Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Takk
Nå er det din tur om en uke ish!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk
Takk! Og ja, hva er oddsen! Snart kommer vel angsten for at det ikke skal gå til mål, men.. ja, det er utrolig kjekt!Wow gratulerer så mye Lillafrosk!!Klaff for 3. gang på første innsett - fantastisk!
Gleder meg til å følge deg gjennom graviditeten (og håper å komme etter snart selv også)
![]()
Hurra! Gratulerer så myeGod morgen! Og nå har jeg dagens tester klare
Vis vedlegget 463818
Det er TYDELIG STREK på alle. Og ja, synes bedre irl enn på bildet.
Overall synes jeg BP gir tydeligst streker, wondfo og MS har nesten like sterke (og ja, MS er 25mIU, mens wondfo er 10.)
Vis vedlegget 463819
Og i tilfelle det var noen tvil...
Vis vedlegget 463820
Så sier digital at jeg er gravid![]()
![]()
![]()
![]()

Det skjønner jeg du ble! For en herlig følelse det erTakkJeg ble så utrolig paff da digitale slo ut, ble skikkelig overrasket, for det hadde jeg ikke forventet!
Nå er det din tur om en uke ish!!![]()
Ja, håper sånn det er min tur straks!TakkGratulerer så mye![]()
![]()

Fine testenDa kan jeg notere meg litt symptomer, også:
Fikk festesmertene mine 7dpo.
På 8dpo fikk jeg små skyll av kvalme/"uggenhet" nå og da. Og begynte bli ekstremt oppblåst.
Har også litt hodepine, så tenker det er fort gjort at migrenen slår til.
Utrolig at kroppen kan reagere så fort, selv før det er nok hcg til å slå ut på test.
Også, som jeg pitchet til gubben her om dagen; det finnes jo blodsukkermålere man stikker seg i fingrene på, og får resultater med en gang ish på.. Hvorfor kunne de ikke bare laget noe sånn for hcg?
Anyway, nyeste testen tatt:
Vis vedlegget 463856
TakkÅåå gratulerer så mye med babystrek!!! Håper det lille frøet fortsetter å synes at det nye huset sitt er koselig![]()
Da kan jeg notere meg litt symptomer, også:
Fikk festesmertene mine 7dpo.
På 8dpo fikk jeg små skyll av kvalme/"uggenhet" nå og da. Og begynte bli ekstremt oppblåst.
Har også litt hodepine, så tenker det er fort gjort at migrenen slår til.
Utrolig at kroppen kan reagere så fort, selv før det er nok hcg til å slå ut på test.
Også, som jeg pitchet til gubben her om dagen; det finnes jo blodsukkermålere man stikker seg i fingrene på, og får resultater med en gang ish på.. Hvorfor kunne de ikke bare laget noe sånn for hcg?
Anyway, nyeste testen tatt:
Vis vedlegget 463856

Tenk at du er gravid, søta![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Håper bare den blir værende der, men fra positiv test i dag, er det nesten 74% sjanse for at det går bra, så er jo enda gode odds.Ja, herregudHåper bare den blir værende der, men fra positiv test i dag, er det nesten 74% sjanse for at det går bra, så er jo enda gode odds.
Din tur ila uka, nå, daDenna sitter helt til målstreken, snupp![]()
Heldigvis god sannsynlighet for at alt skal gå bra (som du skrev litt over her), men er vel nesten umulig å ikke bekymre seg likevel. Krysser fingrene for at dette er en terminspire, og at du får en fin graviditetTakk! Og ja, hva er oddsen! Snart kommer vel angsten for at det ikke skal gå til mål, men.. ja, det er utrolig kjekt!
Hvor er du i løypa? Hadde jo vært kjekt om du kunne følge på![]()
Jeg er 3 dpo i dag, så om en ukes tid får vi se om jeg følger etter. Hadde vært veldig kjekt ja, håper håper!Håper![]()
Heldigvis god sannsynlighet for at alt skal gå bra (som du skrev litt over her), men er vel nesten umulig å ikke bekymre seg likevel. Krysser fingrene for at dette er en terminspire, og at du får en fin graviditetJeg er 3 dpo i dag, så om en ukes tid får vi se om jeg følger etter. Hadde vært veldig kjekt ja, håper håper!
synes jeg du skal, for vil gjerne ha deg med til mars
Samme med deg, vi får håpe du også blir med over! Masse lykke til med testing om en uke!![]()
Første test ryker om 3 dager, 8DPO. Er jeg heldig får jeg disse som med mini 8DPO

Gleder meg til å se, krysser fingrene for strek!Vil så veldig gjerne være med deg inn til mars ogsåFørste test ryker om 3 dager, 8DPO. Er jeg heldig får jeg disse som med mini 8DPO
Vis vedlegget 463875Vis vedlegget 463876Vis vedlegget 463877
Gleder meg til å se, krysser fingrene for strek!