♡ IKM UKE 34 ♡

Åååh, gratulerer så mye kjære deg!!! :love7 Kom ikke akkurat som en overraskelse på meg med den tempen din haha!! Så sterk og fin strek å:Heartpink

@lilleperle hvordan går det med vofsen???
Ååå tusen takk :shy:
Takk som spør, det gikk dessverre ikke så bra, vi endte med å måtte si hade til hundejenta vår, det vil si at det ble både døden og livet her i dag :Heartpink Så er et følelsesmessig kaos nå og har vært litt fraværende nå her inne :sorry:

Takk som spør, det gikk dessverre ikke så bra, vi endte med å måtte si hade til hundejenta vår, det vil si at det ble både døden og livet her i dag :Heartpink Så er et følelsesmessig kaos nå og har vært litt fraværende nå her inne :sorry:
Å nei, så utrolig trist :sorry: Nesten litt symbolsk at den lille i magen kan trøste dere og at dere fikk vite det samme dag. Kanskje sjelen lever videre

Åååh, skulle ønske jeg kunne bli med i mai-gruppa, men det ser mørkt ut. Fortsatt høy og fin tempgraf, men blenda tidligtest på 10dpo gir ikke forhåpninger...
IMG_2566.jpeg

Men jeg ser nå at FF har jo satt kryss på søndag... Søndagen hadde jeg positiv el-test, og mye eggløsningsslim, så selve eggløsningen tror jeg må ha skjedd mandag? Da er jeg kanskje bare 9dpo, og da føler jeg det fortsatt er håp! Jeg hadde negativ tidligtest med guttungen 9dpo, og positiv 11dpo :)

Neii så forferdelig trist å høre :sorry: :Heartpink
Både den sorgen og gleden på samme tid må være vanskelig..:Heartpink

Ånei så fælt:arghh: fant de ut av hva som var galt?

Huff!! Ta godt vare på hverandre :Heartpink og for en timing å skape et nytt liv samtidig, nesten litt symbolsk som Håpefull skriver..

Neei, det var trist! Mange tanker til dere :Heartred

Uff stakkars deg! For en følelsesmessig berg- og dalbane :Heartpink Bare ta den tiden du trenger, vi er her når du er klar for det :Heartbigred

Tempen til enda nye høyder idag, men blenda tidligtest 10dpo.... Vis vedlegget 467783
Vis vedlegget 467784
Testen er fra Metode, et merke jeg ikke bruker så mye. Jeg har hørt litt snakk om at det kan ha dårlig fargestoff/tregt å bli positivt? Jeg klamrer meg som alltid til alle halmstrå jeg kan finne, selv om jeg føler at håp er ute...
Da jeg ble gravid sist la jeg bort de fra Metode, så dårlige

Tempen til enda nye høyder idag, men blenda tidligtest 10dpo.... Vis vedlegget 467783
Vis vedlegget 467784
Testen er fra Metode, et merke jeg ikke bruker så mye. Jeg har hørt litt snakk om at det kan ha dårlig fargestoff/tregt å bli positivt? Jeg klamrer meg som alltid til alle halmstrå jeg kan finne, selv om jeg føler at håp er ute...
Kanskje prøve et annet merke? Tempen din er såååå fin!

Back
Topp