♡ IKM UKE 34 ♡

Tok ny test i ettermiddag, føler jeg ser den skyggen litt tydeligere nå kanskje, synes det var lettest å sammenligne med testen fra i går :smiley-ashamed004 Dette er tatt etter testen er tørket helt opp

Vedlegg

• IMG_9884.jpeg
    IMG_9884.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 73
Mannen min ser ikke, men betryggende å høre noen andre kan se det jeg ser :happy: Jeg skjønner også at det bare kan være en skygge så tidlig, men er jo så spennende å teste allikevel :pompus: :laughing002
Haha de mennene ser ikke de samme skyggene som oss har jeg lært :laughing002 Ja men det er jo nesten litt godt at det er en skygge å myse på:angel8

Noen som har erfaring med Make sure tidlig test og skyggestrek? Opplever at jeg ser teststreken selv om den ikke har skiftet farge (hvit men blank), så usikker på om det kan regnes som en skyggestrek. Når jeg tok bildet svart hvitt og skrudde opp eksponeringen ble det en tydlige skygge, men vet ikke om det teller?

Skal først ha mensen om 5 dager og tok test med kveldsurin, så skjønner at resultatet uansett ikke er noen garanti, men aldri opplevd dette før.Vis vedlegget 467385
Jeg har fått mange slike hvite streker, for meg har det aldri vært noe. Det er skikkelig irriterende! Jeg prøvde til og med på vann...

Til det pleier vi å si at da har de MASSE postensiale til å få strek i morgen, men og 11 dpo også :happy093 Har du noen interessante symptomer?
Litt murringer i mage og korsrygg + ustabilt humør. Men det kan både skyldes PMS og graviditet. Irriterende like symptomer :nailbiting: Mister nok håpet om testen er blenda i morgen. Da forbereder jeg meg mentalt på en ny prøveperiode ❤️

Rart med det, men de gangene jeg har vært gravid, har jeg begynt å teste sent
Ååå :bookworm: Men noen sier de får en indre ro/trygghet når de blir gravide, som om kroppen vet før hodet - kanskje det er derfor?

Ahhh hadde et grineøyeblikk før i dag som du hadde med ditt barn her forleden. Jenta mi kjedet seg inne, det regnet ute men hun ville ut, men ingen av nabobarna var ute.. også sier hun «men jeg blir litt lei meg fordi alle de andre barna er to (søsken) mens jeg er bare en, jeg vil også ha søsken» :shy: Jeg måtte snu meg å gråte en tåre :arghh:

Litt murringer i mage og korsrygg + ustabilt humør. Men det kan både skyldes PMS og graviditet. Irriterende like symptomer :nailbiting: Mister nok håpet om testen er blenda i morgen. Da forbereder jeg meg mentalt på en ny prøveperiode ❤️
Ikkesant, samme her også, og ja, det er jo så likt :facepalm: Ser den altså :sorry: Inntil videre venter jeg med testing

Tok ny test i ettermiddag, føler jeg ser den skyggen litt tydeligere nå kanskje, synes det var lettest å sammenligne med testen fra i går :smiley-ashamed004 Dette er tatt etter testen er tørket helt opp
Jeg ser enda skygger der streken skal komme ja! Dette er kjempespennende :woot:

Ååå :bookworm: Men noen sier de får en indre ro/trygghet når de blir gravide, som om kroppen vet før hodet - kanskje det er derfor?

Ahhh hadde et grineøyeblikk før i dag som du hadde med ditt barn her forleden. Jenta mi kjedet seg inne, det regnet ute men hun ville ut, men ingen av nabobarna var ute.. også sier hun «men jeg blir litt lei meg fordi alle de andre barna er to (søsken) mens jeg er bare en, jeg vil også ha søsken» :shy: Jeg måtte snu meg å gråte en tåre :arghh:
Uff det er så sårt når de lengter sånn. Datteren min ville at jeg skulle spørre postmannen om han kunne gi oss en baby

Back
Topp