Hvordan så den ut da?Ja det ble så spennende at jeg såklart måtte svi av enda en i ettermiddag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan så den ut da?Ja det ble så spennende at jeg såklart måtte svi av enda en i ettermiddag![]()
Vet ikke dpo, men basert på når jeg hadde eggløsningsslim (lignet hvertfall det) og forutsett at eggløsning var samme dag så er det 7 eller 8 dpo i dag.. 
)
Tror du har rett i at det er noe på gang her! Tror isåfall du er 8 dpo, 7 dpo er for tidligDenne gangen tror jeg ikke det er skyggestrek, men babystrek på gang! Masse stikninger fra eggstokkene, og jeg er såå oppblåst at jeg ser jo 12 uker gravid utVet ikke dpo, men basert på når jeg hadde eggløsningsslim (lignet hvertfall det) og forutsett at eggløsning var samme dag så er det 7 eller 8 dpo i dag..
Hva tror dere om denne? (Mye bedre kvalitet på tlf min men)Vis vedlegget 462104
Syns den så hakket sterkere ut enn den imorges og igår, men nå har jeg foreløpig kun testet på morgenen, så det kan jo hende at streken i utgangspunktet er sterkere på ettermiddag. Prøver igjen imorgenHvordan så den ut da?
Ja og ovitrielle streker kan jo variere litt i styrkeSyns den så hakket sterkere ut enn den imorges og igår, men nå har jeg foreløpig kun testet på morgenen, så det kan jo hende at streken i utgangspunktet er sterkere på ettermiddag. Prøver igjen imorgen![]()
Spennende! Jeg håper du har rett!Tror du har rett i at det er noe på gang her! Tror isåfall du er 8 dpo, 7 dpo er for tidlig![]()

kanskje på den som har tørket.Noen som er noe?
Ser ikke noe dessverreNoen som er noe?
Denne er vel negativ? Er 12dpo ca.![]()
Æsj, altså
10 dpo. Klarer liksom ikke å huske hvordan gårsdagens var helt fersk. Men her er iallefall dagens (og de siste dagene). Er det fortsatt Gonasin som henger igjen, eller er det noe på gang, tro?![]()

Har bare 2 syklusers erfaring med ELtester. Dine er svakere enn det jeg fikk på CD11 da jeg hadde EL CD17, så kan hende du er en uke unna.Hei dere! Trenger hjelp til å tolke eggløsningstest, er ganske ny med testing. Legger ved bilde som viser stigning, hvor nære tror dere eggløsning er? Når bør jeg teste igjen?
Er bare på CD 7 så veldig tidlig.. Men syklusen er noe rotete nå pga medisinslutt.

Hm, okeiHar bare 2 syklusers erfaring med ELtester. Dine er svakere enn det jeg fikk på CD11 da jeg hadde EL CD17, så kan hende du er en uke unna.
Får du ELslim? For meg virker det som om dag 3 med det gir positiv test. Hvis ikke hadde jeg ventet kanskje 3 dager med å teste igjen?
Men alle er forskjellige, man kan ha veldig treg eller plutselig stigning![]()
Det gir mening at jeg er en uke unna, pleier å ha el på CD12/13.
Lurer på om min stigning kanskje er litt plutselig? Siden dagens er vesentlig mye sterkere?Har bare 2 syklusers erfaring med ELtester. Dine er svakere enn det jeg fikk på CD11 da jeg hadde EL CD17, så kan hende du er en uke unna.
Får du ELslim? For meg virker det som om dag 3 med det gir positiv test. Hvis ikke hadde jeg ventet kanskje 3 dager med å teste igjen?
Men alle er forskjellige, man kan ha veldig treg eller plutselig stigning![]()

Kan hende! Men ja, du får bare følge med, siden det er sånn for tidenHm, okeiDet gir mening at jeg er en uke unna, pleier å ha el på CD12/13.
Ja, men vært litt rotete i det siste, kan plutselig få mange mange dager med el slim, også brått en hel syklus uten.
Takk for råd![]()

Tenkte mer på at de plutselig blir (nesten) positiv når man (kanskje) ikke forventer detLurer på om min stigning kanskje er litt plutselig? Siden dagens er vesentlig mye sterkere?![]()

Oi såpass ja! Da får jeg følge medKan hende! Men ja, du får bare følge med, siden det er sånn for tiden
Tenkte mer på at de plutselig blir (nesten) positiv når man (kanskje) ikke forventer det
Finnes nok bedre eksempler her på forumet, men kan vise mine:
Vis vedlegget 462216
Vis vedlegget 462217
De over var forrige syklus, de under var denne syklusen
Vis vedlegget 462218
Vis vedlegget 462219
Noen får syke stigninger på bare et par timer!![]()
Takk for at du deler
Har du forresten erfaring rundt det å få EL tidlig (typ før CD 10)? Regner med at kroppen sørger for at egget er modent uansett 
Men håper jeg er fruktbar med noen gullegg uansett! Aksjer legges inn uansett 
Hadde EL på CD10 flere ganger da vi prøvde på datteren vår, hun ble unnfanget på en av demOi såpass ja! Da får jeg følge medTakk for at du deler
Har du forresten erfaring rundt det å få EL tidlig (typ før CD 10)? Regner med at kroppen sørger for at egget er modent uansett
Fikk svaaaake positiv g.tester sist syklus, men fikk mensen men så har hele mensen vært kjempebra, så mulig kjemisk. Det + medisinslutt = rotMen håper jeg er fruktbar med noen gullegg uansett! Aksjer legges inn uansett
![]()
Får ikke EL så tidlig lenger.