Vi som temper

Kaller til forum!! Prøvd meg på en syklus uten hjelpemidler siden jeg har blitt litt sprø de siste to månedene. Men her er greia: Begynnende fuktig underliv 12. juli, første lange slimete tråd som hang ut av meg 13. juli, ordentlig eggehvite slimete tråder 15.-16. juli, samt skikkelige EL-smerter hele 16.juli og morningen 17.juli. Etter dette har utflodet vært slimete (men i mindre grad) og klebrig med litt melkehvitt «cloudy» i tillegg til at det har blitt mer og mer tørt og «vannete» der nede.

Alt peker til EL 17.juli, sant!? MEN! Jeg har ikke fått temp-økning ennå!? Hva skjer :(.

Noen som vil tolke denne med meg? Chatgpt er meget optimistisk denne syklusen :angelic:
IMG_5168.jpeg

Kaller til forum!! Prøvd meg på en syklus uten hjelpemidler siden jeg har blitt litt sprø de siste to månedene. Men her er greia: Begynnende fuktig underliv 12. juli, første lange slimete tråd som hang ut av meg 13. juli, ordentlig eggehvite slimete tråder 15.-16. juli, samt skikkelige EL-smerter hele 16.juli og morningen 17.juli. Etter dette har utflodet vært slimete (men i mindre grad) og klebrig med litt melkehvitt «cloudy» i tillegg til at det har blitt mer og mer tørt og «vannete» der nede.

Alt peker til EL 17.juli, sant!? MEN! Jeg har ikke fått temp-økning ennå!? Hva skjer :(.
Jeg har heller ikke fått temp-økning denne pp, eller dvs den kom på 6dpo. Jeg har bare konkludert med at det er varmen og at jeg sover så å si uten dyne. Jeg temper bare med Apple watch da.

Burde ikke tempen ha økt litt til i dag, hvis progesteronen øker? Er sovehudstemperatur

Vedlegg

• Screenshot_20250725_081827_FF App.jpg
    Screenshot_20250725_081827_FF App.jpg
    305 KB · Visninger: 39
Burde ikke tempen ha økt litt til i dag, hvis progesteronen øker? Er sovehudstemperatur
Kan hende du får trifasisk graf senere? Tror ikke tempen stige og stige, lsm. Pluss måten du måler på er kanskje ikke så nøyaktig :p

Noen som har opplevd el-slim og deretter temp-økning, men ikke positiv el-test? FF mener jeg har hatt el, selv om ikke el-testene har vært positive.

Noen som vil hjelpe meg å tolke? Tror dere FF bare trenger flere høyere temperaturer for å bekrefte EL?
Tror noen av temperaturene tidlig i syklusen har vært litt tullete pga en senabort, men ser jo litt mer lovende ut nå eller er jeg helt på bærtur?

Vedlegg

• IMG_6666.png
    IMG_6666.png
    285,9 KB · Visninger: 37
Jeg har «ventet» på en til forhøyet temp for å bekrefte eggløsning. Fikk det da i dag, og FF bekreftet EL. Men jeg drakk noen øl i går, la meg i rimelig tid og har sovet natten gjennom. Burde jeg se bort fra tempen eller kan jeg stole på det hvis morgendagens også er forhøyet?

Back
Topp