Småskritt
Flørter med forumet
Altså.. Jeg blir søren ikke klok på denne grafen. Hjelp
Jeg var rimelig sikker på at jeg hadde EL CD 14, men skikkelig dip i dag. Tester ikke.
Forrige syklus hadde jeg EL rett før jeg lå oppe på en rett linje - så mulig EL CD 10?
Ekstremt sjeldent for meg å ha EL noe senere enn CD 15.
Hva tror dere?
Jeg var rimelig sikker på at jeg hadde EL CD 14, men skikkelig dip i dag. Tester ikke.
Forrige syklus hadde jeg EL rett før jeg lå oppe på en rett linje - så mulig EL CD 10?
Ekstremt sjeldent for meg å ha EL noe senere enn CD 15.
Hva tror dere?
jeg pleier å ha el cd13-14. Men har hatt en syklus der den plutselig kom cd27 (trodde jeg skulle bli gal) og en gang cd9. Så unntak skjer

Får kanskje krype til korset og ta en EL-test i dag, jeg bare syns det er så forferdelig vanskelig å tolke de.
Men veldig kjekt for å finne EL
Får du smerter samme dag som EL eller før/etter?
Rart å tenke at jeg sannsynligvis aldri skal tempe igjen 

hadde en sånn syklus med vedvarende slim (10 dager) og temp som steg og dalte om hverandre. Holdt på å tørne. Så fikk jeg faktisk flere positive tidligtester den syklusen??? aner ikke hvilken dpo??? før mensen kom sånn cd 36 (pleier ha 27/28/29-dagers syklus). Veldig slitsom måned.
Munntemp er alltid høyere, noen ganger mye høyere… så denne syklusen skal jeg prøve huske munntemp hver dag! Spesielt alle dpo!!