Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neeei jeg var sikker på at det skulle blir noeNegativ test her og ikm idagda kommer nokk tr i løpet av dagen..
Aner ikke om det var en kjemisk igjen eller om alle merkene har gitt skygger![]()
Så grov feil av testene hvis de gav de skyggene! Kan ha vært kjemisk ja? Så fryktelig skuffende, kjenner til det alt for godt
Du rekker vel akkurat å bli med i Mai hvis TR kommer nå og spiren sitter neste runde
Mai/Juni er nydelige måneder 
Har vært inn å sett, tempen ser jo så bra ut! Og jeg signerer på at metode er ubrukelige! Fått tatt noen nye tester?Tempen til enda nye høyder idag, men blenda tidligtest 10dpo.... Vis vedlegget 467783
Vis vedlegget 467784
Testen er fra Metode, et merke jeg ikke bruker så mye. Jeg har hørt litt snakk om at det kan ha dårlig fargestoff/tregt å bli positivt? Jeg klamrer meg som alltid til alle halmstrå jeg kan finne, selv om jeg føler at håp er ute...

Ja du rekker Mai, krysser fingrene for detTR kom som forventet, men kan fortsatt rekke mai termin så krysser fingrene for neste pp![]()

Ååå takk for så gode tankerJeg håper du får et fint svangerskap med lite smerter, ingen kvalme og at du får sove på natten![]()
Ønsker det for deg så fort spiren sitter 
Tuuusen takkHerregud dette var så koselig å lese! Gratulerer så mye![]()
![]()

Ååå tusen takkHar tatt pause fra testing og ikke sjekka her på en stund så dette var veldig hyggelig å se! Gratulerer!![]()
Hvordan går det med deg?Å nei! Så trist å lese. Masse styrkeklemmer til dere![]()
Å nei, så utrolig tristNesten litt symbolsk at den lille i magen kan trøste dere og at dere fikk vite det samme dag. Kanskje sjelen lever videre
Neii så forferdelig trist å høre![]()
Både den sorgen og gleden på samme tid må være vanskelig..![]()
Ånei så fæltfant de ut av hva som var galt?
Huff!! Ta godt vare på hverandreog for en timing å skape et nytt liv samtidig, nesten litt symbolsk som Håpefull skriver..
Uff stakkars deg! For en følelsesmessig berg- og dalbaneBare ta den tiden du trenger, vi er her når du er klar for det
![]()
Dette har vært noen av de tyngste dagene noen sinne i livene våre, så det var så veldig spesielt å få beskjedene på samme dag. Helt merkelig, skjønner ingenting jeg... føles nesten symbolsk som dere nevner ja 

Tusen takk gode degWææ har følgt med fra sidelinjen!!! Gratulerer!!!![]()

Så koselig at du har fulgt med litt
Har hatt verdens beste heiagjeng her inne, så følte at jeg fikk så masse god energi 
Det virker som spiren sitter godt enda, jeg kjenner jo liksom at den sitter på venstre side hvis det går an... kjennes hvertfall sånn utHvordan går det med deg og spiren? @lilleperle
Hormonene jobber godt også, kjenner det brystene og ligamentene og tett og anpusten... men har ikke orket teste mer siden første testen. Det er utrolig hvordan jeg ikke har fått gledet meg så mye som jeg håpet, for vi har druknet i håpløs sorg
Men jeg håper lille perlen kan klamre seg fast fordi 

Det lover jo veldig bra og du trenger jo ikke å ta flere tester hvis du ikke føler behov for det. 7dpo her og begynner å føle som deg, at jeg ikke har lyst til å teste. Uff ja, å miste et firbent familiemedlem er nesten værst synes jeg. Var helt knust i lang tid da jeg mistet min. Enda godt dere har et spirende liv som kan glede litt etterhvertDet virker som spiren sitter godt enda, jeg kjenner jo liksom at den sitter på venstre side hvis det går an... kjennes hvertfall sånn utHormonene jobber godt også, men har ikke orket teste mer siden første testen. Det er utrolig hvordan jeg ikke har fått gledet meg så mye som jeg håpet, for vi har druknet i håpløs sorg
Men jeg håper lille perlen kan klamre seg fast fordi
![]()
Jaa lurer nesten på om det var kjemisk igjen .. men umulig å vite siden jeg stoppet å teste.Neeei jeg var sikker på at det skulle blir noeSå grov feil av testene hvis de gav de skyggene! Kan ha vært kjemisk ja? Så fryktelig skuffende, kjenner til det alt for godt
Du rekker vel akkurat å bli med i Mai hvis TR kommer nå og spiren sitter neste runde
Mai/Juni er nydelige måneder
![]()
hadde vært så hyggelig å fått blitt med i mai
Såå bra!!Tusen takk gode degSå koselig at du har fulgt med litt
Har hatt verdens beste heiagjeng her inne, så følte at jeg fikk så masse god energi
![]()
Jeg er skikkelig dårlig med HG, så er minimalt hvor mye jeg er på, men veldig kjekt!!Ja, det er sant, men jeg føler jeg liksom ikke har rom/plass til å bekymre meg faktisk, for alt er fylt med sorg, så det må bare være sånn litt nå også får vi forhåpentligvis ta innover oss gleden snartDet lover jo veldig bra og du trenger jo ikke å ta flere tester hvis du ikke føler behov for det. 7dpo her og begynner å føle som deg, at jeg ikke har lyst til å teste. Uff ja, å miste et firbent familiemedlem er nesten værst synes jeg. Var helt knust i lang tid da jeg mistet min. Enda godt dere har et spirende liv som kan glede litt etterhvert

Nei? Fikk du HG? Når begynte det til deg? Håper du får noe som hjelper litt? Ååå så grusomtSåå bra!!Jeg er skikkelig dårlig med HG, så er minimalt hvor mye jeg er på, men veldig kjekt!!
Håper det kan slippe opp etterhvert?Det kom for fullt i uke 8, nå går jeg på full dose xonvea, og afipran de siste 5 dagene men kaster opp 10+ ganger hver dag.. skal til legen igjen nå, jeg sover og spyr, mat klarer jeg ikke holde på, så spiser for bebis sin del å håper litt blir igjen...Nei? Fikk du HG? Når begynte det til deg? Håper du får noe som hjelper litt? Ååå så grusomtHåper det kan slippe opp etterhvert?

Tredje dagen med spotting denne uken og negativ test i dag. Skjønner at det ikke har gått veien, men det er veldig slitsomt at TR ikke kommer ordentlig igang. Spottet også 8-9 dpo. Aldri hatt spotting før, men har vært av og på nå siden MA så er litt bekymret for at ting ikke er som det skal. Jeg skal hverfall kose meg med vin i kveldÅåå tusen takkHvordan går det med deg?

Er den helt blank da?Er nok bare å kaste inn håndkleet for denne gang. 11-12dpo idag, og blenda tidligtest fra Make Sure. Lite tempdropp idag tidlig uten at det betyr noe, jeg våknet av at jeg sov uten dyne og var kald
Vis vedlegget 467886Vis vedlegget 467887
Påpass sent i dpo-land burde der være noe på testen om dette hadde gått denne gangen. Jeg har heldigvis mye letrozol igjen, men søren heller, jeg hadde troen på runde tre!