Kine 95
Elsker forumet
Joiner @lilleperle sin heiagjeng 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Fortsatt mange dager det er mulig å få positiv10 dpo og fortsatt blenda tester, nå begynner jeg virkelig å miste troen på at det har gått.
Vis vedlegget 467423Vis vedlegget 467424

Jeg ser!!Tok ny test i ettermiddag, føler jeg ser den skyggen litt tydeligere nå kanskje, synes det var lettest å sammenligne med testen fra i gårDette er tatt etter testen er tørket helt opp

Får håpe det er derforJa men progesteronet har kanskje litt å holde med i det små nå da vettu?![]()
Ja det ble litt sånn, dessverreMen varmer hjertet såååå mye å høre
Takk for håp
![]()
Mannen min ser ikke, men betryggende å høre noen andre kan se det jeg serJeg ser!!![]()
Jeg skjønner også at det bare kan være en skygge så tidlig, men er jo så spennende å teste allikevel

Haha de mennene ser ikke de samme skyggene som oss har jeg lærtMannen min ser ikke, men betryggende å høre noen andre kan se det jeg serJeg skjønner også at det bare kan være en skygge så tidlig, men er jo så spennende å teste allikevel
![]()
![]()
Ja men det er jo nesten litt godt at det er en skygge å myse på
Ååå veldig gøy å høre at den er finJeg så tempen din, og den er veldig finKan være festesmerter og baby som vokser! Når skal du teste? 10 DPO i dag
Ahhh vet ikke når jeg makter 

Har ikke vondt heldigvis, men har vært litt tak i korsryggen og i murringer i dag nå daGodt å se at du ikke har det vondt mer @lilleperlenår skal du teste igjen?
Vet ikke når jeg skal teste, har hatt det litt godt uten å tenke på testingen 
Jeg har fått mange slike hvite streker, for meg har det aldri vært noe. Det er skikkelig irriterende! Jeg prøvde til og med på vann...Noen som har erfaring med Make sure tidlig test og skyggestrek? Opplever at jeg ser teststreken selv om den ikke har skiftet farge (hvit men blank), så usikker på om det kan regnes som en skyggestrek. Når jeg tok bildet svart hvitt og skrudde opp eksponeringen ble det en tydlige skygge, men vet ikke om det teller?
Skal først ha mensen om 5 dager og tok test med kveldsurin, så skjønner at resultatet uansett ikke er noen garanti, men aldri opplevd dette før.Vis vedlegget 467385
Ikm på onsdag hvis jeg får 14 dagers lutealfaseFår håpe det er derfor
Når har du ikm?

Synes du er flink som venter. Lettere å tyde når man er nærmere ikmHar ikke vondt heldigvis, men har vært litt tak i korsryggen og i murringer i dag nå daVet ikke når jeg skal teste, har hatt det litt godt uten å tenke på testingen
![]()
Litt murringer i mage og korsrygg + ustabilt humør. Men det kan både skyldes PMS og graviditet. Irriterende like symptomerTil det pleier vi å si at da har de MASSE postensiale til å få strek i morgen, men og 11 dpo ogsåHar du noen interessante symptomer?
Mister nok håpet om testen er blenda i morgen. Da forbereder jeg meg mentalt på en ny prøveperiode Ja og jeg merker jeg ble mindre stresset. Enig, merker nesten best når man kommer mot 12 dpo føler jeg. Alle symptomene før er nesten uasnett bare progesteronetSynes du er flink som venter. Lettere å tyde når man er nærmere ikm

Rart med det, men de gangene jeg har vært gravid, har jeg begynt å teste sentJa og jeg merker jeg ble mindre stresset. Enig, merker nesten best når man kommer mot 12 dpo føler jeg. Alle symptomene før er nesten uasnett bare progesteronet![]()
ÅååRart med det, men de gangene jeg har vært gravid, har jeg begynt å teste sent
Men noen sier de får en indre ro/trygghet når de blir gravide, som om kroppen vet før hodet - kanskje det er derfor?
Jeg måtte snu meg å gråte en tåre 
Ikkesant, samme her også, og ja, det er jo så liktLitt murringer i mage og korsrygg + ustabilt humør. Men det kan både skyldes PMS og graviditet. Irriterende like symptomerMister nok håpet om testen er blenda i morgen. Da forbereder jeg meg mentalt på en ny prøveperiode
![]()
Ser den altså
Inntil videre venter jeg med testingJeg ser enda skygger der streken skal komme ja! Dette er kjempespennendeTok ny test i ettermiddag, føler jeg ser den skyggen litt tydeligere nå kanskje, synes det var lettest å sammenligne med testen fra i gårDette er tatt etter testen er tørket helt opp

Uff det er så sårt når de lengter sånn. Datteren min ville at jeg skulle spørre postmannen om han kunne gi oss en babyÅååMen noen sier de får en indre ro/trygghet når de blir gravide, som om kroppen vet før hodet - kanskje det er derfor?
Ahhh hadde et grineøyeblikk før i dag som du hadde med ditt barn her forleden. Jenta mi kjedet seg inne, det regnet ute men hun ville ut, men ingen av nabobarna var ute.. også sier hun «men jeg blir litt lei meg fordi alle de andre barna er to (søsken) mens jeg er bare en, jeg vil også ha søsken»Jeg måtte snu meg å gråte en tåre
![]()