Symptomer

12 - 13 dpo, fikk positiv test den 13.08, ca noen dager før jeg egentlig skulle hatt mensen.
- trøtt
- småkvalm om morgenen
- sulten kort tid etter matinntak
- stikkinger i livmor innimellom, spesielt på natten, så vanskelig å finne ut hvordan en skal ligge.
- kviser.....
- litt surrete (nesten sikker på gubben er sympatigravid fordi han surrer han og)
- murringer

Jeg er 5+1 idag og føler egentlig ikke at jeg har så voldsomme symptomer. Jeg har hatt ømme bryster siden 2/8, er veldig trøtt/sliten enkelte dager og sulten, men thats it.. venter liksom fortsatt på den kvalmen "alle" opplever. også glemmer jeg ting! Pleier ikke å være glemsk, men nå blir jeg nesten skremt av meg selv enkelte dager fordi jeg glemmer ting

Jeg er 5+1 idag og føler egentlig ikke at jeg har så voldsomme symptomer. Jeg har hatt ømme bryster siden 2/8, er veldig trøtt/sliten enkelte dager og sulten, men thats it.. venter liksom fortsatt på den kvalmen "alle" opplever. også glemmer jeg ting! Pleier ikke å være glemsk, men nå blir jeg nesten skremt av meg selv enkelte dager fordi jeg glemmer ting
Relaterer! Jeg var på første svangerskapskontroll og oppga feil adresse OG feil land jeg hadde vært på ferie i :jokercolor
Var til en vikarlege som jeg aldri har møtt før, hun tror jo sikkert at jeg er tidenes surrehue :p

Da jeg ble gravid med jenta vår, fikk jeg mye kviser, fet og ekkel hud, med gutten vår hadde jeg super fresh hud og følte jeg hadde den gløden. Nå har jeg fulgt av kviser og fet og ekkel hud igjen. Jente nå da kanskje?

Blir kvalm når jeg spiser. Og har begynt å brekke meg av tanken på mat. Kan bli lange 9 mnd dette :facepalm:

Jeg har faktisk kommet til samme punkt. Til og med kvalm av tannkremen. Sitter her og lurer på om det virkelig er lurt å dra på jobb i morgen…
Tannpuss er uten tvil værste for tida, til tross for at eg ikkje er så kvalm lenger så berre brekke og brekke eg meg :smiley-angry017

Vond korsrygg, stikker/murrer litt samt ligamentsmerter, trøtt, uggen på morgenen, blir vanvittig fort sliten og andpusten :smiley-ashamed004 er døden å gå opp og ned trappene hjemme

Spydd første gang idag i middagselskap hos svigers. Dro hjem å spydde som en gris hjemme også. Vondt i hode og sykt vondt i bekkenet. Godt tegn men helt forferdelig❤️
Ånei, så utrulig kjedelig ❤️ går litt i surr her, men hadde du hyperemesis sist? Har du fått starta på kvalmestillande?❤️

Ånei, så utrulig kjedelig ❤️ går litt i surr her, men hadde du hyperemesis sist? Har du fått starta på kvalmestillande?❤️
Veldig kjedelig ja.. vertfall nå når vi har et barn fra før av som treng oppmerksomhet og kjærlighet❤️ Nei heldigvis ikkje vore plaga med da før, spydde fram til veke 9 og var ikkje plaha resten av svangerskapet❤️ Så trur nok eg må spør om resept på kvalmestillende om det ikkje blir bedre, vil jo være tilstede så mykje som mulig for dattera vår❤️

Veldig kjedelig ja.. vertfall nå når vi har et barn fra før av som treng oppmerksomhet og kjærlighet❤️ Nei heldigvis ikkje vore plaga med da før, spydde fram til veke 9 og var ikkje plaha resten av svangerskapet❤️ Så trur nok eg må spør om resept på kvalmestillende om det ikkje blir bedre, vil jo være tilstede så mykje som mulig for dattera vår❤️
Hjalp iallefall mykje med kvalmestillande for meg❤️ håpe du snarlig blir bedre og at det ikkje vare så lenge uansett☺️

Hvor vanlig er det å kjenne skarpe stikk i magen? De er ikke vonde, bare ubehagelig. Varer maks 1 min, og kommer og går. Ikke hatt det på flere timer nå. I dag har det vært mest i venstre side. I går var det høyre side. Greia er, at jeg ikke husker hvordan starten med de to andre var :facepalm: usikker om jeg skal slappe av med stikkinger i magen eller om jeg burde være bekymra?

Back
Topp