Symptomer

Har fått samboeren og barna til å smake på ting jeg brekker meg av, og de sier det smaker normalt.. så er åpenbart ikke mugg nei :laughing005
Kjempe rart, har aldri opplevd dette i de 3 andre svangerskapene mine men litt godt å høre at jeg ikke er alene
Ikke helt det samme, men jeg fikk for meg på butikken at jeg hadde lyst på ahlgrens biler. Dessverre smakte de kun såpe :depressed:

Har fått samboeren og barna til å smake på ting jeg brekker meg av, og de sier det smaker normalt.. så er åpenbart ikke mugg nei :laughing005
Kjempe rart, har aldri opplevd dette i de 3 andre svangerskapene mine men litt godt å høre at jeg ikke er alene
Dette er jo min første gang som gravid så jeg er bare «med på turen jeg» :hilarious: Har spesielt kjent mugg av ting lagd med gjær eller ris. Åpnet en pakke med baguetter i går og det var verre enn å åpne en pakke kyllingkjøttdeig :dead:

Jeg har vært helt ødelagt fra ca 5+1 totalt sengeliggende og kvalm, men plutselig nå fra 7+1 er jeg helt fin :sorry: helt nydelig å føle meg bedre såklart men kjenner jeg blir litt bekymret og. Noen flere som har opplevd at kvalmen plutselig er borte og formen så og si helt fin?:Heartpink Bruker cyclogest så kan ikke vurdere så mye utifra ømme bryst da de vil være det uansett pga progesteron :happy8

Såre/ømme nipler og luktesansen er blitt helt rar. Smaken er også litt varierende. Spent på om kvalmen kommer denne gangen også. Kom rundt 6+0 de to forrige gangene. Relativt lite symptomer, og redd for SA igjen
Jeg merker luktesans og smakssans er merkelig, murring kommer og går (leste at den skal gi seg i uke 8?), merker jeg enda er en del trøtt. Men at man kjenner ubehag inne i selve brystet + forhøyet temp og høy puls viser at kroppen jobber for å fortsette graviditeten :Heartred

Jeg har vært helt ødelagt fra ca 5+1 totalt sengeliggende og kvalm, men plutselig nå fra 7+1 er jeg helt fin :sorry: helt nydelig å føle meg bedre såklart men kjenner jeg blir litt bekymret og. Noen flere som har opplevd at kvalmen plutselig er borte og formen så og si helt fin?:Heartpink Bruker cyclogest så kan ikke vurdere så mye utifra ømme bryst da de vil være det uansett pga progesteron :happy8
Jeg merker at jeg ikke har såå mye symptomer annet enn dritsåre bryster, høy puls og økt kroppstemp, kvalmen kommer hvis noe lukter helt forferdelig.. men foreløpig så har legen sagt at dette er normalt, så lenge man ikke begynner å blø!

Ikke helt det samme, men jeg fikk for meg på butikken at jeg hadde lyst på ahlgrens biler. Dessverre smakte de kun såpe :depressed:
Eg kjøpte dei i salt lakris, aldri smakt før og syns dei va heilt magiske:woot::joyful:

Huske fra sist termingruppe at mange meddelte at dei berre våkna ein dag og var mykje bedre! Huske og det skapte bekymring, men eg veit at det er meir vanlig at symptomene fortsetter ved MA enn at dei slutte❤️

Huske fra sist termingruppe at mange meddelte at dei berre våkna ein dag og var mykje bedre! Huske og det skapte bekymring, men eg veit at det er meir vanlig at symptomene fortsetter ved MA enn at dei slutte❤️
Godt vi kan være 2 å prøve å roe ned andre selvom dette er første jeg har bært over 5uker! er en milepæl for meg i hvert fall!

Flere som raper konstant? Skikkelige manneraper som kommer veldig uforberedt :dead: :hilarious:

Åå jaa, såpe er også en greie!! det smakte såpe av sitronkaka fra bertha også, noe utrolig rart som har hendt med smaksløkene, Ingen tvil :laughing005

Årh, jeg blir så uggen av å spise. Så ligger jeg å gulper etterpå. Tar jo bort hele gleden av mat og jeg drøøøøøyer hvert måltid. Ellers må jeg si mitt største symptom er nok trett og disse vonde murringene. Skulle så gjerne vert uten murringene, for de er skremmende :-(

I dag har jeg hatt så mye murringer/voksesmerter at jeg har vært flere ganger på do og sjekket for blod. Men det roet seg etter noen timer, så det var nok bare de vanlige murringene. Men hjelpes så intenst det kan bli :nailbiting:

Iskald på hender og føtter store deler av døgnet :coldfeet:

Iskald på hender og føtter store deler av døgnet :coldfeet:
Rake motsetning her, måtte nettopp kle av meg, og trur ikkje det e særlig meir enn 20°C her, absolutt ingen varme på i heila huset og har ikkje vært det på 1 veka, syns det opplevdes litt kaldt når eg kom, men klok av skade heiv eg ikkje på varmepumpa :hilarious: koke! Blir så sjukt digg å gå gravid gjennom vinteren:dance011

Back
Topp