Patience needed.. Gravid❤️

Jeg blir så glad hver gang jeg leser oppdateringene dine, jeg er SÅ glad på dine vegne, endelig er det din tur frøken ❤️❤️❤️❤️

Se på lille, fiiine skatten i magen :love7 :talk017 :binkybaby :love017:sad010 Er så utrolig koselig med oppdateringene dine i dagboka- hyggelig å følge med på deg❤️ Så herlig at alle i familien nå vet om lilleskatten i magen- og hvor glade de ble:love017:Heartblue:Heartpink

Se på lille, fiiine skatten i magen :love7 :talk017 :binkybaby :love017:sad010 Er så utrolig koselig med oppdateringene dine i dagboka- hyggelig å følge med på deg❤️ Så herlig at alle i familien nå vet om lilleskatten i magen- og hvor glade de ble:love017:Heartblue:Heartpink
Tusen takk kjære deg❤️ veldig kjekt å lese:shy:
Deilig at nyheten er ute så jeg kan slappe av. Ungene kose og nusser på magen hele tiden :hilarious::love7

Tusen takk kjære deg❤️ veldig kjekt å lese:shy:
Deilig at nyheten er ute så jeg kan slappe av. Ungene kose og nusser på magen hele tiden :hilarious::love7

Nååårh, så søtt de nusser på magen din og lille babyskatten:love7:sad010:love017

13+0 - 2 trimester og otul:D

Hurra for 2 trimester og vellykket otul❤️❤️

Alt var fint med lille i magen, hun var ganske nøye og forklarte alt. Lille var aktiv og snudde ryggen til når vi skulle ta bilde :laughing002 jeg ble satt 1 dag tilbake, så da er jeg 13+0 i dag :love7
Fikk også time til oul noen timer etterpå, men jeg fikk time når jeg er 17+1, er ikke det tidlig?
Pga jeg er blitt konisert tidligere så skal jeg starte på progesteron neste uke og ta en måling i uke 16.

Vi delte nyheten med barna da vi kom hjem, det var sååå rørende å se hvor glade de ble :shy:❤️❤️ vi fikk også sagt det til min nærmeste familie, det ble noen sjokk der :hilarious:alle ble kjempe glade:love017

Vis vedlegget 460702

Krysser også ut "kjenne liv" da jeg ikke er i tvil lenger :)

Milepæler:
- tul 9+4
- Legen 10+2
- Jordmor 11+1
- 12+0
- 17 mai uten å gi mistanker til folk
- 2 trimester
- Toul 13+1
- Dele den gode nyheten
- Kjenne liv
- Oul
Åå dette er så rørende å lese! Jeg har fulgt reisen din fra sidelinjen, og se at du når har en sånn frisk liten baby i magen gjør meg ordentlig glad! Stor klem til deg! :love7

13+0 - 2 trimester og otul:D

Hurra for 2 trimester og vellykket otul❤️❤️

Alt var fint med lille i magen, hun var ganske nøye og forklarte alt. Lille var aktiv og snudde ryggen til når vi skulle ta bilde :laughing002 jeg ble satt 1 dag tilbake, så da er jeg 13+0 i dag :love7
Fikk også time til oul noen timer etterpå, men jeg fikk time når jeg er 17+1, er ikke det tidlig?
Pga jeg er blitt konisert tidligere så skal jeg starte på progesteron neste uke og ta en måling i uke 16.

Vi delte nyheten med barna da vi kom hjem, det var sååå rørende å se hvor glade de ble :shy:❤️❤️ vi fikk også sagt det til min nærmeste familie, det ble noen sjokk der :hilarious:alle ble kjempe glade:love017

Vis vedlegget 460702

Krysser også ut "kjenne liv" da jeg ikke er i tvil lenger :)

Milepæler:
- tul 9+4
- Legen 10+2
- Jordmor 11+1
- 12+0
- 2 trimester
- Toul 13+1
- Dele den gode nyheten
- Kjenne liv
- Oul
Ååååå ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

HURRA FOR 12+0 :cool05 :love7❤️❤️:happy093:smiley-bounce022

Da var dagen endelig her, 12+0! Det har gått veldig fort, nesten litt skummelt-fort fordi jeg vet de neste månedene går enda fortere :hilarious::shy:

livmoren er godt over skambeinet, elsker å kjenne på den når jeg ligger på rygg, lille skatten vår inni der :shy:❤️ hørte hjertelyden med doppler i går ❤️

Jeg kom med oppi bunaden!! Men pga puppene har vokst så mye så ser den litt rar ut over brystet, tror derfor jeg dropper den i år.

nå skal vi ut å nyte det deilige været vi har, ønsker dere en god søndag :):dance008

Milepæler:
- tul 9+4
- Legen 10+2
- Jordmor 11+1
- 12+0
- Toul 13+1
- Dele den gode nyheten
- 2 trimester
- Kjenne liv
- Oul
For en utrolig koselig oppdatering :love017 Så herlig at de andre blir så glade for at de skal få en søsken til :Heartred At de nusser på magen helle tiden(leste det før jeg skrev)… Blir helt rørt jeg:shy::Heartred

Åå dette er så rørende å lese! Jeg har fulgt reisen din fra sidelinjen, og se at du når har en sånn frisk liten baby i magen gjør meg ordentlig glad! Stor klem til deg! :love7
Tusen takk, så kjekt å lese :love7 ❤️❤️
Klem tilbake til deg :love7

For en utrolig koselig oppdatering :love017 Så herlig at de andre blir så glade for at de skal få en søsken til :Heartred At de nusser på magen helle tiden(leste det før jeg skrev)… Blir helt rørt jeg:shy::Heartred
Tusen takk❤️❤️ det er så rørende å se og høre hvor glade og spente de er, det varmer hjertet mitt og jeg vet de kommer til å bli veldig gode storesøsken for lille :shy:❤️

Tusen takk❤️❤️ det er så rørende å se og høre hvor glade og spente de er, det varmer hjertet mitt og jeg vet de kommer til å bli veldig gode storesøsken for lille :shy:❤️
Ja, det tror jeg på :love017 Er så herlig når det er sånn :Heartred

19+0

Kanskje på tide med en liten oppdatering her igjen :)

Ukene flyr avgårde, synes jeg! Allerede 19+0 og i neste uke er jeg halvveis :eek:

Nå er oul overstått, en frisk og fin, veldig aktiv krabat inni her :love7 Jeg har kjent liv mange ganger daglig siden 17+0, og magen vokser fort nå! Koser meg veldig som gravid og er inne i en fin periode :love7:love2
Kan fremdeles slite en del med kvalme, og søvnen har begynt å tulle den siste uken! Jeg er så trøtt men får ikke sove :shifty:

Nå er det sommerferie og dagene går enda raskere! Håper det blir en fin sommer med mye sol :love2

Jeg ønsker dere alle en fin sommerferie :love7:cool:

Milepæler:
- tul 9+4
- Legen 10+2
- Jordmor 11+1
- 12+0
- 2 trimester
- Toul 13+1
- Dele den gode nyheten
- Kjenne liv
- Oul
- 24+0
- UL i uke 24
- 3.trimester
- Høygravid

Det er så magisk!! Herregud så fort tiden går <33 tenk at du er godt over halvveis nå?? Følte du nettopp ble gravid igjen;) håper alt står bra til med deg, når er det du har termin?
God sommer <3 du er i tankene mine ofte!

Tusen takk søte deg! Så kjekt å høre :love7 tiden går veldig fort! I dag er jeg 21+1 ❤️ termin er 27 november, føler det nærmer seg veldig:laughing002 plutselig er sommeren over og høsten kommer, så kommer bebis :love7

Hvordan går det med deg? Håper du har en fin sommer :)

Tusen takk søte deg! Så kjekt å høre :love7 tiden går veldig fort! I dag er jeg 21+1 ❤️ termin er 27 november, føler det nærmer seg veldig:laughing002 plutselig er sommeren over og høsten kommer, så kommer bebis :love7

Hvordan går det med deg? Håper du har en fin sommer :)
Wow ja tenk! Det går så fort :Heartred plutselig er det november! Jeg gleder meg sånn på dine vegne! :D

Her går det fint, baby vokser som ugress, nå har han bikka 5 mnd allerede(!) følte jeg satt og var dritnervøs for fødsel for et par dager siden, men så er det jo en stund nå :hilarious: har foreløpig en fin sommer, litt tøft med hetebølge med liten baby (som hater å kjøle seg ned i vann, tydeligvis:hilarious:) duda? Er formen fortsatt grei?

Wow ja tenk! Det går så fort :Heartred plutselig er det november! Jeg gleder meg sånn på dine vegne! :D

Her går det fint, baby vokser som ugress, nå har han bikka 5 mnd allerede(!) følte jeg satt og var dritnervøs for fødsel for et par dager siden, men så er det jo en stund nå :hilarious: har foreløpig en fin sommer, litt tøft med hetebølge med liten baby (som hater å kjøle seg ned i vann, tydeligvis:hilarious:) duda? Er formen fortsatt grei?
Tusen takk, vi gleder oss veldig :D

Oi, 5 mnd allerede!! Tiden flyver altså, også er det så mye som skjer med en baby på 5 mnd :shy: ikke lett i denne varmen, nei! Særlig når baby ikke liker å kjøle seg ned :hilarious:

Jeg sliter fremdeles med kvalme innimellom, men utenon det er formen veldig fin! Nyter 2 trimester :love7

Back
Topp