Lillafrosk dagbok ❤️ Gravid med nr5 ❤️

Tester du mere ikveld, eller?:smiley-bounce022

Tester du mere ikveld, eller?:smiley-bounce022
Haha, funny you'd ask... Endelig fått minstemor til å sovne, og tok kveld starter nå ❤️ se på BP da!

(Autocorrect altså.. kveldstester!)
IMG20250630201421.jpg

(Beste bildet, selv om det er i skyggen; synes selvsagt bedre irl!)

Forøvrig har jeg bare 1 bp igjen nå, den ryker nok i morgen tidlig - og etter det blir det bare wondfo og MS!

Last edited:
Haha, funny you'd ask... Endelig fått minstemor til å sovne, og tok kveld starter nå ❤️ se på BP da!

Vis vedlegget 463886

(Beste bildet, selv om det er i skyggen; synes selvsagt bedre irl!)

Forøvrig har jeg bare 1 bp igjen nå, den ryker nok i morgen tidlig - og etter det blir det bare wondfo og MS!

Sjekk det øker med hCG a, snupp :love017 :cool05:dance008:gen014:dance011:hug007 Herlig når man ser økning:dance008:happy093.Jeg foretrekker BP tidligtester. Synes de er de beste å teste tidlig med nå❤️ MS er ikke like bra lenger, som de var før:sorry: Gleder meg til å se morgentestene dine imorgen tidlig:smiley-bounce012

De er helt nydelige!! Så deilig å se de øke :Heartpink
Det er akkurat det, å se de øke !! :love017

Sjekk det øker med hCG a, snupp :love017 :cool05:dance008:gen014:dance011:hug007 Herlig når man ser økning:dance008:happy093.Jeg foretrekker BP tidligtester. Synes de er de beste å teste tidlig med nå❤️ MS er ikke like bra lenger, som de var før:sorry: Gleder meg til å se morgentestene dine imorgen tidlig:smiley-bounce012

MS nå har vært neeesten like greie som de andre. Men BP var aller best på første strek, og viser sterkere tidligere..! Wondfo like etter, men MS var ikke så ille sammenlignet heller..!

Men BP er jo veldig greie OG rimelige tester.
Men ja. Det øker, og håper veldig på tydelig og fin strek i morgen :love7

Snapchat-104776588.jpg

Ca likt som i går kveld, men så skal jeg på jobb, så måtte opp tidligere enn vanlig :p ikke at jeg tror de to timene ville utgjort største forskjellen, men.. tester mer når jeg kommer hjem :angelic:

Og monitor sa nei, men er nå strek på den likevel. Tenker jeg prøver daglig til positiv der, for har tross alt 3 til. :p

Snapchat-2065644252.jpg

Da kan jeg notere meg litt symptomer, også:
Fikk festesmertene mine 7dpo.
På 8dpo fikk jeg små skyll av kvalme/"uggenhet" nå og da. Og begynte bli ekstremt oppblåst.
Har også litt hodepine, så tenker det er fort gjort at migrenen slår til.

Utrolig at kroppen kan reagere så fort, selv før det er nok hcg til å slå ut på test.
Også, som jeg pitchet til gubben her om dagen; det finnes jo blodsukkermålere man stikker seg i fingrene på, og får resultater med en gang ish på.. Hvorfor kunne de ikke bare laget noe sånn for hcg? :hilarious:

Anyway, nyeste testen tatt:
Vis vedlegget 463856
Hvordan kjentes festesmertene dine ut? Og hvor kjente du de? :)

Vis vedlegget 463914
Ca likt som i går kveld, men så skal jeg på jobb, så måtte opp tidligere enn vanlig :p ikke at jeg tror de to timene ville utgjort største forskjellen, men.. tester mer når jeg kommer hjem :angelic:

Babyplan stiger fint :binkybaby :love017 :dance011 Detta skal gå helt fint, søta❤️ Gleder meg til flere tester etterpå:gen014

Bp er jo kjempefin! Som sagt, jeg følte selv at wondfo tok litt tid før den fulgte med, men den ble fin den også :D
Ja, den er litt treg. Viser tidlig strek, men relativt svake :bag: MS er jo 25mIU så den er unnskyldt. :p

Hvordan kjentes festesmertene dine ut? Og hvor kjente du de? :)
Blir som et skarpt "stikk" i livmorområdet. Varte bare noen minutter, men kjente det godt. Men har opplevd det bare 4 av 5 ganger, oppdaget ikke noe med forrige!

Babyplan stiger fint :binkybaby :love017 :dance011 Detta skal gå helt fint, søta❤️ Gleder meg til flere tester etterpå:gen014
Satser på det :love017
Er foreløpig ikke veldig bekymret, ikke for å miste *bank i bordet*, så får veldig håpe at ingenting tar fra meg håpet :bag: Mer bekymret for om jeg ikke får samme jm som jeg pleier :hilarious: helt teit, men det er DER engstelsen ligger.

Gratulerer så mye ❤️❤️

Back
Topp