De var jo så sterke?Nå skjønner jeg ingenting. Testene er negative i dag. Så da ble det vel en kjemisk igjen da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De var jo så sterke?Nå skjønner jeg ingenting. Testene er negative i dag. Så da ble det vel en kjemisk igjen da![]()
De var negative i går kveld ogBahh. Kan det være hvis det var første tiss?
Ja det vil jo fungereUnnskyld at jeg ler men høres ut som noe typisk jeg kunne gjortDu får ta den med deg inn i dusjen og vasket den med såpevann?
Ja så skjønner ingenting jeg.De var jo så sterke?

Syke MENGDER med el-slim
Man kan bli helt tussete!Man blir jo faktisk helt tussete når man prøver. ALT overanalyseres for å koble det til enten eggløsning eller graviditet. Blir man løs i magen? Må være gravidsymptom. Drømte litt mer realistisk enn før? Gravid. Fikk lyst på noe mat man vanligvis ikke hatt lyst på? Definitivt Gravid. Kjøleskapet lukter vondt? Må jo være pga en evt graviditet, ikke alle de gamle matrestene man har tatt vare påFor ikke å snakke om kroppslige symptom som murring, tett nese, hodepine, økt tissetrang osv. Og jeg er jo bare såvidt inn i dpo land, så ingen logikk at jeg skal ha noen symptomer enda.
Drømte i natt at jeg fikk tvillingjenter og når jeg våkna nå så var det første jeg tenkte at "Jepp, det satt det"Det kan umulig skyldes at en av mine nære venninner nettopp fikk tvillinjenter liksom...
![]()

3,79??PP5/CD14: Peak på EL-tester og 2.dag med positive tester, så EL er enten idag eller imorgenFikk lagt inn en ny load med aksjer idag kl 07'ish, så får vi se om vi får mulighet til å legge inn mer
Syke MENGDER med el-slim
![]()
![]()
![]()

Hehe ja eddik løser alt føler jegÅånei! Kunne lett klart noe sånt selv
Prøv med litt eddik kanskje?
Gikk inn på Premom og la inn der, og der var den 1,28 i dag. Tror jeg skal begynne å bruke Premom i stedet altså. Men ga Smi-lereader en sjanse iallfall.

Om ikke spiren sitter nå, så skjønner jeg ingentingHahaha hva søren? Det var da voldsomt! Tror EL slimet ditt kan vise vei til mål nå iallfall!Tok en til, og den var sterkereOm ikke spiren sitter nå, så skjønner jeg ingenting
![]()
3,79??![]()
du ser den over her
Får sånne sterke streker, aner ikke hvorfor!?
Tok 3 tester nå. Alle var like negative Ja hadde iallfall ikke lagt vekk håpet 7 dpoTok 3 tester nå. Alle var like negative
haha så kjedelig! Selv om det var det jeg forventet.
Bare 7 dpo!
Tok 3 tester nå. Alle var like negative
haha så kjedelig! Selv om det var det jeg forventet.
Bare 7 dpo!

Neida, skal ikkje det! Murrer enda i underlivet og korsryggen er helt støl etter alle disse dageneJa hadde iallfall ikke lagt vekk håpet 7 dpo![]()
Jepp! Håper veldig på det!Enda veldig tidlig. Tenker du evt får strek ila de neste dagene![]()
Da er du straks ved el! Kjempefint at du ikke ble altfor forsinketHar kjøpt Smi-lereader (uten bindestrek) kit'et på babyplan og brukt appen tilhørende det kittet, men i går kveld og i dag synes jeg egentlig testene mine var sterkere enn kontrollstreken, men den ga meg fortsatt bare 9,7Gikk inn på Premom og la inn der, og der var den 1,28 i dag. Tror jeg skal begynne å bruke Premom i stedet altså. Men ga Smi-lereader en sjanse iallfall.
Vis vedlegget 468015
Den er iallfall stigende så jeg må bytte gruppe til uke 37 @Trinity85 . Som det var en veldig stor sannsynlighet for uansett. Jeg er bare kjeeempe glad for at det virker som jeg kanskje bare blir 3-4 dager forsinket etter MA![]()
Lykke til videre i neste gruppe, vi følger med og heier!

Håper sånn det resulterer i en liten maiskatt