Ja, tempen er jo fortsatt høy og kanskje mer på nivået den hadde vært hvis du ikke hadde vært syk etter ELIkke festedipp, men er kanskje litt håp likevel
Vis vedlegget 462234
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, tempen er jo fortsatt høy og kanskje mer på nivået den hadde vært hvis du ikke hadde vært syk etter ELIkke festedipp, men er kanskje litt håp likevel
Vis vedlegget 462234
Ja nettopp! Er ennå forkjølet. Forrige syklus peaket jeg på 36,8 på 9 DPO (og droppet stort fra 12 DPO). Så nå ligger jeg egentlig på min normale høyJa, tempen er jo fortsatt høy og kanskje mer på nivået den hadde vært hvis du ikke hadde vært syk etter EL
Gir ikke opp helt ennå!Her har tempen vært mer stabil denne syklusen og fem dager likt, bortsett fra 0.1 lavere midterste dagen. Tempen forvirrer klokken min, som har utsatt mensen med nesten en uke til lørdagJa nettopp! Er ennå forkjølet. Forrige syklus peaket jeg på 36,8 på 9 DPO (og droppet stort fra 12 DPO). Så nå ligger jeg egentlig på min normale høyGir ikke opp helt ennå!
Jeg temper med klokke og har IKKE vært happy med grafen i FF, selv om den jo klarer å finne el og sånt og syklus er lengdemessig relativt stabil, med et par små unntak. Redd for progesteronsvikt eller et eller annet siden jeg har så mange (store!) tempdropp i lutealfasen.

Ser ut som din nåværende måte ikke funker så bra nei. Klokke er nok ikke kjempe accurate. Jeg har ikke nattbord, jeg har bare ting (inkl termometeret) under puten min jeg.Ser noen fine grafer her inne og blir litt misunnelig!Jeg temper med klokke og har IKKE vært happy med grafen i FF, selv om den jo klarer å finne el og sånt og syklus er lengdemessig relativt stabil, med et par små unntak. Redd for progesteronsvikt eller et eller annet siden jeg har så mange (store!) tempdropp i lutealfasen.
Nå flytter vi snart til et sted der det er plass til avstigning og nattbord på begge sider av senga, så da skal jeg tempe i munnen heller (nå må jeg klatre over samboer for å få tak i termometer, og han våkner typisk og slenger armene rundt meg, og tempen stiger jo med en gang av sånn akrobatikk).
Jeg håååper jeg får roligere kurver med munntemp. Blir serr dritsur av sånne hissige tagger. Om jeg blir gravid eller ikke; jeg vil bare ha en syklus med en vakker temperaturgraf! Er det så mye å be om
Vis vedlegget 462241
Vis vedlegget 462242
Jeg bruker også klokken til å Tempe, ikke fått somlet meg til å bruke termometer hehe. Sitter klokken godt nok på deg? Jeg passer på å trykke på klokken og analysere søvnen med en gang jeg våkner, det har hjulpet herSer noen fine grafer her inne og blir litt misunnelig!Jeg temper med klokke og har IKKE vært happy med grafen i FF, selv om den jo klarer å finne el og sånt og syklus er lengdemessig relativt stabil, med et par små unntak. Redd for progesteronsvikt eller et eller annet siden jeg har så mange (store!) tempdropp i lutealfasen.
Nå flytter vi snart til et sted der det er plass til avstigning og nattbord på begge sider av senga, så da skal jeg tempe i munnen heller (nå må jeg klatre over samboer for å få tak i termometer, og han våkner typisk og slenger armene rundt meg, og tempen stiger jo med en gang av sånn akrobatikk).
Jeg håååper jeg får roligere kurver med munntemp. Blir serr dritsur av sånne hissige tagger. Om jeg blir gravid eller ikke; jeg vil bare ha en syklus med en vakker temperaturgraf! Er det så mye å be om
Vis vedlegget 462241
Vis vedlegget 462242
Prøvde å ha den under puta jeg også, men den forsvant for ofte ila natta, og jeg måtte grafse rundt og gjerne sitte opp for å finne den. Så måtte gi det oppSer ut som din nåværende måte ikke funker så bra nei. Klokke er nok ikke kjempe accurate. Jeg har ikke nattbord, jeg har bare ting (inkl termometeret) under puten min jeg.

Den temper automatisk når jeg skrur av min faste alarm som går til samme tid hver dag. Noen ganger tvinger jeg den til å tempe litt tidligere hvis jeg våkner før alarmen og kjenner at jeg ikke kommer til å sovne igjen… men har egentlig ganske jevn søvnrytme.Jeg bruker også klokken til å Tempe, ikke fått somlet meg til å bruke termometer hehe. Sitter klokken godt nok på deg? Jeg passer på å trykke på klokken og analysere søvnen med en gang jeg våkner, det har hjulpet her
Under overmadrassen? Sette seg opp er nå ihvertfall bedre enn å klatrePrøvde å ha den under puta jeg også, men den forsvant for ofte ila natta, og jeg måtte grafse rundt og gjerne sitte opp for å finne den. Så måtte gi det opp![]()

Jeg har min under overmadrassenUnder overmadrassen? Sette seg opp er nå ihvertfall bedre enn å klatre![]()
Hehe takk for idémyldring, skal undersøke muligheten! Hvis ikke blir det å vente på nytt hjem, vi pusser opp soverommet i nykjøpt leilighet og flytter inn om 2-3 uker. Men skulle gjerne byttet tempemetode før EL, som er om sånn 10-15 dager. Hm. Kanskje det blir inni putetrekket.Under overmadrassen? Sette seg opp er nå ihvertfall bedre enn å klatre![]()
men jeg tempet i munnen før jeg møtte samboer også, for science, og husker jeg hadde mye mer stabil temp da. Men det er jo noen år siden nå Inni putetrekket er kanskje lettere ja (mitt kan forsvinne inni der av og til, da leter jeg febrilskHehe takk for idémyldring, skal undersøke muligheten! Hvis ikke blir det å vente på nytt hjem, vi pusser opp soverommet i nykjøpt leilighet og flytter inn om 2-3 uker. Men skulle gjerne byttet tempemetode før EL, som er om sånn 10-15 dager. Hm. Kanskje det blir inni putetrekket.
Er litt redd for å oppdage at klokka har rett og at min bbt bare oppfører seg sånnmen jeg tempet i munnen før jeg møtte samboer også, for science, og husker jeg hadde mye mer stabil temp da. Men det er jo noen år siden nå
![]()
)Svak strek på test på ettermiddagen i dagJa nettopp! Er ennå forkjølet. Forrige syklus peaket jeg på 36,8 på 9 DPO (og droppet stort fra 12 DPO). Så nå ligger jeg egentlig på min normale høyGir ikke opp helt ennå!
Ikke lett å si når du ikke har flere temper før dette. Men jeg syns det kan se ut som du kunne hatt EL på CD43, da kan du jo være 11 DPO. Er ikke sikkert at mensen kommer ennå, men hvis den går lenger ned nå vil jeg tro det. Jeg er selv 11 DPO og venter spent på om tempen min i morgen går lenger ned, hvis den gjør det stålsetter jeg meg for at det ikke har gått denne PPenFørste gang jeg temper. Skulle fått mensen på CD35, men den kom aldri. Når termometeret kom i posten så begynte jeg å tempe uansett, bare for å øve. Og det ser ut til at jeg plutselig fikk EL veldig sent i syklusen? Og nå går tempen nedover igjen, kan jeg forvente mens de neste dagene?
Vis vedlegget 462269

CD43? Hvorfor fikk jeg kryss på CD47? Eller tar den bare den seneste dagen i antatt EL?Ikke lett å si når du ikke har flere temper før dette. Men jeg syns det kan se ut som du kunne hatt EL på CD43, da kan du jo være 11 DPO. Er ikke sikkert at mensen kommer ennå, men hvis den går lenger ned nå vil jeg tro det. Jeg er selv 11 DPO og venter spent på om tempen min i morgen går lenger ned, hvis den gjør det stålsetter jeg meg for at det ikke har gått denne PPen![]()

Fordi der fikk du 3 stigende temperaturer rett etter hverandre, det gjorde du ikke etter CD43 (men tror det er sannsynlig likevel, og at du har trifasisk graf). Siden det er stiplet er den ikke sikker uansett (siden du ikke har mange temperaturene før EL).CD43? Hvorfor fikk jeg kryss på CD47? Eller tar den bare den seneste dagen i antatt EL?
Synes det er litt morsomt at vi var i samme IKM forrige syklus, du har jo rukket å komme enda en pp lengre mens jeg bare sitter her igjen i en uendelig lang syklus![]()
Siden jeg bare har temperaturene fra den å ta utgangspunkt i, tror jeg at jeg ligger an til en kort 26 dagers syklus denne gangen
Så da har jeg faktisk rukket å ha 2 sykluser ila din ene Spent på om dette resulterer i graviditet. Er trifasisk graf et godt tegn?Fordi der fikk du 3 stigende temperaturer rett etter hverandre, det gjorde du ikke etter CD43 (men tror det er sannsynlig likevel, og at du har trifasisk graf). Siden det er stiplet er den ikke sikker uansett (siden du ikke har mange temperaturene før EL).
Hehe ja, sist hadde jeg min seneste EL, og det var "bare CD17", og det ble en 30 dagers syklusSiden jeg bare har temperaturene fra den å ta utgangspunkt i, tror jeg at jeg ligger an til en kort 26 dagers syklus denne gangen
Så da har jeg faktisk rukket å ha 2 sykluser ila din ene
![]()
Tror det er et bedre tegn enn festedipp! https://www.fertilityfriend.com/Faqs/Triphasic-Pattern-and-Pregnancy.htmlSpent på om dette resulterer i graviditet. Er trifasisk graf et godt tegn?