Tok du Q10 i forkant av dette svangerskapet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får følge medEr så glad for at du fikk gode nyheter i dag. Dette blir en terminskatt![]()
Gleder meg til å følge deg på reisen
![]()
Det betyr såå mye, en stor lettelseGratulerer så mye
Tenk å se et bankende hjerte. Ingen ting betyr mernyt og kos deg med gode nyheten i påska. SÅÅ glad på dine vegne
![]()
Tusen takk![]()
Veldig glad på dine vegne!! Det er så koselig å se!
Nei, jeg hadde tatt stor dose Q10 fra august til februar. Stussa litt på at jeg ikke hadde blitt gravid en eneste gang på de, men ble gravid før jeg startet på de. Også var jeg ganske ferdig i slutten, så jeg slutta på de rett før denne pp hvor jeg ble gravidTok du Q10 i forkant av dette svangerskapet?
Takk som spørHvordan går det med deg?![]()
Nei, har ikke tatt, men lurte litt på om du tok det nå da det klaffet. Hadde det i skapet her for noen år siden, men så gikk de til slutt ut på dato ... Kanskje de ikke hjelper? Eller for å si det bedre: Kanskje det var den dosen i forkant som førte til at det klaffet nå heller enn at de ikke hjelper? Om det tar tid før det skjer noe, liksom?Nei, jeg hadde tatt stor dose Q10 fra august til februar. Stussa litt på at jeg ikke hadde blitt gravid en eneste gang på de, men ble gravid før jeg startet på de. Også var jeg ganske ferdig i slutten, så jeg slutta på de rett før denne pp hvor jeg ble gravidtar du Q10?
Så koseligTakk som spørdet går fint, men det har vært veldig hektiske dager siden påsken starta, så gale at jeg har måtte regne ut hvor langt jeg er på vei
I dag er jeg 8+2 og har hatt første time hos jordmorveldig koselig! Har hatt den samme jordmoren med de 2 andre også, så jeg har gleda meg til å gå til henne igjen
Hvordan går det med deg?![]()
Vanskelig å si. Jeg tok også myo inositol fra mai 2024 til desember 2024. I disse månedene kunne jeg ikke tempe etter el, den var over alt hele tiden. Så gikk jeg tom for mye inositol og gadd ikje kjøpe nye, etter det har jeg klart å tempe igjen. Så hvem vet hva disse tablettene gjør med kroppen vår? Jeg ble derfor litt usikker på Q10 også, jeg tok høye doser på 400 og 600.Nei, har ikke tatt, men lurte litt på om du tok det nå da det klaffet. Hadde det i skapet her for noen år siden, men så gikk de til slutt ut på dato ... Kanskje de ikke hjelper? Eller for å si det bedre: Kanskje det var den dosen i forkant som førte til at det klaffet nå heller enn at de ikke hjelper? Om det tar tid før det skjer noe, liksom?
Så bra du har en forsåelsesfull sjef, det er viktigSå koseligjoda, det humper og går. Formen er veldig opp og ned. Fortalte det til sjefen igår da jeg rett og slett ikke klarte kveldsvakter i helga, jeg går i en døs pga dårlig søvn, sliter med akutt kvalme som kommer og går osv. Hun var veldig forståelsesfull,ba meg ta det rolig og prøve meg på jobb. Hvis jeg kjente at jeg ikke klarte mer ila dagvakt, så kunne jeg ringe henne og si fra at jeg går hjem. Og så tar vi ting som det kommer. Kjenner at det er to lange uker (15dager) til ultralyd
![]()
Hehe jeg tror det generelt hjelper å gi oppVanskelig å si. Jeg tok også myo inositol fra mai 2024 til desember 2024. I disse månedene kunne jeg ikke tempe etter el, den var over alt hele tiden. Så gikk jeg tom for mye inositol og gadd ikje kjøpe nye, etter det har jeg klart å tempe igjen. Så hvem vet hva disse tablettene gjør med kroppen vår? Jeg ble derfor litt usikker på Q10 også, jeg tok høye doser på 400 og 600.
Og siden jeg ble så lei og ga opp nr 3, så brydde jeg meg ikke lenger om hva jeg tok. Kanskje det var det som hjalp også?![]()
Om du vil ta sånn "passe vanlig" mengde av Q10 og inositol, så har protein.no et tilskudd som heter Fertility Woman som jeg tok. Vet jo ikke om det hjelper, men det inneholder i alle fall alt i ett (og litt til).Hehe jeg tror det generelt hjelper å gi oppEr så pussig det der at så mange blir gravide når de føler at håpet er ute. Kanskje jeg dropper å prøve Q10 neste gang, eller ta en lavdose? Inositol hadde jeg ikke hørt om, men leste nå at det kan hjelpe på celledeling?
Det har gått bedre på dagtid, bortsett fra oppkast en gang. Jobber i helsevesenet, så ser og lukter mye rartSå bra du har en forsåelsesfull sjef, det er viktigvurderer du sykemelding eller går det fint på dagtid?
15 dager kan føles lenge men plutselig er det din tur, gleder meg
Her er det 5 uker til otul, det føles iallefall leeenge til![]()
Jeg trodde jeg hadde gitt opp i høst, men jeg hadde nok et håp selvom. Men etter det ikke gikk med ovitrelle første gangen så gikk jeg rett i kjelleren. Ble så deppa og ga opp, tok sorgen med at det ikke ble mer baby og så ikke for meg fremtiden med en baby lenger. Venta bare med å teste så jeg kunne slutte på progesteron å forberede meg på pille-start igjen. Mulig det var det som hjalp, at jeg var helt avslappa i dpo-landHehe jeg tror det generelt hjelper å gi oppEr så pussig det der at så mange blir gravide når de føler at håpet er ute. Kanskje jeg dropper å prøve Q10 neste gang, eller ta en lavdose? Inositol hadde jeg ikke hørt om, men leste nå at det kan hjelpe på celledeling?
Du er god som klarer å jobbe i helsevesenet som gravid! Jeg besøkte en gammel slektning i går og ble sååå kvalm av alle lukteneDet har gått bedre på dagtid, bortsett fra oppkast en gang. Jobber i helsevesenet, så ser og lukter mye rartPå ettermiddagen og kvelden så blir jeg så utmattet, gjesper konstant og er bare trøtt. Og når jeg blir sliten, så blir jeg litt ekstra uggen og kvalm. Jeg gruer meg allerede, gyn sa jo at risiko for exu er større med min diagnose enn uten noe. Men samtidig så har testene økt ganske ok, og jeg har ingen spesielle smerter (enda)
![]()
Har stått og brekt meg over noen ting for å si det slik! Noen hadde sølt bringebær biola i kjøleskapet og det hadde ligget der litt uten at noen hadde tørket. Jeg åpner kjøleskapet og begynner å brekke meg. Kjøleskapslukt er pyton!!Du er god som klarer å jobbe i helsevesenet som gravid! Jeg besøkte en gammel slektning i går og ble sååå kvalm av alle luktenekjenner meg igjen, alt blir forsterka når du er sliten.. håper du får hvilt deg mellom slagene
Jeg har ingen tro på at det er exu, du hadde vel merket noe til nå? Testene er også fine, så dette skal gå bra![]()
Øø, kjenner jeg blir kvalm av å lese detteHar stått og brekt meg over noen ting for å si det slik! Noen hadde sølt bringebær biola i kjøleskapet og det hadde ligget der litt uten at noen hadde tørket. Jeg åpner kjøleskapet og begynner å brekke meg. Kjøleskapslukt er pyton!!
Jeg håper og tror at så lenge jeg ikke har smerter, spotting osv, så lover det bra ifht exu.
Samboer tar godt vare på meg hvertfall![]()
Håper detØø, kjenner jeg blir kvalm av å lese detteså bra mannen tar godt vare på deg, nå skal det bli baby
![]()