Ønsket om flere småperler - GRAVID

Helt enig med at dette er kjempespennende, jeg synes og grafen ser trifasisk ut… det er ikke et sikkert tegn, men et godt tegn :nailbiting:
Ååh trodde grafen måtte opp enda mer for at den skal være trifasisk ut! Føler meg litt annerledes, men vet ikke om det er fordi det skjer noe eller andre grunner, men begynner kanskje å bli litt spennende nå :hilarious:

Oiii, jeg har aldri blitt omtalt med ordet «stabil» i hele mitt liv før, så det var veldig stas :woot: :laughing001 Neida, men det var jo veldig spennende! Håper det holder seg eller går opp :nailbiting: Tuuuusen takk for at du sjekket opp! Det var kult at det virker positivt hvertfall :cool05
Haha :laughing001men, du er ikke alene om dette være ustabil som :hug003:laughing001
Herregud må jo det da, gleder meg sånn til du tester positivt denne uka :love017:dance011

PMS or Preggo?
That is the question @ 11dpo

…men å bare ta en gravidtest? Nei, det skal jeg ikke. Jeg klarer altså ikke å se for meg at jeg får noe annet enn negative tester etter all denne tiden.. så dermed utsetter jeg og utsetter jeg nå da :facepalm:

Symptomene jeg får ved PMS og graviditet er såpass like så jeg klarer ikke skille det heller. Det som har vært annerledes denne syklusen er at sterke kramper startet så tidlig som 7dpo til 8dpo og slapp etter det :cat: Tett nese og slimete hals tror jeg også jeg har hatt før i lutealfasen. Utflod er ikke noe fasit har jeg erfart. Brystene er også forskjellig fra syklus til syklus. Tror det har klødd og svidd mer i knoppene denne gangen, fra 9dpo. Pluss en stor kvise, i tinningen. Sulten har vært vill de siste 2-3 dagene, her er kveldsmaten, et kaos, MEN! Det kan det noen ganger være rett før mens også:
IMG_6182.jpeg

Tempura scampi, pickles, spisskål, muggost (varmebehandlet just in case) osv. :hilarious:

Last edited:
PMS or Preggo?
That is the question @ 11dpo

…men å bare ta en gravidtest? Nei, det skal jeg ikke. Jeg klarer altså ikke å se for meg at jeg får noe annet enn negative tester etter all denne tiden.. så dermed utsetter jeg og utsetter jeg nå da :facepalm:

Symptomene jeg får ved PMS og graviditet er såpass like så jeg klarer ikke skille det heller. Det som har vært annerledes denne syklusen er at sterke kramper startet så tidlig som 7dpo til 8dpo og slapp etter det :cat: Tett nese og slimete hals tror jeg også jeg har hatt før i lutealfasen. Utflod er ikke noe fasit har jeg erfart. Brystene er også forskjellig fra syklus til syklus. Tror det har klødd og svidd mer i knoppene denne gangen, fra 9dpo. Pluss en stor kvise, i tinningen. Sulten har vært vill de siste 2-3 dagene, her er kveldsmaten, et kaos, MEN! Det kan det noen ganger være rett før mens også:
Vis vedlegget 467503

Tempura scampi, pickles, spisskål, muggost (varmebehandlet just in case) osv. :hilarious:
Mye lovende symptomer :happy:

Åå er det og en bra ting? :shy: Jeg har vært glad hver dag det ikke har droppet nå, men det kan vel komme plutselig :shifty:
Ja, tror DET, da jeg ble gravid sist hadde jeg ikke så jevnt høy temp som du. Skjønner godt at du ikke tørr å teste, for etter å ha blitt skuffet så mange ganger, føler man nesten at kroppen lurer en. Sjekket nå og jeg pleier å få en litt lavere temp dagen før TR

Ja, tror DET, da jeg ble gravid sist hadde jeg ikke så jevnt høy temp som du. Skjønner godt at du ikke tørr å teste, for etter å ha blitt skuffet så mange ganger, føler man nesten at kroppen lurer en. Sjekket nå og jeg pleier å få en litt lavere temp dagen før TR
Takk for at du deler erfaringer :Heartpink Det holder håpet oppe litt til :happy::Heartpink Ja, jeg utsetter liksom lengst mulig å potensielt bli skuffet nå. Så har jeg heller prøvd å hygge meg disse dagene før ikm :joyful:

Takk for at du deler erfaringer :Heartpink Det holder håpet oppe litt til :happy::Heartpink Ja, jeg utsetter liksom lengst mulig å potensielt bli skuffet nå. Så har jeg heller prøvd å hygge meg disse dagene før ikm :joyful:
Med datteren min tokk jeg første test to dager etter IKM og Maen i fjor en dag etter

13 DPO
Morgendagen kom, og i natt hadde jeg temp på 36.5 kl 04 og 36.7 kl 06:30..
IMG_6204.jpeg

IMG_6206.jpeg
Det blir nok den første som blir riktig.. uansett så ser det ikke ut som tempen dropper i dag.. men den kan fremdeles droppe i morgen hvis den vil være litt ekstra slem :nailbiting:

Symptomer som ikke er uvanlig tilstede:
Ømme brystknopper (men fra 9dpo, stikkende)
Tett nese og slimete hals
Masse drømmer
Fisete

Symptomer som er mer uvanlige for meg:
Fravær av menssmerter 11, 12 og 13 dpo
(Har istedenfor hatt litt sting og drag til sidene)
Veldig sulten
Store innebygde kviser i panna

13 DPO
Morgendagen kom, og i natt hadde jeg temp på 36.5 kl 04 og 36.7 kl 06:30..
Vis vedlegget 467583
Vis vedlegget 467582
Det blir nok den første som blir riktig.. uansett så ser det ikke ut som tempen dropper i dag.. men den kan fremdeles droppe i morgen hvis den vil være litt ekstra slem :nailbiting:

Symptomer som ikke er uvanlig tilstede:
Ømme brystknopper (men fra 9dpo, stikkende)
Tett nese og slimete hals
Masse drømmer
Fisete

Symptomer som er mer uvanlige for meg:
Fravær av menssmerter 11, 12 og 13 dpo
(Har istedenfor hatt litt sting og drag til sidene)
Veldig sulten

Store innebygde kviser i pannas
Så bra at tempen holder seg, blir spennende å se tempen i morgen. Blir det test i morgen hvis tempen holder seg, eller venter du til torsdag?

Back
Topp