Hahah så morsomtHahaha både og, antar jeg! Men jeg og mannen så forskjell nederst på magen allerede 8+0Så da tenkte jeg sånn "æææ, alle kan se det" nope
Og da det var synlig, tenkte jeg at det ikke syntes, spesielt i store klær
Nå kjenner jeg faktisk at jeg gleder meg til 3. Trimester også, det gjorde jeg ikke før. Selv om det var så fysisk tungt å ha en babyrumpe presset opp under puppene
![]()
men det er løye det der, når vi ser endring på magen så føler vi alle andre også gjør det! Jeg har stått å sett meg i speilet mange ganger nå og sett at magen er blitt mye større og tenker at alle ser det! Men så må jeg snu litt på det og tenke at de som ikke vet, de ser nok ingen endring 
3 trimester er så koselig
begge mine lå i tverrleie frem til fødsel, så jeg kjenner ikke til babyrumpe-press under puppene
men jeg kjenner til babyhode som presser på ribbeina, det var vondt det 
Alt vi skal takle gjennom hele denne prosessen (inkl prøving), men vi får jo verdens beste premie til slutt 
men, at du blir lett rørt kan også være tegn på spire 

Fy søren, for et kaklekor om vi alle hadde møttes
Tenker jeg skal bestille noen flere tester til lageret mitt, går fort 10 tester om dagen når testetøsa slippes fri

Og jeg forstår de som ikke orker å stå i det, og som tar abort. For en blir så syk. Men for meg er det så verdt det