Patience needed.. Gravid❤️

Hahaha både og, antar jeg! Men jeg og mannen så forskjell nederst på magen allerede 8+0 :p Så da tenkte jeg sånn "æææ, alle kan se det" nope :hilarious: Og da det var synlig, tenkte jeg at det ikke syntes, spesielt i store klær :laughing002 Nå kjenner jeg faktisk at jeg gleder meg til 3. Trimester også, det gjorde jeg ikke før. Selv om det var så fysisk tungt å ha en babyrumpe presset opp under puppene :laughing001
Hahah så morsomt :hilarious: men det er løye det der, når vi ser endring på magen så føler vi alle andre også gjør det! Jeg har stått å sett meg i speilet mange ganger nå og sett at magen er blitt mye større og tenker at alle ser det! Men så må jeg snu litt på det og tenke at de som ikke vet, de ser nok ingen endring :laughing002

3 trimester er så koselig❤️ utenom mye kynnere, falske rier og all tissingen på slutten :laughing002 begge mine lå i tverrleie frem til fødsel, så jeg kjenner ikke til babyrumpe-press under puppene :hilarious: men jeg kjenner til babyhode som presser på ribbeina, det var vondt det :hilarious:

Hahah så morsomt :hilarious: men det er løye det der, når vi ser endring på magen så føler vi alle andre også gjør det! Jeg har stått å sett meg i speilet mange ganger nå og sett at magen er blitt mye større og tenker at alle ser det! Men så må jeg snu litt på det og tenke at de som ikke vet, de ser nok ingen endring :laughing002

3 trimester er så koselig❤️ utenom mye kynnere, falske rier og all tissingen på slutten :laughing002 begge mine lå i tverrleie frem til fødsel, så jeg kjenner ikke til babyrumpe-press under puppene :hilarious: men jeg kjenner til babyhode som presser på ribbeina, det var vondt det :hilarious:
Hahaha ja nettopp :hilarious: Og innen man er i 3. Trimester så er man så vant til det, og føler det ikke er så mye forskjell fra uke til uke lenger, men er vel først da alle andre ser det :laughing002
Uff, det høres jævlig ut :smiley-ashamed004 Alt vi skal takle gjennom hele denne prosessen (inkl prøving), men vi får jo verdens beste premie til slutt :love2

Hahaha ja nettopp :hilarious: Og innen man er i 3. Trimester så er man så vant til det, og føler det ikke er så mye forskjell fra uke til uke lenger, men er vel først da alle andre ser det :laughing002
Uff, det høres jævlig ut :smiley-ashamed004 Alt vi skal takle gjennom hele denne prosessen (inkl prøving), men vi får jo verdens beste premie til slutt :love2
Haha stemmer det :hilarious:

Mye vondter, plager, tårer, knust hjerte (ved prøving) osv, men verdt det til slutt ❤️ hva er livet uten barn? ❤️

Jeg er så glad jeg er kvinne og får oppleve dette! Ingenting i verden kan sammenlignes, helt spesielt!! ❤️❤️❤️
Aw, gode deg❤️ :shy: men, at du blir lett rørt kan også være tegn på spire :angelic::hilarious:
Samme føler jeg! Vi kjenner ikke navnene til hverandre, men vi kjenner det aller meste utenom. Masse følelser og detaljer fra livet som blir delt, føler liksom jeg har en del venner her :laughing002:love7

Sånn sett gleder jeg meg til 2.trimester, mye kjekt som skjer da mtp magen og kjenne liv❤️ + nyheten er delt så jeg kan slappe av ute blant folk :hilarious: sitter i sofaen nå og kjenner på kiling i livmor, ganske sikker på jeg kjenner lille:shy::love7

Er glad for at jeg er kvinne og får liv til å bære fram et liv- er en så ubeskrivelig følelse, er lissom for stort til å beskrive det med rette ord :sad010 :love7

Nei, nei:hilarious: Jeg er sånn til vanlig, veldig følelsesmenneske❤️ Og skal lite til for at jeg blir rørt, noen ganger mer enn andre da, selvfølgelig❤️ men vet hvor leeenge du har prøvd og ønsket dette lille mirakelet av en bebis I magen:love7:sad010 Og når du legger ut ukesupdates, da blir jeg altså så rørt:sad002❤️

Jaa, er jo som at vi er nære venner, bare at vi aldri har møttes:Heartpink Fy søren, for et kaklekor om vi alle hadde møttes:laughing002

Og tror ikke jeg er gravid denne gangen, men da er det bare å prøve igjen i neste pp:smiley-bounce012 Tenker jeg skal bestille noen flere tester til lageret mitt, går fort 10 tester om dagen når testetøsa slippes fri:hilarious: Så da må jeg fylle på igjen:smiley-angelic006:knegg:

2.trimester er crème dela crème, synes jeg personlig selv, men er gjerne da jeg begynner å føle meg bedre fra hyperemesis(sånn ca midt i 2.trimester)❤️ Og det å kjenne det magiske, små sparkene fra den lille I magen:love7 Så koselig du kjenner den lille allerede❤️❤️❤️

Er glad for at jeg er kvinne og får liv til å bære fram et liv- er en så ubeskrivelig følelse, er lissom for stort til å beskrive det med rette ord :sad010 :love7

Nei, nei:hilarious: Jeg er sånn til vanlig, veldig følelsesmenneske❤️ Og skal lite til for at jeg blir rørt, noen ganger mer enn andre da, selvfølgelig❤️ men vet hvor leeenge du har prøvd og ønsket dette lille mirakelet av en bebis I magen:love7:sad010 Og når du legger ut ukesupdates, da blir jeg altså så rørt:sad002❤️

Jaa, er jo som at vi er nære venner, bare at vi aldri har møttes:Heartpink Fy søren, for et kaklekor om vi alle hadde møttes:laughing002

Og tror ikke jeg er gravid denne gangen, men da er det bare å prøve igjen i neste pp:smiley-bounce012 Tenker jeg skal bestille noen flere tester til lageret mitt, går fort 10 tester om dagen når testetøsa slippes fri:hilarious: Så da må jeg fylle på igjen:smiley-angelic006:knegg:

2.trimester er crème dela crème, synes jeg personlig selv, men er gjerne da jeg begynner å føle meg bedre fra hyperemesis(sånn ca midt i 2.trimester)❤️ Og det å kjenne det magiske, små sparkene fra den lille I magen:love7 Så koselig du kjenner den lille allerede❤️❤️❤️
For en ære❤️❤️

Aaw, du er så god❤️❤️ blir rørt av å høre at du blir rørt av ukesoppdateringen min og for jeg er gravid :sad010 :shy: godt hjerte du har ❤️❤️

Haha tenk den støyen av all kakklingen :hilarious: hadde nok vært utrolig gøy, da :woot:

Elsker at du er testetøs, nå blir det gøy å følge med fremover :woot::happy093.:happy093

2 trimester er helt klart det beste. Men med nr 2 fikk jeg symfyseløsning i uke 8, så det var hardt uansett :hilarious: men so far, so good denne gangen ❤️
Har et håp om at du skal få slippe hyperemesis denne gangen❤️ det høres så fælt ut!!

For en ære❤️❤️

Aaw, du er så god❤️❤️ blir rørt av å høre at du blir rørt av ukesoppdateringen min og for jeg er gravid :sad010 :shy: godt hjerte du har ❤️❤️

Haha tenk den støyen av all kakklingen :hilarious: hadde nok vært utrolig gøy, da :woot:

Elsker at du er testetøs, nå blir det gøy å følge med fremover :woot::happy093.:happy093

2 trimester er helt klart det beste. Men med nr 2 fikk jeg symfyseløsning i uke 8, så det var hardt uansett :hilarious: men so far, so good denne gangen ❤️
Har et håp om at du skal få slippe hyperemesis denne gangen❤️ det høres så fælt ut!!

Lige præcis, som vi siger i danmark❤️ Det er en ære å få bære fram et barn :love7 :sad010 :love017

Nååårh, så søt du er❤️:smiley-angelic003
Har tenkt så mye på deg, husker deg jo fra ikm-gruppene vi var i sammen- hvor lei meg jeg var på dine vegne for at du prøvde og prøvde mnd på mnd:sad010

Det er urettferdig og vondt for personen det gjelder, når sånne som meg går videre i termingrupper etter noen mnd(og jeg får så dårlig samvittighet over det, vet det er teit, men jeg gjør det altså)❤️

Så ja, jeg er så glad på dine vegne over at det endelige lykkes og at du nå straks har rundet de magiske 12+0 ukene:love017:sad010:love7 Så blir like rørt og veldig, veldig glad på dine vegne når du legger ut updates i dagboken:love017:smiley-bounce012:binkybaby

Hahah, jeg tester støtt og stadig, går med noen tester, men det er det faen meg verdt:smiley-bounce022:gen014❤️

Uff, det er så himla smertefullt, gikk på krykker den siste uka sist pga akkurat samme. Kunne nesten ikke bevege benene eller ta skritt- du har min fulle medfølelse❤️

Hatt hyperemesis hver eneste gang, er helt forferdelig. En føler seg faktisk levende død, så dårlig blir en :pukeOg jeg forstår de som ikke orker å stå i det, og som tar abort. For en blir så syk. Men for meg er det så verdt det❤️ Er så glad i barn, og de er hele meningen med mitt liv❤️ Det varer alt fra til uke 13 eller uke 26, og starter i uke 5/6.

Herregud, dere er så søte! Jeg får lyst til å være gravid igjen når jeg leser dette, og jeg liker egentlig ikke å være det. Men jeg savner likevel ALT og lever meg voldsomt inn i det dere skriver. Gjenopplever alt det positive fra mine egne graviditeter. Som første gang da jeg ikke bekymret meg for noe. Alle forventningene og spenningen. Hvem bor der inne, egentlig?

Jeg elsker å BLI gravid, gå på kontroller, kjenne liv og å føde. Men jeg liker ikke bekymring, tung kropp, dårlig søvn, bekkenløsning og halsbrann. :laughing002 Må prøve å minne meg selv på det nå som vi skulle stoppe med tre, men det negative veier jo ALDRI opp for det positive. Det blir ubetydelig og man vil bare gjøre det igjen og igjen. Ok, det blir feil å si at jeg ikke liker å gå gravid. Må jo nødvendigvis gjøre det for å oppleve det koseligste i verden, og da er det egentlig herlig å være gravid lell. :laughing002 (Og når man ikke er det, men vil være det... Det er verre enn alt annet.)

Aner ikke hvor jeg vil med dette innlegget. Men nå ligger jeg her med en forkjølet stakkar på fem måneder. Han har falt ut av alle rutiner og det er tungt, men altså... Å lukte på et varmt babyhode, amme, vite at han er fullstendig avhengig av deg... ÅÅÅÅH! DET ER SÅ KOSELIG.

Hilsen babyavhengig.

Lige præcis, som vi siger i danmark❤️ Det er en ære å få bære fram et barn :love7 :sad010 :love017

Nååårh, så søt du er❤️:smiley-angelic003
Har tenkt så mye på deg, husker deg jo fra ikm-gruppene vi var i sammen- hvor lei meg jeg var på dine vegne for at du prøvde og prøvde mnd på mnd:sad010

Det er urettferdig og vondt for personen det gjelder, når sånne som meg går videre i termingrupper etter noen mnd(og jeg får så dårlig samvittighet over det, vet det er teit, men jeg gjør det altså)❤️

Så ja, jeg er så glad på dine vegne over at det endelige lykkes og at du nå straks har rundet de magiske 12+0 ukene:love017:sad010:love7 Så blir like rørt og veldig, veldig glad på dine vegne når du legger ut updates i dagboken:love017:smiley-bounce012:binkybaby

Hahah, jeg tester støtt og stadig, går med noen tester, men det er det faen meg verdt:smiley-bounce022:gen014❤️

Uff, det er så himla smertefullt, gikk på krykker den siste uka sist pga akkurat samme. Kunne nesten ikke bevege benene eller ta skritt- du har min fulle medfølelse❤️

Hatt hyperemesis hver eneste gang, er helt forferdelig. En føler seg faktisk levende død, så dårlig blir en :pukeOg jeg forstår de som ikke orker å stå i det, og som tar abort. For en blir så syk. Men for meg er det så verdt det❤️ Er så glad i barn, og de er hele meningen med mitt liv❤️ Det varer alt fra til uke 13 eller uke 26, og starter i uke 5/6.
Så sant ❤️

Prøving kan virkelig være urettferdig! Nå var jeg heldig med de 2 første som satt i pp 1, følte meg litt snytt for prøvingen. Men det gjør jeg IKKE nå :laughing001
Jeg syntes det var mye verre med de som kom tilbake for å prøve på ny baby mens jeg fremdeles var prøver. De ble gravid igjen og gikk videre, det føltes veldig vondt og urettferdig. Også har du de som klager til den store gullmedaljen etter 3 pp "nå er jeg så lei, blir jo aldri gravid. Kjenner jeg begynner å bli deprimet!" ++ og der satt jeg med mine 20+ pp'er...det var sårt og jeg følte meg ikke "hjemme" her lenger..

Tusen, tusen takk, det betyr mye for meg at du er så glad for meg :sad010:love017 rørende å lese ❤️ er helt utrolig at jeg snart er 12+0, etter over 2 år med prøving❤️❤️

Åå, ja! Håper jeg slipper unna symfyseløsning/bekkenløsning denne gangen! Har så lyst å bare nyte dette uten vondter ❤️

Stakkars deg/dere som har hyperemesis!! Jeg kan ikke forstå hvor forferdelig det er! Jeg er mye kvalm men klarer meg uten kvalmestillende, så det kan ikke sammenlignes i det hele tatt ❤️ du er god som orker det hver gang, men som du sier så er alt verdt premien du får❤️ Barn og familie er livet, føler meg så rik❤️

Herregud, dere er så søte! Jeg får lyst til å være gravid igjen når jeg leser dette, og jeg liker egentlig ikke å være det. Men jeg savner likevel ALT og lever meg voldsomt inn i det dere skriver. Gjenopplever alt det positive fra mine egne graviditeter. Som første gang da jeg ikke bekymret meg for noe. Alle forventningene og spenningen. Hvem bor der inne, egentlig?

Jeg elsker å BLI gravid, gå på kontroller, kjenne liv og å føde. Men jeg liker ikke bekymring, tung kropp, dårlig søvn, bekkenløsning og halsbrann. :laughing002 Må prøve å minne meg selv på det nå som vi skulle stoppe med tre, men det negative veier jo ALDRI opp for det positive. Det blir ubetydelig og man vil bare gjøre det igjen og igjen. Ok, det blir feil å si at jeg ikke liker å gå gravid. Må jo nødvendigvis gjøre det for å oppleve det koseligste i verden, og da er det egentlig herlig å være gravid lell. :laughing002 (Og når man ikke er det, men vil være det... Det er verre enn alt annet.)

Aner ikke hvor jeg vil med dette innlegget. Men nå ligger jeg her med en forkjølet stakkar på fem måneder. Han har falt ut av alle rutiner og det er tungt, men altså... Å lukte på et varmt babyhode, amme, vite at han er fullstendig avhengig av deg... ÅÅÅÅH! DET ER SÅ KOSELIG.

Hilsen babyavhengig.
Å gå gravid er helt fantastisk!! Er jo noen negative sider med det også, men som du sier så veier det positive SÅ mye mer ❤️❤️ veldig trist å tenke at dette er siste gang jeg får oppleve det, kommer til å savne alt❤️ prøver å nyte så godt jeg kan:love7

Stakkars lille som er syk, håper det snart går over ❤️ veldig tungt med små barn, men for en velsignelse! Så mye kjærlighet at det bobler over ❤️❤️ nyt babytiden med lille gutten din :shy::love7

HURRA FOR 12+0 :cool05 :love7❤️❤️:happy093:smiley-bounce022

Da var dagen endelig her, 12+0! Det har gått veldig fort, nesten litt skummelt-fort fordi jeg vet de neste månedene går enda fortere :hilarious::shy:

livmoren er godt over skambeinet, elsker å kjenne på den når jeg ligger på rygg, lille skatten vår inni der :shy:❤️ hørte hjertelyden med doppler i går ❤️

Jeg kom med oppi bunaden!! Men pga puppene har vokst så mye så ser den litt rar ut over brystet, tror derfor jeg dropper den i år.

nå skal vi ut å nyte det deilige været vi har, ønsker dere en god søndag :):dance008

Milepæler:
- tul 9+4
- Legen 10+2
- Jordmor 11+1
- 12+0
- 17 mai uten å gi mistanker til folk
- Toul 13+1
- Dele den gode nyheten
- 2 trimester
- Kjenne liv
- Oul

Weee, gratulerer så mye med 12+0- litt av en milepæl å runde den :gen014 :smiley-bounce012 :love017 :love7 :sad010:talk017:hello2:happy093:hug007❤️

SÅ herlig med en sånn milepæl :love7 :Heartred :Heartred :Heartred

Hvordan har 17.mai gått? Har noen fått mistanke tro? :hilarious:
Det gikk veldig fint! Det var kun svigermor som lurte på hvorfor jeg ikke hadde bunaden på. Jeg tror hun har funnet tabletter/tester i skapet for en stund siden, hun har flere ganger hintet frem om det er noe på gang. I går ville hun at jeg skulle si jeg var gravid da jeg ikke hadde bunaden på :laughing002

Alle de andre er nok ganske sikre på at vi er ferdig og tenker ikke tanken en gang :hilarious:

I morgen er det otul, så forteller vi i løpet av uken :love7

13+0 - 2 trimester og otul:D

Hurra for 2 trimester og vellykket otul❤️❤️

Alt var fint med lille i magen, hun var ganske nøye og forklarte alt. Lille var aktiv og snudde ryggen til når vi skulle ta bilde :laughing002 jeg ble satt 1 dag tilbake, så da er jeg 13+0 i dag :love7
Fikk også time til oul noen timer etterpå, men jeg fikk time når jeg er 17+1, er ikke det tidlig?
Pga jeg er blitt konisert tidligere så skal jeg starte på progesteron neste uke og ta en måling i uke 16.

Vi delte nyheten med barna da vi kom hjem, det var sååå rørende å se hvor glade de ble :shy:❤️❤️ vi fikk også sagt det til min nærmeste familie, det ble noen sjokk der :hilarious:alle ble kjempe glade:love017

20250519_142359.jpg

Krysser også ut "kjenne liv" da jeg ikke er i tvil lenger :)

Milepæler:
- tul 9+4
- Legen 10+2
- Jordmor 11+1
- 12+0
- 17 mai uten å gi mistanker til folk
- 2 trimester
- Toul 13+1
- Dele den gode nyheten
- Kjenne liv
- Oul

Jeg hadde OUL 17+5, antar det er den tidligste uken man kan få det :p