Jaaa er så gøy at hun er så lik storesøster på UL-bildene hennes med samme oppstoppernesenSå søt liten nese![]()
hurra for frisk lillesøster!
Takknemlig for at alt der bra ut 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaa er så gøy at hun er så lik storesøster på UL-bildene hennes med samme oppstoppernesenSå søt liten nese![]()
hurra for frisk lillesøster!
Takknemlig for at alt der bra ut 
Ja det er jo helt ubegripelig! Lillesøster beveger seg masse, det er så utrolig koseligHerregud som tida flyr! Tenk at du har tippet halvveis allerede!Gratulerer så masse med frisk lillesøster
Btw er det adventskalender i bakgrunnen? Med spørsmålstegnene på. Syns den var dritkul![]()

Så koseligJa det er jo helt ubegripelig! Lillesøster beveger seg masse, det er så utrolig koselig
Hvordan går det med deg?
Har prøvd å lett litt etter deg, men er ikke alltid lett å følge med på updates når man flytter tråder
Det oppsettet med spørsmålstegn i bakgrunnen laget jeg og storesøster til avsløringen! Så vi malte blått og rosa og stiftet på esker med spørsmålstegn, så kunne gjestene trekke det de gjettet, så var det EN som var riktig da, og da falt det ut masse rosa baller![]()

Gleder meg veldig til å kjenne bevegelse selv
Det er så kjekt å se at alt går bra for dere
For en kul måte å avsløre kjønnet!
Oppfinnsomt og bra laget
11+3 i dag
Vi skal på ultralyd nå på mandag, så da håper jeg alt fortsatt ser bra ut
Jeg har heldigvis sluppet unna kvalme, men det er mye styr i forhold til at jeg har Diabetes så det tærer mye på energien til tider

Her er alt bra, er 32+4 nå.. Sitter å teller ned dager og uker til babyen skal bli fødtTuuusen takkHvordan går det med dere?
![]()
Hvordan er formen din? Syntes det har gått så fort med deg, er så gøy 
Åjaaa det er bare å glede seg fremover! Når man ser på ultralyd og senere om noen uker kjenner bevegelsene begynner det endelig å bli virkelig!Så koseligGleder meg veldig til å kjenne bevegelse selv
Det er så kjekt å se at alt går bra for dere
For en kul måte å avsløre kjønnet!
Oppfinnsomt og bra laget
Jeg er litt fraværende her inne i perioder. Men alt har gått fint hittil11+3 i dag
Vi skal på ultralyd nå på mandag, så da håper jeg alt fortsatt ser bra ut
Jeg har heldigvis sluppet unna kvalme, men det er mye styr i forhold til at jeg har Diabetes så det tærer mye på energien til tider
![]()

Herreguuud, syns vi «nettopp» drev å prøvde på forumet sammen, så er du allerede kommet så langt! Det er rart hvor langsomt prøvingen føles, og de første ukene gravid, men så kommer det visst til ett punkt der det plutselig går fortereHer er alt bra, er 32+4 nå.. Sitter å teller ned dager og uker til babyen skal bli fødtHvordan er formen din? Syntes det har gått så fort med deg, er så gøy
![]()
Går det saktere igjen i 3. trimester? Hadde dere noe fødeplan, eller kommer bebis når den kommer? Vi får en dato til pks etterhvert! Det blir rart og ekstremt spennende, skal i første samtaler i januar 
Haha, ja.. Helt utrolig hvor fort det har gått fra da til nåHerreguuud, syns vi «nettopp» drev å prøvde på forumet sammen, så er du allerede kommet så langt! Det er rart hvor langsomt prøvingen føles, og de første ukene gravid, men så kommer det visst til ett punkt der det plutselig går fortereGår det saktere igjen i 3. trimester? Hadde dere noe fødeplan, eller kommer bebis når den kommer? Vi får en dato til pks etterhvert! Det blir rart og ekstremt spennende, skal i første samtaler i januar
Formen er bra, men sover enda store deler av døgnet, men så lenge jeg ikke er kvalm og har vondt er jeg veldig fornøyd![]()
Syntes prøvingen gikk fortere egentlig. Sikkert pga TR og eggløsnings tester så gravid tester, det var liksom noe å styre med helle tiden
De første 4-5 mnd går i snegle fart, men nå syntes jeg det går kjempe fort. Altså på mandag er det bare 4 uker igjen til jeg er 37+0 og jeg blir igangsatt en gang mellom uke 37 og 38
gleder meg så mye til å bli ferdig.. Vil bare ha henne trygt i armene
Skal på Ahus 30 Desember, da er jeg 34+1, så får vite noe da eventuelt i ule 36 på siste vektkontrollen. Håper egentlig på å få en dato 30 Desember
Har Høy risiko svangerskap.. Det blir spennende når dere skal i samtale
hvilket sykehus hører du til?Tusen takkÅjaaa det er bare å glede seg fremover! Når man ser på ultralyd og senere om noen uker kjenner bevegelsene begynner det endelig å bli virkelig!
Jeg er sååå glad for dere enda, du fortalte jo hvor lav sjangsene var, og se på deg 12 uker da, straks over den første store kneika![]()
Det tærer nok på energien for de fleste uansett, så kan tenke meg det er ekstra krevende med diabetes i tillegg! Håper du tar hensyn til dine behov og tar godt vare på deg selv![]()
Emosjonelle meg blir helt på gråten av hvor søt du er
Jeg er så glad for oss begge, og at det (tilsynelatende) går bra for begge!
Det var noen tøffe tider i den prøvebobla.. Så selv om det kan være slitsomt nå så er det jo virkelig verdt det. Tenk den flotte premien vi får på slutten!