Sitter på venterommet hos gynekolog for å ta privat ultralyd. 8+2 idag… SÅ spent og nervøs!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fortalte det da jeg var 6+5 etter UL. Må si ifra da jeg trenger en del tilrettelegging på jobbHvor tidlig forteller dere det til deres leder på jobb at dere er gravid?
Tenker man forteller før man går offentlig med det, i alle fall.Da skjønner jeg at du forteller lederen din det såå tidlig
Mener jeg har lest et sted at en bør/må fortelle det 3 mnd før termin, men usikker altså. Jeg kjenner at jeg ikke vil fortelle det før 4/5 mnd ut i svangerskapet, men samtidig vil jeg ikke vært kjip å fortelle sent heller.

Drar på ferie 4 uker nå, når jeg kommer tilbake er jeg i uke 10. Spent på formen da, så det avhenger om jeg sier noe eller ikke. Ellers tenker jeg å vente til etter OTUL.Hvor tidlig forteller dere det til deres leder på jobb at dere er gravid?
Her kan du lese hvordan du får detJeg ser at flere har «Marsfiolene 2026» bak navnet sitt, sammen med for eks «Junilykke 2017». Hvordan får dere det?
Dette er de som har tilgang til skjult gruppe for de aktuelle termingruppene.Jeg ser at flere har «Marsfiolene 2026» bak navnet sitt, sammen med for eks «Junilykke 2017». Hvordan får dere det?
Hvordan gikk detSitter på venterommet hos gynekolog for å ta privat ultralyd. 8+2 idag… SÅ spent og nervøs!!
Åneii, der er slitsomt. Mine våknet 6.55 eller noe, det er mer innaforNå er jeg ute og går tur med junior, vært oppe siden 04. Hardt å være gravid når 2åringen ikke sover..
Det hørtes bedre ut ja! HeldigÅneii, der er slitsomt. Mine våknet 6.55 eller noe, det er mer innafor![]()
Jeg tenker jeg forteller det når jeg kommer tilbake på jobb etter ferien. Jeg vil gjerne at vi skal snakke tidlig om tilrettelegging, og jeg tenker som så at jeg vil at leder skal vite det i tilfelle det ikke går også. Jeg er 10-11 uker når jeg er tilbake. Men jeg har tillit til sjefen da, og det er nok vesentlig.Da skjønner jeg at du forteller lederen din det såå tidlig
Mener jeg har lest et sted at en bør/må fortelle det 3 mnd før termin, men usikker altså. Jeg kjenner at jeg ikke vil fortelle det før 4/5 mnd ut i svangerskapet, men samtidig vil jeg ikke vært kjip å fortelle sent heller.
Det med tilrettelegging er absolutt viktig.Jeg tenker jeg forteller det når jeg kommer tilbake på jobb etter ferien. Jeg vil gjerne at vi skal snakke tidlig om tilrettelegging, og jeg tenker som så at jeg vil at leder skal vite det i tilfelle det ikke går også. Jeg er 10-11 uker når jeg er tilbake. Men jeg har tillit til sjefen da, og det er nok vesentlig.
Er det en grunn til at du helst vil vente til 4-5mnd?
Det gikk veldig bra, alt ser ut som det skal. Han ville dog ikke legge over proben på hjertet fordi embryoet lå så vanskelig til for å høre det, men så det veldig tydelig. Ble beregnet til 8+2 ( i går) akkurat som jeg selv beregnetHvordan gikk det![]()

Så braDet gikk veldig bra, alt ser ut som det skal. Han ville dog ikke legge over proben på hjertet fordi embryoet lå så vanskelig til for å høre det, men så det veldig tydelig. Ble beregnet til 8+2 ( i går) akkurat som jeg selv beregnet![]()
Jeg har faktisk kun hatt det fint i varmenNoen andre slappe i varmen? Jeg pleier vanligvis ta varmen skikkelig chilli, elsker sol og sommer, men idag, nope, er helt utkjørt. Badet flere ganger, men ikke orket å gjøre en drit - og jeg som har så mye på agendaen…
Men så ble jeg skikkelig frysepinn og, så selv med 32 grader og sol, så var det ikke FOR varmt. Men klart, når det er varmt er det ikke unormalt å bli litt sliten og. Kan kanskje være litt sliten fra før pga babyen og?Sikkert, sover lite pga to-åringen, så det hjelper ikke stort. Tar dessuten store doser «sovemedisin»/antihistamin mot kvalme, det hjelper iallefall ikkeJeg har faktisk kun hatt det fint i varmenMen så ble jeg skikkelig frysepinn og, så selv med 32 grader og sol, så var det ikke FOR varmt. Men klart, når det er varmt er det ikke unormalt å bli litt sliten og. Kan kanskje være litt sliten fra før pga babyen og?

Nei, mye rart som kan påvirke - medisiner, lite søvn og å faktisk gro et foster er jo grunn nok alene til å gjøre en sliten. Kombinert er det jo en superkombo.Sikkert, sover lite pga to-åringen, så det hjelper ikke stort. Tar dessuten store doser «sovemedisin»/antihistamin mot kvalme, det hjelper iallefall ikke![]()
Min plan er å fortelle det rundt u12.Hvor tidlig forteller dere det til deres leder på jobb at dere er gravid?