Det er nok det, ellers får jeg bare komme tilbakeJeg hadde OUL 17+5, antar det er den tidligste uken man kan få det![]()
heller for tidlig enn for sent 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok det, ellers får jeg bare komme tilbakeJeg hadde OUL 17+5, antar det er den tidligste uken man kan få det![]()
heller for tidlig enn for sent 
Hehe jaDet er nok det, ellers får jeg bare komme tilbakeheller for tidlig enn for sent
![]()

Er så utrolig koselig med oppdateringene dine i dagboka- hyggelig å følge med på deg

Tusen takk, du er så god @Alma<3Jeg blir så glad hver gang jeg leser oppdateringene dine, jeg er SÅ glad på dine vegne, endelig er det din tur frøken![]()

Tusen takk kjære degSe på lille, fiiine skatten i magen![]()
![]()
![]()
Er så utrolig koselig med oppdateringene dine i dagboka- hyggelig å følge med på deg
Så herlig at alle i familien nå vet om lilleskatten i magen- og hvor glade de ble
![]()

Tusen takk kjære degveldig kjekt å lese
Deilig at nyheten er ute så jeg kan slappe av. Ungene kose og nusser på magen hele tiden![]()

Åå dette er så rørende å lese! Jeg har fulgt reisen din fra sidelinjen, og se at du når har en sånn frisk liten baby i magen gjør meg ordentlig glad! Stor klem til deg!13+0 - 2 trimester og otul
Hurra for 2 trimester og vellykket otul
Alt var fint med lille i magen, hun var ganske nøye og forklarte alt. Lille var aktiv og snudde ryggen til når vi skulle ta bildejeg ble satt 1 dag tilbake, så da er jeg 13+0 i dag
Fikk også time til oul noen timer etterpå, men jeg fikk time når jeg er 17+1, er ikke det tidlig?
Pga jeg er blitt konisert tidligere så skal jeg starte på progesteron neste uke og ta en måling i uke 16.
Vi delte nyheten med barna da vi kom hjem, det var sååå rørende å se hvor glade de blevi fikk også sagt det til min nærmeste familie, det ble noen sjokk der
alle ble kjempe glade
Vis vedlegget 460702
Krysser også ut "kjenne liv" da jeg ikke er i tvil lenger
Milepæler:
-tul 9+4
-Legen 10+2
-Jordmor 11+1
-12+0
-17 mai uten å gi mistanker til folk
-2 trimester
-Toul 13+1
-Dele den gode nyheten
-Kjenne liv
- Oul

Ååååå13+0 - 2 trimester og otul
Hurra for 2 trimester og vellykket otul
Alt var fint med lille i magen, hun var ganske nøye og forklarte alt. Lille var aktiv og snudde ryggen til når vi skulle ta bildejeg ble satt 1 dag tilbake, så da er jeg 13+0 i dag
Fikk også time til oul noen timer etterpå, men jeg fikk time når jeg er 17+1, er ikke det tidlig?
Pga jeg er blitt konisert tidligere så skal jeg starte på progesteron neste uke og ta en måling i uke 16.
Vi delte nyheten med barna da vi kom hjem, det var sååå rørende å se hvor glade de blevi fikk også sagt det til min nærmeste familie, det ble noen sjokk der
alle ble kjempe glade
Vis vedlegget 460702
Krysser også ut "kjenne liv" da jeg ikke er i tvil lenger
Milepæler:
-tul 9+4
-Legen 10+2
-Jordmor 11+1
-12+0
-17 mai uten å gi mistanker til folk
-2 trimester
-Toul 13+1
-Dele den gode nyheten
-Kjenne liv
- Oul
For en utrolig koselig oppdateringHURRA FOR 12+0![]()
Da var dagen endelig her, 12+0! Det har gått veldig fort, nesten litt skummelt-fort fordi jeg vet de neste månedene går enda fortere
livmoren er godt over skambeinet, elsker å kjenne på den når jeg ligger på rygg, lille skatten vår inni derhørte hjertelyden med doppler i går
Jeg kom med oppi bunaden!! Men pga puppene har vokst så mye så ser den litt rar ut over brystet, tror derfor jeg dropper den i år.
nå skal vi ut å nyte det deilige været vi har, ønsker dere en god søndag
Milepæler:
-tul 9+4
-Legen 10+2
-Jordmor 11+1
-12+0
- 17 mai uten å gi mistanker til folk
- Toul 13+1
- Dele den gode nyheten
- 2 trimester
- Kjenne liv
- Oul
Så herlig at de andre blir så glade for at de skal få en søsken til
At de nusser på magen helle tiden(leste det før jeg skrev)… Blir helt rørt jeg

Tusen takk, så kjekt å leseÅå dette er så rørende å lese! Jeg har fulgt reisen din fra sidelinjen, og se at du når har en sånn frisk liten baby i magen gjør meg ordentlig glad! Stor klem til deg!![]()

Tusen takkFor en utrolig koselig oppdateringSå herlig at de andre blir så glade for at de skal få en søsken til
At de nusser på magen helle tiden(leste det før jeg skrev)… Blir helt rørt jeg
![]()

Ja, det tror jeg påTusen takkdet er så rørende å se og høre hvor glade og spente de er, det varmer hjertet mitt og jeg vet de kommer til å bli veldig gode storesøsken for lille
![]()
Er så herlig når det er sånn 
Jeg har kjent liv mange ganger daglig siden 17+0, og magen vokser fort nå! Koser meg veldig som gravid og er inne i en fin periode 

tiden går veldig fort! I dag er jeg 21+1
plutselig er sommeren over og høsten kommer, så kommer bebis 
Wow ja tenk! Det går så fortTusen takk søte deg! Så kjekt å høretiden går veldig fort! I dag er jeg 21+1
termin er 27 november, føler det nærmer seg veldig
plutselig er sommeren over og høsten kommer, så kommer bebis
Hvordan går det med deg? Håper du har en fin sommer![]()
plutselig er det november! Jeg gleder meg sånn på dine vegne!
har foreløpig en fin sommer, litt tøft med hetebølge med liten baby (som hater å kjøle seg ned i vann, tydeligvis
) duda? Er formen fortsatt grei?Tusen takk, vi gleder oss veldigWow ja tenk! Det går så fortplutselig er det november! Jeg gleder meg sånn på dine vegne!
Her går det fint, baby vokser som ugress, nå har han bikka 5 mnd allerede(!) følte jeg satt og var dritnervøs for fødsel for et par dager siden, men så er det jo en stund nåhar foreløpig en fin sommer, litt tøft med hetebølge med liten baby (som hater å kjøle seg ned i vann, tydeligvis
) duda? Er formen fortsatt grei?
ikke lett i denne varmen, nei! Særlig når baby ikke liker å kjøle seg ned