mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Tester du mere ikveld, eller?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Haha, funny you'd ask... Endelig fått minstemor til å sovne, og tok kveld starter nåTester du mere ikveld, eller?![]()
AwwBlir så glad av å se testene dine! Woho!!![]()
Veldig fornøyd med strekene mine altså! 
TakkGratulerer så mye![]()
De er helt nydelige!! Så deilig å se de økeAwwVeldig fornøyd med strekene mine altså!
Takk![]()

Haha, funny you'd ask... Endelig fått minstemor til å sovne, og tok kveld starter nåse på BP da!
Vis vedlegget 463886
(Beste bildet, selv om det er i skyggen; synes selvsagt bedre irl!)
Forøvrig har jeg bare 1 bp igjen nå, den ryker nok i morgen tidlig - og etter det blir det bare wondfo og MS!

Herlig når man ser økning
Jeg foretrekker BP tidligtester. Synes de er de beste å teste tidlig med nå
Gleder meg til å se morgentestene dine imorgen tidlig
Det er akkurat det, å se de øke !!De er helt nydelige!! Så deilig å se de øke![]()

Sjekk det øker med hCG a, snupp![]()
Herlig når man ser økning
Jeg foretrekker BP tidligtester. Synes de er de beste å teste tidlig med nå
MS er ikke like bra lenger, som de var før
Gleder meg til å se morgentestene dine imorgen tidlig
![]()

Ja, ganske tydelig at det skjer noe der inniOi, som de har økt![]()

Bp er jo kjempefin! Som sagt, jeg følte selv at wondfo tok litt tid før den fulgte med, men den ble fin den ogsåVis vedlegget 463914
Ca likt som i går kveld, men så skal jeg på jobb, så måtte opp tidligere enn vanligikke at jeg tror de to timene ville utgjort største forskjellen, men.. tester mer når jeg kommer hjem
![]()
Hvordan kjentes festesmertene dine ut? Og hvor kjente du de?Da kan jeg notere meg litt symptomer, også:
Fikk festesmertene mine 7dpo.
På 8dpo fikk jeg små skyll av kvalme/"uggenhet" nå og da. Og begynte bli ekstremt oppblåst.
Har også litt hodepine, så tenker det er fort gjort at migrenen slår til.
Utrolig at kroppen kan reagere så fort, selv før det er nok hcg til å slå ut på test.
Også, som jeg pitchet til gubben her om dagen; det finnes jo blodsukkermålere man stikker seg i fingrene på, og får resultater med en gang ish på.. Hvorfor kunne de ikke bare laget noe sånn for hcg?
Anyway, nyeste testen tatt:
Vis vedlegget 463856
Vis vedlegget 463914
Ca likt som i går kveld, men så skal jeg på jobb, så måtte opp tidligere enn vanligikke at jeg tror de to timene ville utgjort største forskjellen, men.. tester mer når jeg kommer hjem
![]()
Detta skal gå helt fint, søta
Ja, den er litt treg. Viser tidlig strek, men relativt svakeBp er jo kjempefin! Som sagt, jeg følte selv at wondfo tok litt tid før den fulgte med, men den ble fin den også![]()
MS er jo 25mIU så den er unnskyldt. Blir som et skarpt "stikk" i livmorområdet. Varte bare noen minutter, men kjente det godt. Men har opplevd det bare 4 av 5 ganger, oppdaget ikke noe med forrige!Hvordan kjentes festesmertene dine ut? Og hvor kjente du de?![]()
Satser på detBabyplan stiger fint![]()
![]()
Detta skal gå helt fint, søta
Gleder meg til flere tester etterpå
![]()

Mer bekymret for om jeg ikke får samme jm som jeg pleier
helt teit, men det er DER engstelsen ligger.Jeg er veldig glad for at jeg testet med flere, ellers hadde den bekymret meg littJa, den er litt treg. Viser tidlig strek, men relativt svakeMS er jo 25mIU så den er unnskyldt.
![]()