rebi11
Forelsket i forumet
@lilleperle hvordan går det med vofsen???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tatt pause fra testing og ikke sjekka her på en stund så dette var veldig hyggelig å se! Gratulerer!

Åååh, gratulerer så mye kjære deg!!!Kom ikke akkurat som en overraskelse på meg med den tempen din haha!! Så sterk og fin strek å
![]()
Ååå tusen takk@lilleperle hvordan går det med vofsen???
Så er et følelsesmessig kaos nå og har vært litt fraværende nå her inne 
Å nei! Så trist å lese. Masse styrkeklemmer til dereÅåå tusen takk
Takk som spør, det gikk dessverre ikke så bra, vi endte med å måtte si hade til hundejenta vår, det vil si at det ble både døden og livet her i dagSå er et følelsesmessig kaos nå og har vært litt fraværende nå her inne
![]()

Å nei, så utrolig tristÅåå tusen takk
Takk som spør, det gikk dessverre ikke så bra, vi endte med å måtte si hade til hundejenta vår, det vil si at det ble både døden og livet her i dagSå er et følelsesmessig kaos nå og har vært litt fraværende nå her inne
![]()
Nesten litt symbolsk at den lille i magen kan trøste dere og at dere fikk vite det samme dag. Kanskje sjelen lever videreÅåååh hærlighet! Så glad jeg ble! Gratulerer så masse

Omg så fantastisk!! Endelig satt den! GRATULERER

Wow! For en tenp graf og positiv test enda!!!! Wiiiiiii, gratulerer så mye

Åå, gratulerer så mye!
Måtte inn og se hvordan det går med dere! Dette var gøy å lese

Neii så forferdelig trist å høreÅåå tusen takk
![]()

Ånei så fæltÅåå tusen takk
![]()
fant de ut av hva som var galt?
og for en timing å skape et nytt liv samtidig, nesten litt symbolsk som Håpefull skriver..Ååå kondolererÅåå tusen takk
![]()

Neei, det var trist! Mange tanker til dereÅåå tusen takk
![]()

Uff stakkars deg! For en følelsesmessig berg- og dalbaneÅåå tusen takk
![]()
Bare ta den tiden du trenger, vi er her når du er klar for det 
Da jeg ble gravid sist la jeg bort de fra Metode, så dårligeTempen til enda nye høyder idag, men blenda tidligtest 10dpo.... Vis vedlegget 467783
Vis vedlegget 467784
Testen er fra Metode, et merke jeg ikke bruker så mye. Jeg har hørt litt snakk om at det kan ha dårlig fargestoff/tregt å bli positivt? Jeg klamrer meg som alltid til alle halmstrå jeg kan finne, selv om jeg føler at håp er ute...
Wææ har følgt med fra sidelinjen!!! Gratulerer!!!

Kanskje prøve et annet merke? Tempen din er såååå fin!Tempen til enda nye høyder idag, men blenda tidligtest 10dpo.... Vis vedlegget 467783
Vis vedlegget 467784
Testen er fra Metode, et merke jeg ikke bruker så mye. Jeg har hørt litt snakk om at det kan ha dårlig fargestoff/tregt å bli positivt? Jeg klamrer meg som alltid til alle halmstrå jeg kan finne, selv om jeg føler at håp er ute...
Kanskje prøve et annet merke? Tempen din er såååå fin!
Jaaaa, jeg har to make Sure igjen, spørs om jeg svir av en nå etter jobb!Da jeg ble gravid sist la jeg bort de fra Metode, så dårlige