Kine 95
Elsker forumet
Wiiii det var jo bare ment å skje! Gratulerer!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wiiii det var jo bare ment å skje! Gratulerer!!

Det var som om kroppen hadde bestemt seg denne gangenWiiii det var jo bare ment å skje! Gratulerer!!![]()
Med plutselig fin lutealfase rundne før og tidlig EL denne gangen!Gratulerer, for noen fine tester

Åååå takkGratulerer, for noen fine tester![]()
Ja, jeg trodde ikke jeg kom til å få se strek, er så vant med disse blanke, så er litt i sjokk 
Hadde blitt litt forundret om du ikke hadde fått strekÅååå takk![]()
Ja, jeg trodde ikke jeg kom til å få se strek, er så vant med disse blanke, så er litt i sjokk
![]()

Mens jeg tenkte jeg kanskje hadde gjort noe feil min første gang med tempingHadde blitt litt forundret om du ikke hadde fått strek![]()

Kan det være at du følte deg gravid, men ikke turte tenke det og dermed teste?Mens jeg tenkte jeg kanskje hadde gjort noe feil min første gang med temping![]()
Ja, er nok det, men også for at jeg har trodd jeg har vært gravid 2 ganger etter kjemisk så har gravidtestene vært blankeKan det være at du følte deg gravid, men ikke turte tenke det og dermed teste?
Så tenkte at sånn blir det sikkert bare hver gang nå 
Tenk at du endelig er gravid, må føles fantastisk. Med den tempen og sterke tester, lover dette veldig braJa, er nok det, men også for at jeg har trodd jeg har vært gravid 2 ganger etter kjemisk så har gravidtestene vært blankeSå tenkte at sånn blir det sikkert bare hver gang nå
![]()

Ja dette va over all forventning.. men har nok ikke innsett det helt enda, har ikke sovet i natt, var plutselig ekstremt mye som skulle skje på 12 timerTenk at du endelig er gravid, må føles fantastisk. Med den tempen og sterke tester, lover dette veldig bra
Du følger med inn i Mai!Kan ta litt tid å tørre å innse det. Har ikke den beste magefølelsen desverre. Holder i tillegg på å bli forkjøletJa dette va over all forventning.. men har nok ikke innsett det helt enda, har ikke sovet i natt, var plutselig ekstremt mye som skulle skje på 12 timerHvordan går det med deg nå?
Du følger med inn i Mai!

ÅååGratulerer til alle gravide og lykke til til dere som venter
Jeg våknet med TR… så da går jeg inn i pp12 og har legetime senere i uka og tenkte da også å ta opp å henvises til fertilitetsklinikk siden vi snart har prøvd et år uten en eneste positiv test![]()
Skulle ønske det ikke var så 
Masse masse lykke til 
Ja, noen ganger bare klaffer alt på en gangDet var som om kroppen hadde bestemt seg denne gangenMed plutselig fin lutealfase rundne før og tidlig EL denne gangen!
Nå må du hjelpe å få mai termin gruppen opp til 5000 poster slik at dere kan lage dere et banner da 
Jeg håper du får et fint svangerskap med lite smerter, ingen kvalme og at du får sove på nattenJa dette va over all forventning.. men har nok ikke innsett det helt enda, har ikke sovet i natt, var plutselig ekstremt mye som skulle skje på 12 timerHvordan går det med deg nå?
Du følger med inn i Mai!

Herregud dette var så koselig å lese! Gratulerer så mye

Åååh, gratulerer så mye kjære deg!!!
Kom ikke akkurat som en overraskelse på meg med den tempen din haha!! Så sterk og fin strek å