Oops, dette skulle ikke i et eget innleggSånn endte syklusen:
Vis vedlegget 460613

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oops, dette skulle ikke i et eget innleggSånn endte syklusen:
Vis vedlegget 460613

Takk for svarHm,
Du hadde en tydelig «dip» CD11 (altså, østrogendrevet, temperaturen synker dagen før) og CD 12 ser man at temperaturen stiger igjen og holder seg stabil de første dagene før den igjen får tydelig hopp. Hadde tolka det som EL. Temperaturen holder seg høy og stabil. Ser lovende ut!
Hm, okei, så el CD 12? Som vil si at tempen faller i morgen hvis jeg ikke er gravid? 

Takk for svar![]()
Hm, okei, så el CD 12? Som vil si at tempen faller i morgen hvis jeg ikke er gravid?
Åh, så bra! Helt ukjent for meg dette, så godt med

Hm, ja hadde det ikke vært for at jeg testet negativt på eggløsningstest både CD 15 og 16 så hadde jeg tenkt det sammeTitta litt på kurven igjen,
Jeg hadde kanskje tenkt CD15-16. kurven viser et såkalt bifasisk mønster, som er typisk for en syklus med eggløsning. Temperaturen holder seg stabilt høy.
CD 15 36.3
CD 16 37.0 (temperaturstigning/eggløsning)
Hvis temperaturen synker før CD 26–28 (hvis det er normalt for deg), er mensen sannsynligvis rett rundt hjørnet.![]()
Pleier ikke å teste, men hadde så mye el.slim så testet for å sjekke. Så el var nok CD 12/13 kanskje.
Hadde du masse slim på CD 15-16? For om EL var på CD 12-13 så skal du ikke ha EL slim på CD 15-16. Det blir borte nesten med en gange etter EL. Jeg hadde ikke den typiske dippen på min EL forrige PP eller nå.Hm, ja hadde det ikke vært for at jeg testet negativt på eggløsningstest både CD 15 og 16 så hadde jeg tenkt det sammePleier ikke å teste, men hadde så mye el.slim så testet for å sjekke. Så el var nok CD 12/13 kanskje.
Har ikke tempet før så vet ikke hvordan tempen pleier å oppføre seg rundt mensen, har bare hørt at hvis den holder seg høy så er det et tegn![]()
Den holder seg høy pga progesteron. Tempen faller rundt mensen, tilbake til utganspunktet. Kan vise deg hvordan det ut hos meg sist.Hm, ja hadde det ikke vært for at jeg testet negativt på eggløsningstest både CD 15 og 16 så hadde jeg tenkt det sammePleier ikke å teste, men hadde så mye el.slim så testet for å sjekke. Så el var nok CD 12/13 kanskje.
Har ikke tempet før så vet ikke hvordan tempen pleier å oppføre seg rundt mensen, har bare hørt at hvis den holder seg høy så er det et tegn![]()
Hm, ja skjønnerHadde du masse slim på CD 15-16? For om EL var på CD 12-13 så skal du ikke ha EL slim på CD 15-16. Det blir borte nesten med en gange etter EL. Jeg hadde ikke den typiske dippen på min EL forrige PP eller nå.

SkjønnerDen holder seg høy pga progesteron. Tempen faller rundt mensen, tilbake til utganspunktet. Kan vise deg hvordan det ut hos meg sist.
hvor lang syklus pleier du å ha? Og er den stabil? El-slim 15/16 eller 12/13?
Regner med at den faller snart da.Men, da hadde du EL på CD 14-15 tenker jeg og er nok ikke mer en 10-11 DPOHm, ja skjønner
Hadde el slim CD 10-14, bare litt dag 10 og 11, mer 12, og masse 13. Dag 14 var det omtrent borte.
Tar tid dette her - å forstå seg ordentlig på temping![]()
Støtter den. Løpet er ikke kjørt enda. Oppdater gjerne i morgen hvis du ønsker. Kan bli spennende dersom tempen faktisk holder seg stabil og høy.Men, da hadde du EL på CD 14-15 tenker jeg og er nok ikke mer en 10-11 DPO![]()

Hadde stikkende smerter CD 13-14, sterkest CD 14, borte dagen etter. Så muligens 14 da vil jeg troMen, da hadde du EL på CD 14-15 tenker jeg og er nok ikke mer en 10-11 DPO![]()

Ikke nødvendigvis!SkjønnerRegner med at den faller snart da.
26-31, varierende, har alltid vært sånn. Men - har gått på SSRI medisiner et års tid, og sluttet rett før denne syklusen, tror derfor hele syklusen ble litt rar. El slim og smerter (stikkesmerter, regner med det er el) 12/13.

Så godt å høre! Jeg gikk skikkelig i kjelleren når jeg fikk negativ test, haha, satt klart vinglasset og så klar for TRStøtter den. Løpet er ikke kjørt enda. Oppdater gjerne i morgen hvis du ønsker. Kan bli spennende dersom tempen faktisk holder seg stabil og høy.![]()

Hva skulle man gjort uten forum? Hadde nok stått her passe forvirret og litt ensom i prøvingen, godt å prate med flere i samme båt
Første PP for min del da (har 1 barn fra før - men det gikk SUPERFORT, sluttet på ppilla i august, ble gravid på syklus nr 2). Er ingen selvfølge at jeg er så heldig en gang til 
Så godt å høre! Jeg gikk skikkelig i kjelleren når jeg fikk negativ test, haha, satt klart vinglasset og så klar for TR
Oppdaterer dere med temp i morgen![]()
. Tempen svinger litt, men den er absolutt høy!Tusen tusen takk for veldig god hjelp dereHva skulle man gjort uten forum? Hadde nok stått her passe forvirret og litt ensom i prøvingen, godt å prate med flere i samme båt
Første PP for min del da (har 1 barn fra før - men det gikk SUPERFORT, sluttet på ppilla i august, ble gravid på syklus nr 2). Er ingen selvfølge at jeg er så heldig en gang til
![]()
Jeg og har barn som satt på første PP, så forventningen er jo der 
Skal holde håpet oppe litt tilKjenner meg veldig igjen i det du skriver. Det er en vond følelse, men ikke kast inn håndkleet helt riktig enda. Tempen svinger litt, men den er absolutt høy!
det er altoppslukende, og det er godt å ha et forum hvor man kan dele sine bekymringer (og gleder selvfølgelig).
Ingen selvfølge, men før eller siden sitter vi med en positiv test!Jeg og har barn som satt på første PP, så forventningen er jo der
![]()
Veldig godt å høre at løpet ikke er helt kjørt ennå!
Ja, kjenner meg igjen der - når det gikk så fort forrige gang så blir man nesten litt utålmodig
Hu er jo såå klar for å bli storesøster og!