Vi som temper

Jeg målte nå igjen for å se (pleier vanligvis å ligge ganske stabilt på morningen, øker kanskje 0,1-0,2. Også øker jeg en del på kvelden.
Men nå har den økt 0,5 bare på 3 timer. Er ikke det et godt tegn? :smiley-ashamed004
Det er ikke en temp jeg kan loggføre siden det ikke er morgen temp rett etter jeg stod opp - men virker som den øker litt nå. Kanskje EL var i går likevel. Blir veldig spennende å se morgendagens temp!

Oi! Ja den svar veldig hakkete :smiley-ashamed004 Men jeg har samme erfaring med klokketemp - den svinger mye. Bedre å ta temp i munnen. :Heartred
Ja :hilarious: har hatt et sterkt ønske om at klokka skal gjøre jobben, siden jeg synes temping er litt styr, men nå som vi er enda litt mer aktive prøvere så må jeg gi den opp og gå over til munntemping. Så får vi se om ikke jeg kan få litt "friskere" grafer :smiley-ashamed004

Ja :hilarious: har hatt et sterkt ønske om at klokka skal gjøre jobben, siden jeg synes temping er litt styr, men nå som vi er enda litt mer aktive prøvere så må jeg gi den opp og gå over til munntemping. Så får vi se om ikke jeg kan få litt "friskere" grafer :smiley-ashamed004
Ja det skjønner jeg godt! Har veldig troa på at du vil få en mer stabil graf med munntemping :smiley-bounce022

Tempet ikke i dag, så tror jeg gir meg og sier meg fornøyd :joyful: Rart å tenke at jeg sannsynligvis aldri skal tempe igjen :bag:
Vis vedlegget 462731
Tydelig gravid graf ja :Heartpink Min har plutselig endret eggløsning til andre stigning på grafen. Vet du hvordan jeg kan ordne det?

Vedlegg

• Screenshot_20250617_141924_FF App.jpg
    Screenshot_20250617_141924_FF App.jpg
    271,6 KB · Visninger: 48
Tydelig gravid graf ja :Heartpink Min har plutselig endret eggløsning til andre stigning på grafen. Vet du hvordan jeg kan ordne det?
Oppe i høyre hjørne, settings, detector/override settings, velg manual

Oppe i høyre hjørne, settings, detector/override settings, velg manual
Tusen takk, hadde ikke fått med meg den menylinjen. Nå fikk jeg lagt inn når det var maks på eggløsning og når jeg fikk positiv gtest, så da ser grafen riktig ut igjen. Og med grønt etter positiv test, som du har

Endelig! Nå kan jeg endelig begynne å telle dpo :smiley-ashamed004 :smiley-bounce022
Syns tempen denne mnd var fryktelig rotete :smiley-ashamed004

Vedlegg

• IMG_20250620_071851.jpg
    IMG_20250620_071851.jpg
    117,8 KB · Visninger: 33
Hei alle tempere! Jeg hadde, etter alle symptomer, el natt til 18 juni/ila 18 juni. Men tempen har ikke gått opp ennå… er det normalt? Utfloden har tørket inn omtrent helt og vært melkehvit (dog klebrig). Skjønner ikke noe

Hei alle tempere! Jeg hadde, etter alle symptomer, el natt til 18 juni/ila 18 juni. Men tempen har ikke gått opp ennå… er det normalt? Utfloden har tørket inn omtrent helt og vært melkehvit (dog klebrig). Skjønner ikke noe
Kan det hende kroppen har prøvd, men ikke fått det til og prøver igjen snart? ❤️

EL natt til 18.6 /ila 18.6, men tempen har ikke gått opp enda. Utfloden har tørket inn og er tilnærmer melkehvit. Her trenger vi litt mer detaljer om tempen din, men hypotetisk

- EL har skjedd men progesteronet er ikke høyt nok enda.
- Dårlig søvn, alkohol, bevegelse som kan ha forstyrret målingene

Samtidig, hvit utflod/melkehvit etter EL er vanlig og skal være tegn på at du er i lutealfasen. Jeg hadde ventet 1-2 dager til og fulgt med på temperaturen, dersom den ikke stiger så hadde jeg konkludert med at kroppen forsøkte på EL, men fikk det ikke til - sånn som AnneS for øvrig skrev.

Men legg gjerne ved grafen :)

EL natt til 18.6 /ila 18.6, men tempen har ikke gått opp enda. Utfloden har tørket inn og er tilnærmer melkehvit. Her trenger vi litt mer detaljer om tempen din, men hypotetisk

- EL har skjedd men progesteronet er ikke høyt nok enda.
- Dårlig søvn, alkohol, bevegelse som kan ha forstyrret målingene

Samtidig, hvit utflod/melkehvit etter EL er vanlig og skal være tegn på at du er i lutealfasen. Jeg hadde ventet 1-2 dager til og fulgt med på temperaturen, dersom den ikke stiger så hadde jeg konkludert med at kroppen forsøkte på EL, men fikk det ikke til - sånn som AnneS for øvrig skrev.

Men legg gjerne ved grafen :)
Drakk litt alkohol i går og sover generelt alltid dårlig pga lite barn. 1-2 oppvåkninger hver natt. Se vedlagt graf. Hva heter appen dere bruker? Dette er chat gpt haha. Men sist syklus hadde jeg kjemisk graviditet og mye høyere temp. Eller. Den varierte mellom 36.9-36.4.

Drakk litt alkohol i går og sover generelt alltid dårlig pga lite barn. 1-2 oppvåkninger hver natt. Se vedlagt graf. Hva heter appen dere bruker? Dette er chat gpt haha. Men sist syklus hadde jeg kjemisk graviditet og mye høyere temp. Eller. Den varierte mellom 36.9-36.4.
Men det ser jo ut som temperaturen har økt. Vet til i morgen og se, men det er klar stigning. Temperaturen kan variere.
Sover du sammenhengende 3 timer.? Alkohol kan påvirke målingene.
Jeg bruker Premom. Av og til fertility friend :-)

Back
Topp