Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble hjemmekontor i dag pga slitsomme smerter ved sitting. Jeg har aldri vært gravid før, så vet ikke om hva som er vanligJeg hadde det sånn første ukene, også begynte det å gå over fra kanskje sånn uke 6 og utover. Tror det er ganske normaltHvor vanlig er det å kjenne skarpe stikk i magen? De er ikke vonde, bare ubehagelig. Varer maks 1 min, og kommer og går. Ikke hatt det på flere timer nå. I dag har det vært mest i venstre side. I går var det høyre side. Greia er, at jeg ikke husker hvordan starten med de to andre varusikker om jeg skal slappe av med stikkinger i magen eller om jeg burde være bekymra?

Lov å håpe! Sånn er det ikke her i alle fall6+3 og plutselig føler jeg magen er flat igjenKan trekke den helt inn uten problemer! Kanskje tiden med oppblåst mage er forbi?
![]()
Er 8+2. Enten så begynner jeg faktisk å få antydning til litt mage, eller så er jeg oppblåst som aldri før
Føler selv egentlig at det er mest førstnevnte, men så er jeg førstegangs og da skal det vel i utgangspunktet ikke vises så tidlig..Me er ulike og livmor vokser ulikt, hos enkelte vokser den veldig utover og det er heilt tydelig fra uke 8-9 at dette er babymage og ikkje luft. Mens hos andre ser du knapt mage ved uke 30 liksom. Er ganske sprøttLov å håpe! Sånn er det ikke her i alle fallEr 8+2. Enten så begynner jeg faktisk å få antydning til litt mage, eller så er jeg oppblåst som aldri før
Føler selv egentlig at det er mest førstnevnte, men så er jeg førstegangs og da skal det vel i utgangspunktet ikke vises så tidlig..
så sjølv om du er førstegangs så er det absolutt mulig, sjølv om det ikkje er standardenHåper at jeg slipper alt for tydelig mage (mest pga jobb), men kan kanskje se mørkt ut for detMe er ulike og livmor vokser ulikt, hos enkelte vokser den veldig utover og det er heilt tydelig fra uke 8-9 at dette er babymage og ikkje luft. Mens hos andre ser du knapt mage ved uke 30 liksom. Er ganske sprøttså sjølv om du er førstegangs så er det absolutt mulig, sjølv om det ikkje er standarden
blir spennende å se om du får sånn skikkelig tut mage, det er så innmari søtt!
Men blir absolutt spennende å se ja! Var på privat ultralyd for litt over en uke siden, og da kommenterte jordmor at jeg hadde fremovervendt livmor i alle fall.
og all mat høres ekkel ut utenom druer. Takk gud for druerJa, samme herAndre som har mest murringer på kveldstid?

Samme her, hver kveld. Har lest at det er normalt å kjenne mer murringer på kveldAndre som har mest murringer på kveldstid?

Ah, okSamme her, hver kveld. Har lest at det er normalt å kjenne mer murringer på kveld![]()

Jeg føler også at mye smaker eller lukter mugg! Selv om det er helt åpenbart ikke mugg altsåHar lite symptomer fortsatt 8+1 i dag.
Meeen nesten alt smaker mugg ?? Må være et symptom vel? Brekker meg av ting jeg egentlig liker pga mugg smak?
Pizza fra restaurant, godteri, kjeks, brød???? Hva skjeer![]()

Jeg begynte å gråte av The Kardashians i går…Så mye hormoner! Jeg kan feks bare såvidt tenke på en fin/trist film før jeg kjenner klumpen i halsen og sliter med å ikke begynne å hulke![]()

Har fått samboeren og barna til å smake på ting jeg brekker meg av, og de sier det smaker normalt.. så er åpenbart ikke mugg neiJeg føler også at mye smaker eller lukter mugg! Selv om det er helt åpenbart ikke mugg altså![]()