♡ IKM UKE 34 ♡

Det er ingen strek der eller? Føler jeg har så streksyn at fy :nailbiting: er tatt nå på kvelden, 11 dpo

Vedlegg

• 20250816_202357.jpg
    20250816_202357.jpg
    227,3 KB · Visninger: 71
Ååå :bookworm: Men noen sier de får en indre ro/trygghet når de blir gravide, som om kroppen vet før hodet - kanskje det er derfor?

Ahhh hadde et grineøyeblikk før i dag som du hadde med ditt barn her forleden. Jenta mi kjedet seg inne, det regnet ute men hun ville ut, men ingen av nabobarna var ute.. også sier hun «men jeg blir litt lei meg fordi alle de andre barna er to (søsken) mens jeg er bare en, jeg vil også ha søsken» :shy: Jeg måtte snu meg å gråte en tåre :arghh:
Åååå, vennen :Heartred håper virkelig hun får et søsken snart!

Jeg og har sånn sabla streksyn! Jeg føler jo jeg ser skygge her og - der streken skal komme :laughing001
Kan virke som en del streker er lettere å se i virkeligheten en på bildet. Tror ikke jeg ser noe
Har så streksyn for tida at det e galskap :smiley-bounce022 gubben må liksom komme å sjekke hver gang, å han stakkars blir jo så skuffa hver gang :inpain: Men da stemmer det jeg egentlig tenkte da, at nei her var ingen strek.

Har så streksyn for tida at det e galskap :smiley-bounce022 gubben må liksom komme å sjekke hver gang, å han stakkars blir jo så skuffa hver gang :inpain: Men da stemmer det jeg egentlig tenkte da, at nei her var ingen strek.
ÅÅÅ stakkars gubben :sorry: Veldig søtt at han kommer å sjekker sånn da :Heartpink Men hvis streksynet ditt og mitt er rett, kanskje det er en sterke strek i morgen? :shy: Jeg nekter hvertfall å utelukke noe enda :hilarious:

Ååå godeste, håper det er nok god energi til en positiv test her nå, jeg syns det burde være det :hilarious:
Hvordan går det med deg i dag?
:Heartbigred her går det fint så langt 11 dpo i dag (nederste test) :love7sender masse babystøv

Vedlegg

• IMG_0004.jpeg
    IMG_0004.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 96
Har mistet troen på at dette blir baby. Temp bare steget 0.3 og skal være 2dpo. Kanskje ikke meningen

Dagens tester 8dpo, babyplan vanlig øverst, tidligtest nederst. Ikke superimponert over tidligtesten, ser ut som den vanlige holder i massevis :smiley-ashamed004
IMG_9887.jpeg
Håper dette sitter, vært gjennom en SA i starten av juni, en kjemisk i slutten av juni. Barnet mitt er nå 7 år, og det største ønsket i verden er å få søsken. Blir ca 8 år i mellom hvis dette går veien, men det kan jo bli fint det :love7

Dagens tester 8dpo, babyplan vanlig øverst, tidligtest nederst. Ikke superimponert over tidligtesten, ser ut som den vanlige holder i massevis :smiley-ashamed004
Vis vedlegget 467462
Håper dette sitter, vært gjennom en SA i starten av juni, en kjemisk i slutten av juni. Barnet mitt er nå 7 år, og det største ønsket i verden er å få søsken. Blir ca 8 år i mellom hvis dette går veien, men det kan jo bli fint det :love7
Ååå så gøy å se! Gratulerer så mye :woot: :Heartpink Det blir superstas å bli stor storesøster/bror! Får jeg sette deg på gravid?

Back
Topp