Blomsterpike94
Forelsket i forumet
Jeg har skikkelig troen!!Får jeg god strek i morgen skal jeg sprette opp min aller første CB digital, så får vi det svart på hvitt![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har skikkelig troen!!Får jeg god strek i morgen skal jeg sprette opp min aller første CB digital, så får vi det svart på hvitt![]()

Måtte gjøre det samme herJeg tokk fødte testen alene, men måtte spørre han da jeg følte jeg så skygge. Han så ingenting på den, men den tre timer senere så han også på

Haha, sånn er også minMannen min er heller ikke såååå gira på å se om det er en strek, han vil bare vite om vi er![]()

Nå er jeg så spent på dagens temp?Sov dårlig i natt, tror jeg fikk akkurat 3 timer i strekk før denne tempen. Etter det var den en god del høyereUansett et godt tegn når jeg tror IKM er i morgen!
Med mindre det blir et syykt dropp i morgen (eller TR kommer så klart) blir det test
Vis vedlegget 462342
Juhuuu gratulerer så myeVille ikke svare deg da siden jeg ville vente til jeg tok testSov så dårlig i natt også, vet ikke om jeg fikk 3 timer sammenhengende engang, men:
Vis vedlegget 462407
Vis vedlegget 462408

Lurer faktisk på om den holder seg høy hele graviditeten, for progesteronet bare fortsetter å stige. Men det varierer veldig mye, så man kan ikke stole på tempen som gravid. Tempen min var helt vill forrige graviditetNoen som vet hvor lenge tempen pleier å holde seg høy når man er gravid?

Har latt klokka fortsette å Tempe, men vurderer å skru av syklus sporing, i tilfelle det er vanlig med svingninger og jeg kan bli stresset av senkning. Min steg i morgesLurer faktisk på om den holder seg høy hele graviditeten, for progesteronet bare fortsetter å stige. Men det varierer veldig mye, så man kan ikke stole på tempen som gravid. Tempen min var helt vill forrige graviditet
Vis vedlegget 462506
Tempen min nå er litt på vei ned igjen, men fortsatt så høy som 36,62. Tenker jeg fortsetter litt til bare for å se![]()
Er lurt å slutte hvis du blir stresset av det. Tror uansett ikke at man kan "spå" en evt. SA bare ved å se på temp, på samme måte som graviditet. Forrige gang hadde jeg ikke tenkt at jeg var gravid basert på tempen min, men denne gangen var det tempen som fikk meg til å mistenkeHar latt klokka fortsette å Tempe, men vurderer å skru av syklus sporing, i tilfelle det er vanlig med svingninger og jeg kan bli stresset av senkning. Min steg i morges
Jeg har eggløsning samme dag som jeg får EL smerterNår opplever dere at EL er i forhold til El smerter? Jeg glemte å tempe dagen etter peak, å hadde meg litt vin på fredagen så tempen ble ganske høy pga det, å er uansett dpo 6, men jeg fikk så sykt el stikk i 5 min fredag kl 1800. Lørdags morgen var utfloden blitt ganske hvit, å hadde synkende el test.
(Det har jo lite å si med dpo 6/7, men er nysgjerrig hva andre opplever?
Aah ja, var bare så kort etter pos test, men ser ut som jeg ofte får økning på natten, så den kan jo ha blitt positive allerede natt til fredag, så det er nærmere 20 timer til! Snart teste da, skal starte på cyclogest ved positiv testJeg har eggløsning samme dag som jeg får EL smerterHøres ut som EL var på fredag

Håper du tester positivtAah ja, var bare så kort etter pos test, men ser ut som jeg ofte får økning på natten, så den kan jo ha blitt positive allerede natt til fredag, så det er nærmere 20 timer til! Snart teste da, skal starte på cyclogest ved positiv test![]()
Når blir termin din da? Er du akkurat på nippet til å bli med i februarJeg og!! Har en god følelse og det er litt deilig for engangs skyld! Ja 27 februar sier chattyHåper du tester positivtNår blir termin din da? Er du akkurat på nippet til å bli med i februar

Bare å holde fast i den gode følelsen og manifestereJeg og!! Har en god følelse og det er litt deilig for engangs skyld! Ja 27 februar sier chatty![]()
Gleder meg til å se deg i februar 
Du er så godBare å holde fast i den gode følelsen og manifestereGleder meg til å se deg i februar
![]()

som duDu er så god![]()