♡ IKM UKE 34 ♡

Negativ test her og ikm idag :sorry: da kommer nokk tr i løpet av dagen..
Aner ikke om det var en kjemisk igjen eller om alle merkene har gitt skygger :shifty:
Neeei jeg var sikker på at det skulle blir noe :sorry: Så grov feil av testene hvis de gav de skyggene! Kan ha vært kjemisk ja? Så fryktelig skuffende, kjenner til det alt for godt :sorry: Du rekker vel akkurat å bli med i Mai hvis TR kommer nå og spiren sitter neste runde :Heartpink Mai/Juni er nydelige måneder :shy:

Tempen til enda nye høyder idag, men blenda tidligtest 10dpo.... Vis vedlegget 467783
Vis vedlegget 467784
Testen er fra Metode, et merke jeg ikke bruker så mye. Jeg har hørt litt snakk om at det kan ha dårlig fargestoff/tregt å bli positivt? Jeg klamrer meg som alltid til alle halmstrå jeg kan finne, selv om jeg føler at håp er ute...
Har vært inn å sett, tempen ser jo så bra ut! Og jeg signerer på at metode er ubrukelige! Fått tatt noen nye tester? :shy: :Heartpink

Å nei! Så trist å lese. Masse styrkeklemmer til dere :Heartred
Å nei, så utrolig trist :sorry: Nesten litt symbolsk at den lille i magen kan trøste dere og at dere fikk vite det samme dag. Kanskje sjelen lever videre
Neii så forferdelig trist å høre :sorry: :Heartpink
Både den sorgen og gleden på samme tid må være vanskelig..:Heartpink
Ånei så fælt:arghh: fant de ut av hva som var galt?

Huff!! Ta godt vare på hverandre :Heartpink og for en timing å skape et nytt liv samtidig, nesten litt symbolsk som Håpefull skriver..
Uff stakkars deg! For en følelsesmessig berg- og dalbane :Heartpink Bare ta den tiden du trenger, vi er her når du er klar for det :Heartbigred

Takk for all omtanke :Heartpink Dette har vært noen av de tyngste dagene noen sinne i livene våre, så det var så veldig spesielt å få beskjedene på samme dag. Helt merkelig, skjønner ingenting jeg... føles nesten symbolsk som dere nevner ja :Heartpink:arghh:

Hvordan går det med deg og spiren? @lilleperle
Det virker som spiren sitter godt enda, jeg kjenner jo liksom at den sitter på venstre side hvis det går an... kjennes hvertfall sånn ut :hilarious: Hormonene jobber godt også, kjenner det brystene og ligamentene og tett og anpusten... men har ikke orket teste mer siden første testen. Det er utrolig hvordan jeg ikke har fått gledet meg så mye som jeg håpet, for vi har druknet i håpløs sorg :Heartpink Men jeg håper lille perlen kan klamre seg fast fordi :shy:

Hvordan går det med deg? Jeg har ikke fått oppdatert meg så mye som jeg ønsket heller på alle her inne :Heartpink

Det virker som spiren sitter godt enda, jeg kjenner jo liksom at den sitter på venstre side hvis det går an... kjennes hvertfall sånn ut :hilarious: Hormonene jobber godt også, men har ikke orket teste mer siden første testen. Det er utrolig hvordan jeg ikke har fått gledet meg så mye som jeg håpet, for vi har druknet i håpløs sorg :Heartpink Men jeg håper lille perlen kan klamre seg fast fordi :shy:
Det lover jo veldig bra og du trenger jo ikke å ta flere tester hvis du ikke føler behov for det. 7dpo her og begynner å føle som deg, at jeg ikke har lyst til å teste. Uff ja, å miste et firbent familiemedlem er nesten værst synes jeg. Var helt knust i lang tid da jeg mistet min. Enda godt dere har et spirende liv som kan glede litt etterhvert

Neeei jeg var sikker på at det skulle blir noe :sorry: Så grov feil av testene hvis de gav de skyggene! Kan ha vært kjemisk ja? Så fryktelig skuffende, kjenner til det alt for godt :sorry: Du rekker vel akkurat å bli med i Mai hvis TR kommer nå og spiren sitter neste runde :Heartpink Mai/Juni er nydelige måneder :shy:
Jaa lurer nesten på om det var kjemisk igjen .. men umulig å vite siden jeg stoppet å teste.

Åå ja blir akkurat i månedsskifte der så håper veldig på det :sorry: hadde vært så hyggelig å fått blitt med i mai:Heartpink

Det lover jo veldig bra og du trenger jo ikke å ta flere tester hvis du ikke føler behov for det. 7dpo her og begynner å føle som deg, at jeg ikke har lyst til å teste. Uff ja, å miste et firbent familiemedlem er nesten værst synes jeg. Var helt knust i lang tid da jeg mistet min. Enda godt dere har et spirende liv som kan glede litt etterhvert
Ja, det er sant, men jeg føler jeg liksom ikke har rom/plass til å bekymre meg faktisk, for alt er fylt med sorg, så det må bare være sånn litt nå også får vi forhåpentligvis ta innover oss gleden snart :Heartpink

Uff, beklager at du har måttet vært igjennom det samme - men vi prøver å tenke på at den sorgen vi sitter igjen med er jo egentlig rett og slett et bevis på at vi har elsket henne såååå høyt lille voffse-jenta vår :shy::arghh:

Ja, har så full forståelse for den testinga, jeg syns det var spennende å teste 7dpo og 8dpo, men så følte jeg at stresset kom snikende etter det, så da hadde jeg det faktisk bedre mentalt med å ikke teste. Men du får jo bare kjenne an dag for dag hva som blir mest greit for deg :Heartpink

Nei? Fikk du HG? Når begynte det til deg? Håper du får noe som hjelper litt? Ååå så grusomt :sorry: Håper det kan slippe opp etterhvert?
Det kom for fullt i uke 8, nå går jeg på full dose xonvea, og afipran de siste 5 dagene men kaster opp 10+ ganger hver dag.. skal til legen igjen nå, jeg sover og spyr, mat klarer jeg ikke holde på, så spiser for bebis sin del å håper litt blir igjen...

Hvordan er du i formen til nå? :Heartpink

Ååå tusen takk :Heartpink Hvordan går det med deg?
Tredje dagen med spotting denne uken og negativ test i dag. Skjønner at det ikke har gått veien, men det er veldig slitsomt at TR ikke kommer ordentlig igang. Spottet også 8-9 dpo. Aldri hatt spotting før, men har vært av og på nå siden MA så er litt bekymret for at ting ikke er som det skal. Jeg skal hverfall kose meg med vin i kveld :angelic:

Er nok bare å kaste inn håndkleet for denne gang. 11-12dpo idag, og blenda tidligtest fra Make Sure. Lite tempdropp idag tidlig uten at det betyr noe, jeg våknet av at jeg sov uten dyne og var kald :p

IMG_2585.jpeg
IMG_2584.jpeg

Påpass sent i dpo-land burde der være noe på testen om dette hadde gått denne gangen. Jeg har heldigvis mye letrozol igjen, men søren heller, jeg hadde troen på runde tre!

Er nok bare å kaste inn håndkleet for denne gang. 11-12dpo idag, og blenda tidligtest fra Make Sure. Lite tempdropp idag tidlig uten at det betyr noe, jeg våknet av at jeg sov uten dyne og var kald :p

Vis vedlegget 467886Vis vedlegget 467887
Påpass sent i dpo-land burde der være noe på testen om dette hadde gått denne gangen. Jeg har heldigvis mye letrozol igjen, men søren heller, jeg hadde troen på runde tre!
Er den helt blank da?

Back
Topp