B2 - PP6 - CD27 - 14 DPO
Håper alle har hatt en fin pinse! Det hadde vi, dagene gikk fort. Mandag gikk vi (hun lille på sykkel med voksenstyre) tur på 7 km

Har fortsatt vært litt forkjøla, men har også heftig pollenallergi

Ellers har jeg vært trøtt, litt sulten, fått noen kviser og brakk meg en gang.
Tror jeg nå kan si at min første gravid craving var vårløk på Pringles, det var fantastisk godt

Åh, også fikk jeg skikkelig leamus i høyre øye i går kveld, i over en time! Det hadde jeg da jeg ble gravid sist

Ikke egentlig nok til at jeg har trodd jeg er gravid, men tempen har holdt seg høy, så jeg hadde en mistanke..
Vis vedlegget 462404
Vis vedlegget 462405
Tadaaa! 
Jeg skalv da jeg tok den første vanlige strimmelen, tok litt over 1 min før jeg så noe. Syntes streken var svak, med datteren min var den mye sterkere enn det på 12 DPO. Tidlig strimmelen var ikke særlig mye bedre. Men sprettet min aller første digitale, den roet meg

Hadde det på følelsen, men pga. lite symptomer var jeg ikke overbevist. Har uansett lavere HCG enn sist, så er nok derfor.
Viser seg at PP6 er lykkePPen vår!

Menstermin (med 28 dagers syklus) blir 23.02.2026. 1 mnd før kommende storesøster blir 3!
Holder meg nok til den datoen, siden EL var på CD13, så det gjør ikke store forskjellen. Får satt termin på OTUL.
Åh, nå er det så mye å gjøre! Ville skrive her først, så blir det i andre tråder, så får jeg joine den fine februartermingruppen

Også blir det å bestille time hos jordmor og lege, og privat UL! Men først.. fortelle mannen

Han kommer hjem om 9 timer