Hahha, det hadde kanskje ikke pappa likt, eller?Uff det er så sårt når de lengter sånn. Datteren min ville at jeg skulle spørre postmannen om han kunne gi oss en baby
Men veldig løsningsorientert 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahha, det hadde kanskje ikke pappa likt, eller?Uff det er så sårt når de lengter sånn. Datteren min ville at jeg skulle spørre postmannen om han kunne gi oss en baby
Men veldig løsningsorientert 
Jeg og har sånn sabla streksyn! Jeg føler jo jeg ser skygge her og - der streken skal kommeDet er ingen strek der eller? Føler jeg har så streksyn at fyer tatt nå på kvelden, 11 dpo

Åååå, vennenÅååMen noen sier de får en indre ro/trygghet når de blir gravide, som om kroppen vet før hodet - kanskje det er derfor?
Ahhh hadde et grineøyeblikk før i dag som du hadde med ditt barn her forleden. Jenta mi kjedet seg inne, det regnet ute men hun ville ut, men ingen av nabobarna var ute.. også sier hun «men jeg blir litt lei meg fordi alle de andre barna er to (søsken) mens jeg er bare en, jeg vil også ha søsken»Jeg måtte snu meg å gråte en tåre
![]()
håper virkelig hun får et søsken snart!Kan virke som en del streker er lettere å se i virkeligheten en på bildet. Tror ikke jeg ser noeDet er ingen strek der eller? Føler jeg har så streksyn at fyer tatt nå på kvelden, 11 dpo
Ååå godeste, håper det er nok god energi til en positiv test her nå, jeg syns det burde være detJoiner heiagjengen til @lilleperle![]()
Jaa, hun skulle visst hvor vi prøverÅååå, vennenhåper virkelig hun får et søsken snart!

Jeg og har sånn sabla streksyn! Jeg føler jo jeg ser skygge her og - der streken skal komme![]()
Har så streksyn for tida at det e galskapKan virke som en del streker er lettere å se i virkeligheten en på bildet. Tror ikke jeg ser noe
gubben må liksom komme å sjekke hver gang, å han stakkars blir jo så skuffa hver gang
Men da stemmer det jeg egentlig tenkte da, at nei her var ingen strek.ÅÅÅ stakkars gubbenHar så streksyn for tida at det e galskapgubben må liksom komme å sjekke hver gang, å han stakkars blir jo så skuffa hver gang
Men da stemmer det jeg egentlig tenkte da, at nei her var ingen strek.
Veldig søtt at han kommer å sjekker sånn da
Men hvis streksynet ditt og mitt er rett, kanskje det er en sterke strek i morgen?
Jeg nekter hvertfall å utelukke noe enda 
Ååå godeste, håper det er nok god energi til en positiv test her nå, jeg syns det burde være det
Hvordan går det med deg i dag?
her går det fint så langt 11 dpo i dag (nederste test)
sender masse babystøvJeg håper du lar postmannen "gi dere en baby" når du blir gravid denne gangenUff det er så sårt når de lengter sånn. Datteren min ville at jeg skulle spørre postmannen om han kunne gi oss en baby

ÅÅÅ det er så fint å se slike nydelige strekerher går det fint så langt 11 dpo i dag (nederste test)
sender masse babystøv
Takk! Tar med glede imot 
Det var jo en kjempegøy idé!Jeg håper du lar postmannen "gi dere en baby" når du blir gravid denne gangen
Altså legge en gave i postkassen med baby ting når du skal fortelle at du er gravid![]()

Neida, en dag bareNei ahhKom den litt før?

Ååå så gøy å se! Gratulerer så myeDagens tester 8dpo, babyplan vanlig øverst, tidligtest nederst. Ikke superimponert over tidligtesten, ser ut som den vanlige holder i massevis
Vis vedlegget 467462
Håper dette sitter, vært gjennom en SA i starten av juni, en kjemisk i slutten av juni. Barnet mitt er nå 7 år, og det største ønsket i verden er å få søsken. Blir ca 8 år i mellom hvis dette går veien, men det kan jo bli fint det![]()
Det blir superstas å bli stor storesøster/bror! Får jeg sette deg på gravid?Jeg kan ikke nok om dette, men må den stige mer for at det skal ha vært en EL?Har mistet troen på at dette blir baby. Temp bare steget 0.3 og skal være 2dpo. Kanskje ikke meningen