Ønsket om flere småperler - GRAVID

Mulig eggslipp i dag CD13?

Hmm, tempen ble tatt etter ~3 timer søvn. Var på do 04:10 eller noe og temperaturen ble målt 07:00 så vet ikke om det er gyldig?
IMG_5952.jpeg

Mulig eggslipp i dag CD13?

Hmm, tempen ble tatt etter ~3 timer søvn. Var på do 04:10 eller noe og temperaturen ble målt 07:00 så vet ikke om det er gyldig?
Vis vedlegget 466571
Jeg sover ofte bare 3-4 timer sammenhengende, og har tempet allikevel. Har fått riktige resultater. Tror grensen er ca 3 timer for at det skal kunne være gyldig

Jeg sover ofte bare 3-4 timer sammenhengende, og har tempet allikevel. Har fått riktige resultater. Tror grensen er ca 3 timer for at det skal kunne være gyldig
Tusen takk for svar :Heartpink Det ser foreløpig ut som det kan stemme, så får jeg se om det blir bekreftet de neste dagene :happy:

Kan det være tidenes mest ivrige egg?

Da tror jeg mye har skjedd de siste 12 timene bare, men det kan jo hende at kroppen prøvde å slippe ett egg, men ikke klarte? For testene gikk fra dette kl 23 i går kveld:
IMG_5949.jpeg

Til denne nå i morgest:
IMG_5957.jpeg

Hahaa så koselig! Jeg syns det er så fint med gul regnjakke! Jeg kjøpte nylig en slik lignende gul (lengre) regnjakke på bruktbutikk, og jeg elsker den :angelic:

Jeg kjøpte forresten fertility woman kosttilskudd som du anbefalte! Er på det andre glasset nå :happy:
Hahaha! Så fantastisk… Gult er Kult :laughing002 Nei er noe med gul regnjakke, det er liksom gul den skal være. Jeg fant er sånt kjempe søt sett jeg hadde lyst på til sønnen min, gull regnbukse, med Marius genser inni og gule støvler og regn hatt. Tok skjermbilde for stilen vår så fin, skulle funnet det igjen, men må bla igjennom 70+k bilder:laughing001

Så bra, bare fortsett på de :love017

Lilleperles Dagbok-logg stork.png
PP7 (PP4 etter kjemisk)

Syklus-status:
1 DPO! (tror jeg hvertfall!) :nailbiting:

IMG_5974.jpeg

LH helt borte:
IMG_5978.jpeg

Humørskala:
8/10 - Forventingsfull og veldig glad :cheers

Ting jeg har DILLA på for tiden:
- Gresk yoghurt drysset med honningristede nøtter!!
- Dørmatter
- Utemøbler (til ny platting som jeg gleder meg å pynte til høsten når den kommer!)

Ting jeg irriterer meg over for tiden:
- Hunden som piper hele tiden, hun har løpetid :facepalm: (sånn som meg :laughing001 )

Prosjekter på gang (bortsett fra babymaking-prosjektet):
- Bygge terrasse
- Ordne nytt barnerom til 4-åringen
- Pusse og male trappa

Ting jeg vil gjøre for meg selv denne måneden:
- Spandere på meg selv frisørtime (BESTILT!)

Tiltak jeg gjøre denne måneden:
- Prøve BBT?
- Fortsette på Concieve plus
- Fortsette på Fertility fra Protein + Omega3

Antall tester jeg har tatt denne syklusen:
10 LH-tester, 0 HCG-tester

lp1.png

Last edited:
Lilleperles Dagbok-logg stork.png
PP7 (PP4 etter kjemisk)

Syklus-status:
1 DPO! (tror jeg hvertfall!) :nailbiting:

Vis vedlegget 466758
LH helt borte:
Vis vedlegget 466759

Humørskala:
8/10 - Forventingsfull og veldig glad :cheers

Ting jeg har DILLA på for tiden:
- Gresk yoghurt drysset med honningristede nøtter!!
- Dørmatter
- Utemøbler (til ny platting som jeg gleder meg å pynte til høsten når den kommer!)

Ting jeg irriterer meg over for tiden:
- Hunden som piper hele tiden, hun har løpetid :facepalm:

Prosjekter på gang (bortsett fra babymaking-prosjektet):
- Bygge terrasse
- Ordne nytt barnerom til 4-åringen
- Pusse og male trappa

Ting jeg vil gjøre for meg selv denne måneden:
- Spandere på meg selv frisørtime (BESTILT!)

Tiltak jeg gjøre denne måneden:
- Prøve BBT?
- Fortsette på Concieve plus
- Fortsette på Fertility fra Protein + Omega3

Antall tester jeg har tatt denne syklusen:
10 LH-tester, 0 HCG-tester

lp1.png
Krysser fingrer og tær for denne PP :love017 Spennende å følge med på tempen fremover :Heartpink

6 DPO
:clock
Wooow tiden går saaaaaakte..
Tempen har vært rolig.. eneste utfordringen jeg har møtt hittil var i natt med 4 oppvåkninger. Fikk først 36.1, så 36.3, så 36.0 og på siste strekket 36.6! Så registrerte bare den første jeg. Ikke opplevd sånn sving enda..

Ellers er det stille sjø her. Vanligvis sliter jeg med mange rare symptomer og smerter helt fra EL til IKM. Men nå er alt helt rolig. Håper jo det jobbes med noe i det skjulte, men det vet man ikke før om noen dager enda.

IMG_6039.jpeg

Last edited:
7 DPO - Og den skumle testingen er nå igang!

- Masse energi, sovnet ikke før 02:00 i natt
- Våknet med kløe i brystknopp, litt mer øm
- Litt støl i livmor-området. Det drar litt mot høyre side, men det pleier det før mens også

Syns jeg må ha verdens kjedeligste temp? Ingen action, skal den ikke gå oppover da? :pompus: Mysetester under!!
IMG_6045.jpeg

IMG_6061.jpeg
IMG_6059.jpeg

Blitz:
IMG_6064.jpeg

Føler nesten det skimtes noe på den med blitz, men kan hende lyset lager skygge der kanten på testlinjen er :pompus:

Last edited:
Du skal ikke se bort i fra festedipp :D ser også svak strek, håper virkelig den utvikler seg. Du må teste igjen i kveld da :love017

Du skal ikke se bort i fra festedipp :D ser også svak strek, håper virkelig den utvikler seg. Du må teste igjen i kveld da :love017
Åå, skimter noe deilig! Gleder meg til å se neste test!
Så spennende at dere skimter! Føler det liksom var noe der selv om det egentlig er blankt og alt for tidlig, så spent om det bare forblir skygge eller om det kommer noe mer. Har bare 3 tidligtester igjen :nailbiting: Dumme meg som ikke har fylt opp! Men har en del vanlige. Bør jeg spare tidligtestene til 8, 9 og 10 dpo og kun ta en om dagen er spørsmålet da? :facepalm: Urutta vettu

Så spennende at dere skimter! Føler det liksom var noe der selv om det egentlig er blankt og alt for tidlig, så spent om det bare forblir skygge eller om det kommer noe mer. Har bare 3 tidligtester igjen :nailbiting: Dumme meg som ikke har fylt opp! Men har en del vanlige. Bør jeg spare tidligtestene til 8, 9 og 10 dpo og kun ta en om dagen er spørsmålet da? :facepalm: Urutta vettu
Men det kommer litt an på hvilken normal test du har. Makesure slår jo ut med en gang den også egentlig. Den slo iallfall ut 7dpo sammen med de andre testene på meg, men stigningen så man raskere på en tidligtest da. Den er svak veldig lenge på vanlig makesure.

Nå temper du jo også, så hvis tempen sier at du burde teste så hadde jeg testet :happy:

Jeg har fått positiv 10 dpo på vanlig, men ville spart til 8 og 9 hvertfall

Back
Topp