Skravletråd for Mars -26

Masse lykke til ❤️ har du lang vei inn?
Jeg begynner 07.15 på jobb, og søvnbehovet mitt er ganske stort for tiden :hilarious:
Tusen takk :Heartred 40 minutter med kollektivt! Men så har jeg tatt ferie, så det føles som jeg må stå opp midt på natta :hilarious:

Å avslutte med arbeidshelg før ferie er så pyton. Husker da jeg startet på sengepost for hundre år siden, da slapp vi søndagen hvis vi hadde arbeidshelg før feriestart. Så ble der «ikke senvakt» før ferie, også forsvant alt, og noen får til og med lov å gå av nattevakt mandag morgen da de starter ferie. Uten å få en ekstra feriedag i andre enden. Så sykt glad jeg ikke jobber på post lenger!
Vi får ikke jobbe kveld søndag før ferie. Men jeg hadde arbeidshelg før ferie ifjor også:bag:
Så denne ferien er så krympet som den kan få blitt. Jobber til 15.15 søndag. Og starter første mandag etter ferie etter tre uker (tre uker er ikke valgfritt, det ble tvunget på oss som har sen ferie iår) :shifty:

Usj. Jeg er litt usikker på når jeg skal stikke på jobb i morgen. Skulle egentlig være to stk på fra kl 07 i morgen. Men hun ene kommer ikke, og jeg, som egentlig skulle få ha fri, sa til gubben at jeg kunne komme innom og hjelpe til. Men jeg vet ikke helt om jeg orker stå opp SÅ tidlig - når jeg egentlig ikke skulle på jobb :bag:
Hva jobber du med? :)

Vi får ikke jobbe kveld søndag før ferie. Men jeg hadde arbeidshelg før ferie ifjor også:bag:
Så denne ferien er så krympet som den kan få blitt. Jobber til 15.15 søndag. Og starter første mandag etter ferie etter tre uker (tre uker er ikke valgfritt, det ble tvunget på oss som har sen ferie iår) :shifty:
Et år innførte de at man kun fikk 3 uker ferie på sommeren. Og delte sommeren i 3. første pulje, uke 26, 27,28, neste: 29,30,31 (som avd.leder selvsagt skulle ha) og 32,33,34. Jeg prøvde å si noe om at det kanskje var dumt er en hel avdeling hadde masse restferie å ta ut i løpet av høsten, siden det faktisk var på sommeren vi hadde sommervikarer, mens vi på høsten ikke hadde folk til å dekke vakter når noen skulle ha ferie….. neida. Det var ikke et problem…. Gjett om vi gikk kronisk underbemannet resten av året. Førte til masse sykefravær i tillegg for det er grenser for hva man tåler når man alltid er for få på jobb. Ble ikke mer slik sommerferiedeling for å si det sånn.. Er så lei av at de som bestemmer i helsevesenet må ha under et visst nivå i iq for å få jobbe…

Et år innførte de at man kun fikk 3 uker ferie på sommeren. Og delte sommeren i 3. første pulje, uke 26, 27,28, neste: 29,30,31 (som avd.leder selvsagt skulle ha) og 32,33,34. Jeg prøvde å si noe om at det kanskje var dumt er en hel avdeling hadde masse restferie å ta ut i løpet av høsten, siden det faktisk var på sommeren vi hadde sommervikarer, mens vi på høsten ikke hadde folk til å dekke vakter når noen skulle ha ferie….. neida. Det var ikke et problem…. Gjett om vi gikk kronisk underbemannet resten av året. Førte til masse sykefravær i tillegg for det er grenser for hva man tåler når man alltid er for få på jobb. Ble ikke mer slik sommerferiedeling for å si det sånn.. Er så lei av at de som bestemmer i helsevesenet må ha under et visst nivå i iq for å få jobbe…
Her var det kun de med sen ferie som fikk tre uker, tidlig-puljen fikk fire som vanlig hvis de ønsket :bag: hørtes jo ikke veldig smart ut å spare igjen sååå mye restferie utover året, nei :bag: hørtes veldig lite gjennomtenkt ut!!

Ah, den er lei! Må passe på mengden nå ja :confused: Jeg drikker to mummikopper per dag. Med 1/3 melk oppi. Ivf klinikken sa det gikk bra med 2 kopper heldigvis:)
Jeg drikker også 2 mummikopper hver dag (2/3 fulle). Noen dager kun 1 kopp. Klarer ikke å drikke kaffe etter kl 12.00 :smiley-ashamed004 Merkelig, men da liker jeg det ikke lenger. Det er en nødvendighet om morgenen da!

Herlig! Prøve å få sove når de skal asfaltere veien rett ved huset i hele natt :shifty:

Jeg drikker også 2 mummikopper hver dag (2/3 fulle). Noen dager kun 1 kopp. Klarer ikke å drikke kaffe etter kl 12.00 :smiley-ashamed004 Merkelig, men da liker jeg det ikke lenger. Det er en nødvendighet om morgenen da!
Godt å høre at vi er flere som drikker litt :smiley-ashamed004 Veldig nødvendig for meg også! Jeg må ha en kopp på morgenen og 1 kopp ca kl 14 (etter den lille duppen min :hilarious:)

Back
Topp