I min familie har så mange bursdag på rad, å kjæresten min har bursdag i mars og flere andre i familien min i mars, så jeg håpet veldig på ett mars barn, så helt perfekt. Å så tenker jeg at i forhold til bhg start osv så er mars en perfekt måned ogsåHva syns vi om mars-baby? Jeg føler det er ganske perfekt! Utenom at nesten hele siste trimester er om vinteren.. Få plass inni en jakke liksomOg få ungene i barnehagen når det har snødd hele natten.. Meeen utenom det, veldig bra. Verste sykdomsperioden er kanskje ferdig for sesongen. Mars og tidlig april er jo ikke så spennende utendørs, så da er det koselig å bare sitte inne med en bebis. Og når man er klar til trilleturer kommer den deilige våren. Og når sommervarmen kommer er man ikke såå nervøs for den nyfødte lenger. Og når man har en 1-åring som skal lære seg å gå er det fint med vår. Ooog tidlig på året er bra ift skolestart!

Og få ungene i barnehagen når det har snødd hele natten.. Meeen utenom det, veldig bra. Verste sykdomsperioden er kanskje ferdig for sesongen. Mars og tidlig april er jo ikke så spennende utendørs, så da er det koselig å bare sitte inne med en bebis. Og når man er klar til trilleturer kommer den deilige våren. Og når sommervarmen kommer er man ikke såå nervøs for den nyfødte lenger. Og når man har en 1-åring som skal lære seg å gå er det fint med vår. Ooog tidlig på året er bra ift skolestart!

Jeg syns det er raust av dere