♡ IKM UKE 34 ♡

Tenk at du endelig er gravid, må føles fantastisk. Med den tempen og sterke tester, lover dette veldig bra
Ja dette va over all forventning.. men har nok ikke innsett det helt enda, har ikke sovet i natt, var plutselig ekstremt mye som skulle skje på 12 timer :eek: Hvordan går det med deg nå? :Heartpink Du følger med inn i Mai!

Ja dette va over all forventning.. men har nok ikke innsett det helt enda, har ikke sovet i natt, var plutselig ekstremt mye som skulle skje på 12 timer :eek: Hvordan går det med deg nå? :Heartpink Du følger med inn i Mai!
Kan ta litt tid å tørre å innse det. Har ikke den beste magefølelsen desverre. Holder i tillegg på å bli forkjølet :depressed:

Gratulerer til alle gravide og lykke til til dere som venter :Heartred

Jeg våknet med TR… så da går jeg inn i pp12 og har legetime senere i uka og tenkte da også å ta opp å henvises til fertilitetsklinikk siden vi snart har prøvd et år uten en eneste positiv test :dance008
Ååå :sorry: Skulle ønske det ikke var så :Heartpink
Men så bra du har legetime så kanskje dere får litt fremgang med hjelp snart, så plutselig sitter det en liten spire til dere :shy: Masse masse lykke til :Heartpink

Jeg håper du får et fint svangerskap med lite smerter, ingen kvalme og at du får sove på natten :happy:

Back
Topp