Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gir ingen meining at du skulle hatt EL etter at EL-slimet er vekke. Dei 3 jevne tempene kan også være variabler, men eg trur FF har ganske rett, og at du hadde EL når EL-slimet var på topp. EL-slim er jo der for å hjelpe sædcellene, så det er jo på plass heilt til det gule legemet for fult starter å produsere progesteron og kroppen oppfører seg som om den skal bli gravid.Hm, ja skjønner
Hadde el slim CD 10-14, bare litt dag 10 og 11, mer 12, og masse 13. Dag 14 var det omtrent borte.
Tar tid dette her - å forstå seg ordentlig på temping![]()
Ja, det gir mening. 19 mai altså CD 13 er mest logisk da - men hadde sterke smerter 20, men lite el slim.Det gir ingen meining at du skulle hatt EL etter at EL-slimet er vekke. Dei 3 jevne tempene kan også være variabler, men eg trur FF har ganske rett, og at du hadde EL når EL-slimet var på topp. EL-slim er jo der for å hjelpe sædcellene, så det er jo på plass heilt til det gule legemet for fult starter å produsere progesteron og kroppen oppfører seg som om den skal bli gravid.
Mtp at du fekk streker også på testene dine er det ein gitt sjans for at det var ein streifer som forsøkte å feste seg, men det var ikkje liv laga.
så nå kaster jeg inn håndkleet og ser frem mot en ny prøverunde

En viktig ting har jeg lært denne syklusen da - jeg kan ikke stole på symptomer fult og heltDet gir ingen meining at du skulle hatt EL etter at EL-slimet er vekke. Dei 3 jevne tempene kan også være variabler, men eg trur FF har ganske rett, og at du hadde EL når EL-slimet var på topp. EL-slim er jo der for å hjelpe sædcellene, så det er jo på plass heilt til det gule legemet for fult starter å produsere progesteron og kroppen oppfører seg som om den skal bli gravid.
Mtp at du fekk streker også på testene dine er det ein gitt sjans for at det var ein streifer som forsøkte å feste seg, men det var ikkje liv laga.
Jeg har hatt ømme og store pupper siden el (pleier ikke å ha det), masse utflod (pleier ikke å ha det heller) og andre lignende ting som lett kan tenkes at skyldes graviditet.. I dag er jeg kvalm, har fortsatt vondt i puppene, og veldig vondt i korsryggen, hadde det ikke vært for de negative testene så hadde jeg vært rimelig sikker på at det er en spire der 

Been there!En viktig ting har jeg lært denne syklusen da - jeg kan ikke stole på symptomer fult og heltJeg har hatt ømme og store pupper siden el (pleier ikke å ha det), masse utflod (pleier ikke å ha det heller) og andre lignende ting som lett kan tenkes at skyldes graviditet.. I dag er jeg kvalm, har fortsatt vondt i puppene, og veldig vondt i korsryggen, hadde det ikke vært for de negative testene så hadde jeg vært rimelig sikker på at det er en spire der
Så - kroppen min er rar, og ikke helt lett å forstå.![]()

Ja, veldig santBeen there!trur nok at psyken har litt å sei også, samtidig som eg som sagt fant ut det hadde vært symptomer unike for graviditet også. Er jo vanskelig i ditt tilfelle å vite om det var pga hCG økning eller om det berre var progesteron og skygger
Heier virkelig på deg i neste runde, då må det nå bli baby så klar som kroppen din er![]()
Tusen takk! Ja, jeg håper virkelig det!
Vi fortsetter å legge inn massevis av aksjer og satser på det beste 

Eg trur nok den kan variere i starten, før den mot el synker igjenJa, veldig santTusen takk! Ja, jeg håper virkelig det!
Vi fortsetter å legge inn massevis av aksjer og satser på det beste
Er det forresten vanlig at tempen går rett opp igjen etter mensen har kommet? Tempen droppet jo til 36,7 i går, mensen kom på kvelden, og i dag var den oppe på 37 igjen. Hadde høy temp sist mens også, så mulig det er helt normalt for meg![]()
Kan ikke dette være en såkalt festedipp?Ikke mye håp her
Vis vedlegget 461710
Vanskelig å si, kan hende du hadde EL CD18, men tempen må lenger opp for å være sikker.Hva tenker dere om denne? Har noen opplevd at FF har tatt feil av el-dag?
Jeg hadde en blødning cd 17 og 18. Det som kom cd18 var vesentlig mer en "litt på papiret" for å si det sånn. Vurderte nesten at syklusen var helt på styr og at mensen var kommet. Men det stoppet like fort som det kom.Vanskelig å si, kan hende du hadde EL CD18, men tempen må lenger opp for å være sikker.
FF kan definitivt ta feil, det er bare en app som regner ut basert på temp, slim og ELtest. Jeg måtte override denne syklusen siden den antok at jeg hadde EL samme dag som positiv test
Hmm, har hørt at noen blør v EL, menJeg hadde en blødning cd 17 og 18. Det som kom cd18 var vesentlig mer en "litt på papiret" for å si det sånn. Vurderte nesten at syklusen var helt på styr og at mensen var kommet. Men det stoppet like fort som det kom.
Regner med FF sier el var cd18 om jeg har en lik temp i morgen som i dag... bare rart at jeg ikke har hatt el-slim siden forrige uke egentlig. Kroppen altså...

Ja, leste det samme da jeg googlet det. Jeg har pcos, men har stabil syklus og el, og har aldri blødd ved el før. Menmen, får se hva underlivet finner på i morgenHmm, har hørt at noen blør v EL, men
Den gjør nok det, etter 3 stigninger pleier den å sette kryss. Ja, antar kroppen din må ha prøvd på EL forrige uke men ikke fått det til? Håper du får svar i morgen på om den har vært nå!

At tempen dropper i en dag rundt implantasjonHva menes med «festedipp»?