeg ikke aner hvordan jeg skal vaske. Kommer til å stiiinke på badet i morgen tidlig når jeg har ekstra gulvvarme på for å få tørket tøy som skal med på ferie på mandag :(

Jeg klarte å søle koppen med tiss på gulvet på badet :arghh: Traff skittentøyskurven til samboeren min som er i tøy på utsiden og som jeg ikke aner hvordan jeg skal vaske. Kommer til å stiiinke på badet i morgen tidlig når jeg har ekstra gulvvarme på for å få tørket tøy som skal med på ferie på mandag :(
Unnskyld at jeg ler men høres ut som noe typisk jeg kunne gjort :hilarious: Du får ta den med deg inn i dusjen og vasket den med såpevann?

Neeeei! :hilarious: :happy090 Den kurven der få du ta og legge i bløt med litt vaskemidler og sitron oppi. Så blir den gullren igjen! Eller dynke den med våt klut/spray med samme midler.

Åånei! Kunne lett klart noe sånt selv :laughing001

Prøv med litt eddik kanskje?

Åååå den er kjipern :arghh:

Temp ned igjen

Vedlegg

• Screenshot_20250824_073310_FF App.jpg
    Screenshot_20250824_073310_FF App.jpg
    307,9 KB · Visninger: 23
Man blir jo faktisk helt tussete når man prøver. ALT overanalyseres for å koble det til enten eggløsning eller graviditet. Blir man løs i magen? Må være gravidsymptom. Drømte litt mer realistisk enn før? Gravid. Fikk lyst på noe mat man vanligvis ikke hatt lyst på? Definitivt Gravid. Kjøleskapet lukter vondt? Må jo være pga en evt graviditet, ikke alle de gamle matrestene man har tatt vare på :hilarious: For ikke å snakke om kroppslige symptom som murring, tett nese, hodepine, økt tissetrang osv. Og jeg er jo bare såvidt inn i dpo land, så ingen logikk at jeg skal ha noen symptomer enda.

Drømte i natt at jeg fikk tvillingjenter og når jeg våkna nå så var det første jeg tenkte at "Jepp, det satt det" :facepalm: Det kan umulig skyldes at en av mine nære venninner nettopp fikk tvillinjenter liksom... :hilarious:

Man blir jo faktisk helt tussete når man prøver. ALT overanalyseres for å koble det til enten eggløsning eller graviditet. Blir man løs i magen? Må være gravidsymptom. Drømte litt mer realistisk enn før? Gravid. Fikk lyst på noe mat man vanligvis ikke hatt lyst på? Definitivt Gravid. Kjøleskapet lukter vondt? Må jo være pga en evt graviditet, ikke alle de gamle matrestene man har tatt vare på :hilarious: For ikke å snakke om kroppslige symptom som murring, tett nese, hodepine, økt tissetrang osv. Og jeg er jo bare såvidt inn i dpo land, så ingen logikk at jeg skal ha noen symptomer enda.

Drømte i natt at jeg fikk tvillingjenter og når jeg våkna nå så var det første jeg tenkte at "Jepp, det satt det" :facepalm: Det kan umulig skyldes at en av mine nære venninner nettopp fikk tvillinjenter liksom... :hilarious:
:wacky: Hahahah så sant!!

Back
Topp