Lillafrosk dagbok ❤️ Gravid med nr5 ❤️

Å herregud, gratulerer så utrolig masse @Lillafrosk :Heartred :love7 Fikk helt tårer i øynene! Åååååå jippiiii:smiley-bounce016
Takk ❤️ Jeg ble så utrolig paff da digitale slo ut, ble skikkelig overrasket, for det hadde jeg ikke forventet! ❤️
Nå er det din tur om en uke ish!! ;)

Wow gratulerer så mye Lillafrosk!! :love017 Klaff for 3. gang på første innsett - fantastisk! :D Gleder meg til å følge deg gjennom graviditeten (og håper å komme etter snart selv også) :Heartpink
Takk! Og ja, hva er oddsen! Snart kommer vel angsten for at det ikke skal gå til mål, men.. ja, det er utrolig kjekt!
Hvor er du i løypa? Hadde jo vært kjekt om du kunne følge på ❤️

Da kan jeg notere meg litt symptomer, også:
Fikk festesmertene mine 7dpo.
På 8dpo fikk jeg små skyll av kvalme/"uggenhet" nå og da. Og begynte bli ekstremt oppblåst.
Har også litt hodepine, så tenker det er fort gjort at migrenen slår til.

Utrolig at kroppen kan reagere så fort, selv før det er nok hcg til å slå ut på test.
Også, som jeg pitchet til gubben her om dagen; det finnes jo blodsukkermålere man stikker seg i fingrene på, og får resultater med en gang ish på.. Hvorfor kunne de ikke bare laget noe sånn for hcg? :hilarious:

Anyway, nyeste testen tatt:
Snapchat-825373978.jpg

Ååå gratulerer så mye med babystrek!!! Håper det lille frøet fortsetter å synes at det nye huset sitt er koselig:smiley-bounce016

På 8dpo fikk jeg små skyll av kvalme/"uggenhet" nå og da. Og begynte bli ekstremt oppblåst.

Utrolig at kroppen kan reagere så fort, selv før det er nok hcg til å slå ut på test.
Også, som jeg pitchet til gubben her om dagen; det finnes jo blodsukkermålere man stikker seg i fingrene på, og får resultater med en gang ish på.. Hvorfor kunne de ikke bare laget noe sånn for hcg? :hilarious:

Vis vedlegget 463856
Fine testen ❤️

Vis vedlegget 463856

Tenk at du er gravid, søta :Heartpink :flower :binkybaby :talk017 :love017 :dance011 :dummy1::dummy::Heartblue:love7

Ja, herregud :love7 Håper bare den blir værende der, men fra positiv test i dag, er det nesten 74% sjanse for at det går bra, så er jo enda gode odds.

Denna sitter helt til målstreken, snupp❤️

Takk! Og ja, hva er oddsen! Snart kommer vel angsten for at det ikke skal gå til mål, men.. ja, det er utrolig kjekt!
Hvor er du i løypa? Hadde jo vært kjekt om du kunne følge på ❤️
Heldigvis god sannsynlighet for at alt skal gå bra (som du skrev litt over her), men er vel nesten umulig å ikke bekymre seg likevel. Krysser fingrene for at dette er en terminspire, og at du får en fin graviditet :Heartpink Jeg er 3 dpo i dag, så om en ukes tid får vi se om jeg følger etter. Hadde vært veldig kjekt ja, håper håper!

❤️❤️ synes jeg du skal, for vil gjerne ha deg med til mars :laughing002

Heldigvis god sannsynlighet for at alt skal gå bra (som du skrev litt over her), men er vel nesten umulig å ikke bekymre seg likevel. Krysser fingrene for at dette er en terminspire, og at du får en fin graviditet :Heartpink Jeg er 3 dpo i dag, så om en ukes tid får vi se om jeg følger etter. Hadde vært veldig kjekt ja, håper håper!

Samme med deg, vi får håpe du også blir med over! Masse lykke til med testing om en uke! ❤️

❤️❤️ synes jeg du skal, for vil gjerne ha deg med til mars :laughing002

Samme med deg, vi får håpe du også blir med over! Masse lykke til med testing om en uke! ❤️

Vil så veldig gjerne være med deg inn til mars også:smiley-angelic001 Første test ryker om 3 dager, 8DPO. Er jeg heldig får jeg disse som med mini 8DPO:love017:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001
Screenshot_20250627_152724_Gallery.jpg
Screenshot_20250627_152727_Gallery.jpg
Screenshot_20250627_152731_Gallery.jpg

Back
Topp