Tusen takkMasse lykke tilhar du lang vei inn?
Jeg begynner 07.15 på jobb, og søvnbehovet mitt er ganske stort for tiden![]()
40 minutter med kollektivt! Men så har jeg tatt ferie, så det føles som jeg må stå opp midt på natta 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkMasse lykke tilhar du lang vei inn?
Jeg begynner 07.15 på jobb, og søvnbehovet mitt er ganske stort for tiden![]()
40 minutter med kollektivt! Men så har jeg tatt ferie, så det føles som jeg må stå opp midt på natta 
Vi får ikke jobbe kveld søndag før ferie. Men jeg hadde arbeidshelg før ferie ifjor ogsåÅ avslutte med arbeidshelg før ferie er så pyton. Husker da jeg startet på sengepost for hundre år siden, da slapp vi søndagen hvis vi hadde arbeidshelg før feriestart. Så ble der «ikke senvakt» før ferie, også forsvant alt, og noen får til og med lov å gå av nattevakt mandag morgen da de starter ferie. Uten å få en ekstra feriedag i andre enden. Så sykt glad jeg ikke jobber på post lenger!

HahaTusen takk40 minutter med kollektivt! Men så har jeg tatt ferie, så det føles som jeg må stå opp midt på natta
![]()

Hva jobber du med?Usj. Jeg er litt usikker på når jeg skal stikke på jobb i morgen. Skulle egentlig være to stk på fra kl 07 i morgen. Men hun ene kommer ikke, og jeg, som egentlig skulle få ha fri, sa til gubben at jeg kunne komme innom og hjelpe til. Men jeg vet ikke helt om jeg orker stå opp SÅ tidlig - når jeg egentlig ikke skulle på jobb![]()
Satser på alt er fint !Tusen takk! Er såå spent![]()
JaSatser på alt er fint !

Et år innførte de at man kun fikk 3 uker ferie på sommeren. Og delte sommeren i 3. første pulje, uke 26, 27,28, neste: 29,30,31 (som avd.leder selvsagt skulle ha) og 32,33,34. Jeg prøvde å si noe om at det kanskje var dumt er en hel avdeling hadde masse restferie å ta ut i løpet av høsten, siden det faktisk var på sommeren vi hadde sommervikarer, mens vi på høsten ikke hadde folk til å dekke vakter når noen skulle ha ferie….. neida. Det var ikke et problem…. Gjett om vi gikk kronisk underbemannet resten av året. Førte til masse sykefravær i tillegg for det er grenser for hva man tåler når man alltid er for få på jobb. Ble ikke mer slik sommerferiedeling for å si det sånn.. Er så lei av at de som bestemmer i helsevesenet må ha under et visst nivå i iq for å få jobbe…Vi får ikke jobbe kveld søndag før ferie. Men jeg hadde arbeidshelg før ferie ifjor også
Så denne ferien er så krympet som den kan få blitt. Jobber til 15.15 søndag. Og starter første mandag etter ferie etter tre uker (tre uker er ikke valgfritt, det ble tvunget på oss som har sen ferie iår)![]()
Her var det kun de med sen ferie som fikk tre uker, tidlig-puljen fikk fire som vanlig hvis de ønsketEt år innførte de at man kun fikk 3 uker ferie på sommeren. Og delte sommeren i 3. første pulje, uke 26, 27,28, neste: 29,30,31 (som avd.leder selvsagt skulle ha) og 32,33,34. Jeg prøvde å si noe om at det kanskje var dumt er en hel avdeling hadde masse restferie å ta ut i løpet av høsten, siden det faktisk var på sommeren vi hadde sommervikarer, mens vi på høsten ikke hadde folk til å dekke vakter når noen skulle ha ferie….. neida. Det var ikke et problem…. Gjett om vi gikk kronisk underbemannet resten av året. Førte til masse sykefravær i tillegg for det er grenser for hva man tåler når man alltid er for få på jobb. Ble ikke mer slik sommerferiedeling for å si det sånn.. Er så lei av at de som bestemmer i helsevesenet må ha under et visst nivå i iq for å få jobbe…
hørtes jo ikke veldig smart ut å spare igjen sååå mye restferie utover året, nei
hørtes veldig lite gjennomtenkt ut!!
Weee!2 k innlegg dere![]()
Og det betyr at vi har skrevet over 500 innlegg i dag!!2 k innlegg dere![]()

Vi kjører på!Og det betyr at vi har skrevet over 500 innlegg i dag!!
Med dette tempoet så får vi skjult om bare 6 dager![]()
Helt fantastisk, har aldri vært borti dette tempoet i de termingruppene jeg har vært kort innomVi kjører på!![]()

Dette kan jo bli en gøy gruppeHelt fantastisk, har aldri vært borti dette tempoet i de termingruppene jeg har vært kort innom![]()
Masse lykke til på UL!Har lagt meg allerede jeg, UL er 07.30 i morgen. Og må reise inn til Oslo før den tid![]()
Jeg drikker også 2 mummikopper hver dag (2/3 fulle). Noen dager kun 1 kopp. Klarer ikke å drikke kaffe etter kl 12.00Ah, den er lei! Må passe på mengden nå jaJeg drikker to mummikopper per dag. Med 1/3 melk oppi. Ivf klinikken sa det gikk bra med 2 kopper heldigvis
![]()
Merkelig, men da liker jeg det ikke lenger. Det er en nødvendighet om morgenen da!Ja, virker som vi blir en god gjengDette kan jo bli en gøy gruppe![]()

Tusen takk!Masse lykke til på UL!
Godt å høre at vi er flere som drikker littJeg drikker også 2 mummikopper hver dag (2/3 fulle). Noen dager kun 1 kopp. Klarer ikke å drikke kaffe etter kl 12.00Merkelig, men da liker jeg det ikke lenger. Det er en nødvendighet om morgenen da!
Veldig nødvendig for meg også! Jeg må ha en kopp på morgenen og 1 kopp ca kl 14 (etter den lille duppen min
)