Symptomer

Hatt mer voksesmerter i livmor i dag. I tillegg renner hormonene over i form av tårer i kveld :facepalm: Tøft å være kvalm og dårlig dag ut og dag inn, og ihvertfall når man «vet» at man skal være det fram til ish slutten av november :hungover: Fikk rett og slett litt knekken

Er det flere som blir fort slitne og andpustne? Feks å skifte på 3 åringen føles noen ganger ut som en treningsøkt:dead:

Jeg er 4+4 og ble kvalm i går natt, og føler jeg er på vei til å bli kvalm igjen nå. Håper kvalmen blir kortvarig!

5+3. Ingen kvalme enda, men har ikke kommet før i uke 6 eller 7 i de andre graviditetene såvidt jeg kan huske. Har to jenter og en gutt fra før, og var mye kvalmere med jentene.
Ellers ekstremt trøtt og har ømme bryster.

Hvor vanlig er det å kjenne skarpe stikk i magen? De er ikke vonde, bare ubehagelig. Varer maks 1 min, og kommer og går. Ikke hatt det på flere timer nå. I dag har det vært mest i venstre side. I går var det høyre side. Greia er, at jeg ikke husker hvordan starten med de to andre var :facepalm: usikker om jeg skal slappe av med stikkinger i magen eller om jeg burde være bekymra?
Veldig veldig vanlig. Stikk, strekk og murringer er absolutt heilt normalt. Faktisk er det egentlig ganske sjeldent at smerter er noko anna enn positivt. Er nærmest kun på tampen av exu at smertene er intense! Og exu er ikkje så vanlig heldigvis ❤️ her så stikke det heilt sjukt når eg nyse eller hoste, føles som om livmora kvepper og "stivner" til :hilarious: får sånn 10-15sek med krampelignende stikk før det slipper taket:inpain::hilarious:

5+3. Ingen kvalme enda, men har ikke kommet før i uke 6 eller 7 i de andre graviditetene såvidt jeg kan huske. Har to jenter og en gutt fra før, og var mye kvalmere med jentene.
Ellers ekstremt trøtt og har ømme bryster.
Så kjekt med nr 4 då :love017 håper du slipper unna eller at det blir mild variant denne gangen❤️

Veldig veldig vanlig. Stikk, strekk og murringer er absolutt heilt normalt. Faktisk er det egentlig ganske sjeldent at smerter er noko anna enn positivt. Er nærmest kun på tampen av exu at smertene er intense! Og exu er ikkje så vanlig heldigvis ❤️ her så stikke det heilt sjukt når eg nyse eller hoste, føles som om livmora kvepper og "stivner" til :hilarious: får sånn 10-15sek med krampelignende stikk før det slipper taket:inpain::hilarious:
Tusen takk for et betryggende svar! :Heartred

Er så svimmel, kvalm og trøtt, og siste to dagene har jeg vært skikkelig dårlig i magen også :rolleyes: Det lille jeg klarer å spise går rett gjennom. Gleder meg til denne fasen går over!

Første gangen jeg har opplevd denne gangen, men nøys skikkelig i sta, og det kjentes ned i magen :hilarious:

Jeg har en del svake smerter i høyre lysk veldig langt ned nesten ved siden av skambeinet. Noen som har peiling pp hva dette kan være? Google sier blodpropp eller ligamentsmerter men føler det er tidlig for blodpropp og ligamentsmerter er kanskje litt høyre opp i lysken?

Jeg har en del svake smerter i høyre lysk veldig langt ned nesten ved siden av skambeinet. Noen som har peiling pp hva dette kan være? Google sier blodpropp eller ligamentsmerter men føler det er tidlig for blodpropp og ligamentsmerter er kanskje litt høyre opp i lysken?
Nerver kanskje? Pga voksende livmor?

Kvalme og ulvehunger :depressed:
Har og hatt så innmari lyst på thaimat i fleire dagar! Men sjølvsagt ingen thai-restaurant i nærleiken her :facepalm: Skylder på namfonfoods på Instagram for alle fristelsane :dead:

Da jeg var på privat UL forrige uke sa gynekologen at om jeg opplevde smerter i lysken så var det helt normalt. Jeg spurte dog ikke hvorfor, men det er vel noe som strekker seg da :hilarious:

Måtte kneppe opp dongeribuksa mi i dag for det ble trangt. Er bare 4+2 og oppblåst :cheers :hilarious:

8+1
Nye ting: litt farge på utflod i dag (ikke noe voldsomt så håper det er greit), veldig lettrørt :Heartred :hilarious:

Gamle ting som fortsatt gjelder: vonde bryst (litt mindre vonde enn typ forrige uke), murring, til tider litt uforutsigbar mage, veldig trøtt, småkvalm på dagen på jobb :happy090

Back
Topp