Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har også dopler, og det er en lifesaver når en er urolig, og også bare for å høre lille
Tenk at du snart har rundet de magiske 12+0

Tusen takkKoselig med oppdatering
Veldig glad du får oppleve gleden igjen![]()
føler nesten tiden går for fort, vil bare nyte 
HahaSå fantastisk!
Liker "17 mai uten å gi mistanker til folk"![]()
med disse puppene som har vokst 2 størrelser og magen som tyter ut, så er det ikke lett å skjule
tenkte om jeg skulle prøve bunaden en dag i denne uken, men samtidig tenker jeg; who am I kidding?? 
Veldig godt å ha!! Føler det går én uke så begynner tankene å spinne, da er det godt å ha den for å roe ned. Blir bedre når jeg kan kjenne livSå hyggelig oppdatering fra deg- herlig å høre de magiske hjerteslagene![]()
Har også dopler, og det er en lifesaver når en er urolig, og også bare for å høre lille
Tenk at du snart har rundet de magiske 12+0
![]()

det har gått skikkelig fort!! Føler det er ny uke hele tiden 
Ja, graviditet går latterlig fortTusen takkføler nesten tiden går for fort, vil bare nyte
![]()

Hahaha ja ser den! Mine vokste 2 str allerede innen 6 uker, og 2 til innen 12 ukerHahamed disse puppene som har vokst 2 størrelser og magen som tyter ut, så er det ikke lett å skjule
tenkte om jeg skulle prøve bunaden en dag i denne uken, men samtidig tenker jeg; who am I kidding??
![]()
Jeg var heldig etter fødsel, rakk å få flat mage igjen innen 17. mai, nå får vi se om jeg tester positivt innen da Samme her, i uke 6 måtte jeg ut å kjøpe nye bh'er, men heldigvis har de ikke vokst enda mer, da hadde jeg døddHahaha ja ser den! Mine vokste 2 str allerede innen 6 uker, og 2 til innen 12 ukerJeg har god plass i brystet på bunaden min da, men midjen er en annen sak
Jeg var heldig etter fødsel, rakk å få flat mage igjen innen 17. mai, nå får vi se om jeg tester positivt innen da
![]()
min bunad passer nok i livet, men rundt brystet er den mindre. Ser ikke fint ut hvis bunaden ligger på siden av puppene og sølvet står på spreng i midten 

Hahaha motsatt problem jaSamme her, i uke 6 måtte jeg ut å kjøpe nye bh'er, men heldigvis har de ikke vokst enda mer, da hadde jeg døddmin bunad passer nok i livet, men rundt brystet er den mindre. Ser ikke fint ut hvis bunaden ligger på siden av puppene og sølvet står på spreng i midten
Heldig som fikk så fort flat mage, husker ikke hvor lang tid det tok her![]()
Som det sto i avisen for et par år siden: glem sommerkroppen, det er bunadskroppen som virkelig gjelder! 
Men den er selvfølgelig ganske myk etter å ha blitt strukket ut så mye, så får se hvordan det blir neste gang
Magen vokser nok definitivt fortereHahah så santHahaha motsatt problem jaSom det sto i avisen for et par år siden: glem sommerkroppen, det er bunadskroppen som virkelig gjelder!
Ja var helt utrolig hvor fort jeg fikk tilbake magen minMen den er selvfølgelig ganske myk etter å ha blitt strukket ut så mye, så får se hvordan det blir neste gang
Magen vokser nok definitivt fortere
men hver graviditet er like spennende 
Gleder meg sånn!Hahah så sant
Magen vokser raskere for hver gang, så det blir vanskeliger og vanskeliger å skjulemen hver graviditet er like spennende
![]()
Jeg har ikke noe imot å få mage, elsker det, og jeg kan lett skjule det uansett, folk sa jeg bare så ut som jeg hadde spist mye langt uti 20-ukene 
Veldig godt å ha!! Føler det går én uke så begynner tankene å spinne, da er det godt å ha den for å roe ned. Blir bedre når jeg kan kjenne liv
Jaa, tenk detdet har gått skikkelig fort!! Føler det er ny uke hele tiden
![]()
Går enda fortere etter 12+0, synes jegHaha, vet ikke om jeg skal si du er heldig med det, eller ikkeGleder meg sånn!Jeg har ikke noe imot å få mage, elsker det, og jeg kan lett skjule det uansett, folk sa jeg bare så ut som jeg hadde spist mye langt uti 20-ukene
![]()
jeg får mage med én gang! Det er jo bare luft i starten, men den forsvinner ikke før det blir babymage. Hadde et håp om et lite opphold før magen kom, men nå kjennes det ut som livmoren presser opp andre ting, så ja, magen er her for å bli 
En helt nydelig lyd, verdens søteste! Jeg fikk det heldigvis på filmJa, den er skikkelig betryggende å ha, og hjelper sånn på å roe en ned- er så magisk å høre de små, hurtige hjerteslageneGår enda fortere etter 12+0, synes jeg
![]()

med de 2 andre hadde jeg alltid milepæler jeg så frem til, da gikk tiden såå sakte! Men nå nyter jeg hver dag, kanskje derfor det går så fort 
En helt nydelig lyd, verdens søteste! Jeg fikk det heldigvis på film
Ikke si det en gangmed de 2 andre hadde jeg alltid milepæler jeg så frem til, da gikk tiden såå sakte! Men nå nyter jeg hver dag, kanskje derfor det går så fort
![]()
Det er noe så helst spesielt og magisk, det å gro et lite menneske inni kroppen vår
Er så glad på dine vegne
*rørt* Er på gråten og kjenner jeg blir så berørt av det
Hahaha både og, antar jeg! Men jeg og mannen så forskjell nederst på magen allerede 8+0Haha, vet ikke om jeg skal si du er heldig med det, eller ikkejeg får mage med én gang! Det er jo bare luft i starten, men den forsvinner ikke før det blir babymage. Hadde et håp om et lite opphold før magen kom, men nå kjennes det ut som livmoren presser opp andre ting, så ja, magen er her for å bli
![]()
Og da det var synlig, tenkte jeg at det ikke syntes, spesielt i store klær
Nå kjenner jeg faktisk at jeg gleder meg til 3. Trimester også, det gjorde jeg ikke før. Selv om det var så fysisk tungt å ha en babyrumpe presset opp under puppene 
Jeg er så glad jeg er kvinne og får oppleve dette! Ingenting i verden kan sammenlignes, helt spesielt!!Jaaah, altså, den hjertelyden går rett hjem, for å si det sånn![]()
Det er noe så helst spesielt og magisk, det å gro et lite menneske inni kroppen vår
Altså, det er bare så fantastisk å tenke på at vi kan det, er jo et vidunder at vi kan det- gravide er så vakre
Er så glad på dine vegne
*rørt* Er på gråten og kjenner jeg blir så berørt av det
Vet vi er anonyme, fremmede mennesker her inne, men føler jeg kjenner dere på et vis fordet om, og at vi er nære
Deler så mye av følelser, livet på godt og vondt- ja, alt egentlig
Tiden flyter etter uke 12+0, formen bedrer seg for mange, man går straks inn i 2.trimester, magen vokser, man begynner å kjenner spark- magisk![]()
men, at du blir lett rørt kan også være tegn på spire 

sitter i sofaen nå og kjenner på kiling i livmor, ganske sikker på jeg kjenner lille

Ååh, så koseligJeg er så glad jeg er kvinne og får oppleve dette! Ingenting i verden kan sammenlignes, helt spesielt!!
Aw, gode deg![]()
men, at du blir lett rørt kan også være tegn på spire
Samme føler jeg! Vi kjenner ikke navnene til hverandre, men vi kjenner det aller meste utenom. Masse følelser og detaljer fra livet som blir delt, føler liksom jeg har en del venner her
Sånn sett gleder jeg meg til 2.trimester, mye kjekt som skjer da mtp magen og kjenne liv+ nyheten er delt så jeg kan slappe av ute blant folk
sitter i sofaen nå og kjenner på kiling i livmor, ganske sikker på jeg kjenner lille
![]()