Vi som temper

Nå er jeg så spent på dagens temp?
Ville ikke svare deg da siden jeg ville vente til jeg tok test :hilarious: Sov så dårlig i natt også, vet ikke om jeg fikk 3 timer sammenhengende engang, men:
Screenshot_20250611-094505.png
PXL_20250611_075311598.MP~2.jpg

CD 12, mistenker at EL var i går - men har lite erfaring med temping så vi får se :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_20250612_094316.jpg
    IMG_20250612_094316.jpg
    113,3 KB · Visninger: 37
Noen som vet hvor lenge tempen pleier å holde seg høy når man er gravid?
Lurer faktisk på om den holder seg høy hele graviditeten, for progesteronet bare fortsetter å stige. Men det varierer veldig mye, så man kan ikke stole på tempen som gravid. Tempen min var helt vill forrige graviditet :hilarious:
1749741269500.png
Tempen min nå er litt på vei ned igjen, men fortsatt så høy som 36,62. Tenker jeg fortsetter litt til bare for å se :p

Lurer faktisk på om den holder seg høy hele graviditeten, for progesteronet bare fortsetter å stige. Men det varierer veldig mye, så man kan ikke stole på tempen som gravid. Tempen min var helt vill forrige graviditet :hilarious:
Vis vedlegget 462506
Tempen min nå er litt på vei ned igjen, men fortsatt så høy som 36,62. Tenker jeg fortsetter litt til bare for å se :p
Har latt klokka fortsette å Tempe, men vurderer å skru av syklus sporing, i tilfelle det er vanlig med svingninger og jeg kan bli stresset av senkning. Min steg i morges

Vedlegg

• Screenshot_20250612_054904_Samsung Health.jpg
    Screenshot_20250612_054904_Samsung Health.jpg
    187,1 KB · Visninger: 32
Har latt klokka fortsette å Tempe, men vurderer å skru av syklus sporing, i tilfelle det er vanlig med svingninger og jeg kan bli stresset av senkning. Min steg i morges
Er lurt å slutte hvis du blir stresset av det. Tror uansett ikke at man kan "spå" en evt. SA bare ved å se på temp, på samme måte som graviditet. Forrige gang hadde jeg ikke tenkt at jeg var gravid basert på tempen min, men denne gangen var det tempen som fikk meg til å mistenke

Når opplever dere at EL er i forhold til El smerter? Jeg glemte å tempe dagen etter peak, å hadde meg litt vin på fredagen så tempen ble ganske høy pga det, å er uansett dpo 6, men jeg fikk så sykt el stikk i 5 min fredag kl 1800. Lørdags morgen var utfloden blitt ganske hvit, å hadde synkende el test.

(Det har jo lite å si med dpo 6/7, men er nysgjerrig hva andre opplever?

Vedlegg

• IMG_1718.png
    IMG_1718.png
    322,5 KB · Visninger: 31
Når opplever dere at EL er i forhold til El smerter? Jeg glemte å tempe dagen etter peak, å hadde meg litt vin på fredagen så tempen ble ganske høy pga det, å er uansett dpo 6, men jeg fikk så sykt el stikk i 5 min fredag kl 1800. Lørdags morgen var utfloden blitt ganske hvit, å hadde synkende el test.

(Det har jo lite å si med dpo 6/7, men er nysgjerrig hva andre opplever?
Jeg har eggløsning samme dag som jeg får EL smerter :) Høres ut som EL var på fredag

Jeg har eggløsning samme dag som jeg får EL smerter :) Høres ut som EL var på fredag
Aah ja, var bare så kort etter pos test, men ser ut som jeg ofte får økning på natten, så den kan jo ha blitt positive allerede natt til fredag, så det er nærmere 20 timer til! Snart teste da, skal starte på cyclogest ved positiv test :Heartpink

Aah ja, var bare så kort etter pos test, men ser ut som jeg ofte får økning på natten, så den kan jo ha blitt positive allerede natt til fredag, så det er nærmere 20 timer til! Snart teste da, skal starte på cyclogest ved positiv test :Heartpink
Håper du tester positivt :love017 Når blir termin din da? Er du akkurat på nippet til å bli med i februar

Begynte å tempe for første gang denne syklusen.. tror jeg la inn litt feil så det kom på CD1? Uansett, legger ved bilde av el-tester, kom sent denne syklusen.. men om jeg leser det av rett- så var el mest sannsynlig i går?:) så lenge tempen holder seg høy de neste dagene å?
IMG_0405.png
IMG_0404.png

Damer, jeg mister helt håpet nå, har valgt å ikke ta progestron tilskudd for å se om jeg har nok selv, er redd dette er mensen å ikke festedipp, FF har feil så jeg er ca 8 dpo i dag :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_1727.png
    IMG_1727.png
    318 KB · Visninger: 37
Back
Topp