Humping time 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg sover ofte bare 3-4 timer sammenhengende, og har tempet allikevel. Har fått riktige resultater. Tror grensen er ca 3 timer for at det skal kunne være gyldigMulig eggslipp i dag CD13?
Hmm, tempen ble tatt etter ~3 timer søvn. Var på do 04:10 eller noe og temperaturen ble målt 07:00 så vet ikke om det er gyldig?
Vis vedlegget 466571
Tusen takk for svarJeg sover ofte bare 3-4 timer sammenhengende, og har tempet allikevel. Har fått riktige resultater. Tror grensen er ca 3 timer for at det skal kunne være gyldig
Det ser foreløpig ut som det kan stemme, så får jeg se om det blir bekreftet de neste dagene 
Hahaha! Så fantastisk… Gult er KultHahaa så koselig! Jeg syns det er så fint med gul regnjakke! Jeg kjøpte nylig en slik lignende gul (lengre) regnjakke på bruktbutikk, og jeg elsker den
Jeg kjøpte forresten fertility woman kosttilskudd som du anbefalte! Er på det andre glasset nå![]()
Nei er noe med gul regnjakke, det er liksom gul den skal være. Jeg fant er sånt kjempe søt sett jeg hadde lyst på til sønnen min, gull regnbukse, med Marius genser inni og gule støvler og regn hatt. Tok skjermbilde for stilen vår så fin, skulle funnet det igjen, men må bla igjennom 70+k bilder

(sånn som meg
)
Krysser fingrer og tær for denne PPLilleperles Dagbok-logg
PP7 (PP4 etter kjemisk)
Syklus-status:
1 DPO! (tror jeg hvertfall!)
Vis vedlegget 466758
LH helt borte:
Vis vedlegget 466759
Humørskala:
8/10 - Forventingsfull og veldig glad
Ting jeg har DILLA på for tiden:
- Gresk yoghurt drysset med honningristede nøtter!!
- Dørmatter
- Utemøbler (til ny platting som jeg gleder meg å pynte til høsten når den kommer!)
Ting jeg irriterer meg over for tiden:
- Hunden som piper hele tiden, hun har løpetid
Prosjekter på gang (bortsett fra babymaking-prosjektet):
- Bygge terrasse
- Ordne nytt barnerom til 4-åringen
- Pusse og male trappa
Ting jeg vil gjøre for meg selv denne måneden:
- Spandere på meg selv frisørtime (BESTILT!)
Tiltak jeg gjøre denne måneden:
- Prøve BBT?
- Fortsette på Concieve plus
- Fortsette på Fertility fra Protein + Omega3
Antall tester jeg har tatt denne syklusen:
10 LH-tester, 0 HCG-tester
![]()
Spennende å følge med på tempen fremover 

Mysetester under!! 
Håper på utvikling 

Du skal ikke se bort i fra festedippser også svak strek, håper virkelig den utvikler seg. Du må teste igjen i kveld da
![]()
Så spennende at dere skimter! Føler det liksom var noe der selv om det egentlig er blankt og alt for tidlig, så spent om det bare forblir skygge eller om det kommer noe mer. Har bare 3 tidligtester igjenÅå, skimter noe deilig! Gleder meg til å se neste test!
Dumme meg som ikke har fylt opp! Men har en del vanlige. Bør jeg spare tidligtestene til 8, 9 og 10 dpo og kun ta en om dagen er spørsmålet da?
Urutta vettuMen det kommer litt an på hvilken normal test du har. Makesure slår jo ut med en gang den også egentlig. Den slo iallfall ut 7dpo sammen med de andre testene på meg, men stigningen så man raskere på en tidligtest da. Den er svak veldig lenge på vanlig makesure.Så spennende at dere skimter! Føler det liksom var noe der selv om det egentlig er blankt og alt for tidlig, så spent om det bare forblir skygge eller om det kommer noe mer. Har bare 3 tidligtester igjenDumme meg som ikke har fylt opp! Men har en del vanlige. Bør jeg spare tidligtestene til 8, 9 og 10 dpo og kun ta en om dagen er spørsmålet da?
Urutta vettu

Jeg har fått positiv 10 dpo på vanlig, men ville spart til 8 og 9 hvertfallSå spennende at dere skimter! Føler det liksom var noe der selv om det egentlig er blankt og alt for tidlig, så spent om det bare forblir skygge eller om det kommer noe mer. Har bare 3 tidligtester igjenDumme meg som ikke har fylt opp! Men har en del vanlige. Bør jeg spare tidligtestene til 8, 9 og 10 dpo og kun ta en om dagen er spørsmålet da?
Urutta vettu