Gjør det det altså? Var redd det så litt kjedelig utDette ser altfor spennende ut!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør det det altså? Var redd det så litt kjedelig utDette ser altfor spennende ut!![]()

Ååh trodde grafen måtte opp enda mer for at den skal være trifasisk ut! Føler meg litt annerledes, men vet ikke om det er fordi det skjer noe eller andre grunner, men begynner kanskje å bli litt spennende nåHelt enig med at dette er kjempespennende, jeg synes og grafen ser trifasisk ut… det er ikke et sikkert tegn, men et godt tegn![]()

Når skulle du teste igjen?Gjør det det altså? Var redd det så litt kjedelig ut![]()
Godt spørsmålNår skulle du teste igjen?
Vurderer nesten å vente til ikm om TR lar seg vente til da 
All ære til deg om du klarer det! Jeg hadde vært altfor svakGodt spørsmålVurderer nesten å vente til ikm om TR lar seg vente til da
![]()

Hahah, vel akkurat nå er det fordi jeg er redd og lei av å se flere negative tester, så det er jeg som er svak som ikke tåler å face sannheten egentligAll ære til deg om du klarer det! Jeg hadde vært altfor svak![]()

HahaOiii, jeg har aldri blitt omtalt med ordet «stabil» i hele mitt liv før, så det var veldig stas![]()
Neida, men det var jo veldig spennende! Håper det holder seg eller går opp
Tuuuusen takk for at du sjekket opp! Det var kult at det virker positivt hvertfall
![]()
men, du er ikke alene om dette være ustabil som 

Tett nese og slimete hals tror jeg også jeg har hatt før i lutealfasen. Utflod er ikke noe fasit har jeg erfart. Brystene er også forskjellig fra syklus til syklus. Tror det har klødd og svidd mer i knoppene denne gangen, fra 9dpo. Pluss en stor kvise, i tinningen. Sulten har vært vill de siste 2-3 dagene, her er kveldsmaten, et kaos, MEN! Det kan det noen ganger være rett før mens også: 

Det er forståeligHahah, vel akkurat nå er det fordi jeg er redd og lei av å se flere negative tester, så det er jeg som er svak som ikke tåler å face sannheten egentlig![]()

Mye lovende symptomerPMS or Preggo?
That is the question @ 11dpo
…men å bare ta en gravidtest? Nei, det skal jeg ikke. Jeg klarer altså ikke å se for meg at jeg får noe annet enn negative tester etter all denne tiden.. så dermed utsetter jeg og utsetter jeg nå da
Symptomene jeg får ved PMS og graviditet er såpass like så jeg klarer ikke skille det heller. Det som har vært annerledes denne syklusen er at sterke kramper startet så tidlig som 7dpo til 8dpo og slapp etter detTett nese og slimete hals tror jeg også jeg har hatt før i lutealfasen. Utflod er ikke noe fasit har jeg erfart. Brystene er også forskjellig fra syklus til syklus. Tror det har klødd og svidd mer i knoppene denne gangen, fra 9dpo. Pluss en stor kvise, i tinningen. Sulten har vært vill de siste 2-3 dagene, her er kveldsmaten, et kaos, MEN! Det kan det noen ganger være rett før mens også:
Vis vedlegget 467503
Tempura scampi, pickles, spisskål, muggost (varmebehandlet just in case) osv.![]()

Jo, men er jo umulig å skille fra PMSMye lovende symptomer![]()

Ellers har murringene bare vært milde siste to dagene 
Oj, opp i temp så sent dpo. For spennende dette12 DPO
Morgendagen blir spennende, men har litt hjernetåke i dag som henger igjen etter litt dårlig søvn, og det er ikke et godt tegnEllers har murringene bare vært milde siste to dagene
Vis vedlegget 467525
Åå er det og en bra ting?Oj, opp i temp så sent dpo. For spennende dette
Jeg har vært glad hver dag det ikke har droppet nå, men det kan vel komme plutselig 
Ja, tror DET, da jeg ble gravid sist hadde jeg ikke så jevnt høy temp som du. Skjønner godt at du ikke tørr å teste, for etter å ha blitt skuffet så mange ganger, føler man nesten at kroppen lurer en. Sjekket nå og jeg pleier å få en litt lavere temp dagen før TRÅå er det og en bra ting?Jeg har vært glad hver dag det ikke har droppet nå, men det kan vel komme plutselig
![]()
Takk for at du deler erfaringerJa, tror DET, da jeg ble gravid sist hadde jeg ikke så jevnt høy temp som du. Skjønner godt at du ikke tørr å teste, for etter å ha blitt skuffet så mange ganger, føler man nesten at kroppen lurer en. Sjekket nå og jeg pleier å få en litt lavere temp dagen før TR
Det holder håpet oppe litt til 
Ja, jeg utsetter liksom lengst mulig å potensielt bli skuffet nå. Så har jeg heller prøvd å hygge meg disse dagene før ikm 
Med datteren min tokk jeg første test to dager etter IKM og Maen i fjor en dag etterTakk for at du deler erfaringerDet holder håpet oppe litt til
Ja, jeg utsetter liksom lengst mulig å potensielt bli skuffet nå. Så har jeg heller prøvd å hygge meg disse dagene før ikm
![]()
Ikkesant, det blir så nervepirrende at man vil vente lengst mulig for å kanskje ikke se den blanke testen igjenMed datteren min tokk jeg første test to dager etter IKM og Maen i fjor en dag etter

Så bra at tempen holder seg, blir spennende å se tempen i morgen. Blir det test i morgen hvis tempen holder seg, eller venter du til torsdag?13 DPO
Morgendagen kom, og i natt hadde jeg temp på 36.5 kl 04 og 36.7 kl 06:30..
Vis vedlegget 467583
Vis vedlegget 467582
Det blir nok den første som blir riktig.. uansett så ser det ikke ut som tempen dropper i dag.. men den kan fremdeles droppe i morgen hvis den vil være litt ekstra slem
Symptomer som ikke er uvanlig tilstede:
Ømme brystknopper (men fra 9dpo, stikkende)
Tett nese og slimete hals
Masse drømmer
Fisete
Symptomer som er mer uvanlige for meg:
Fravær av menssmerter 11, 12 og 13 dpo
(Har istedenfor hatt litt sting og drag til sidene)
Veldig sulten
Store innebygde kviser i pannas