Vi som temper

6 dpo. Ser foreløpig greit ut dette :)

Vedlegg

• IMG_9579.jpeg
    IMG_9579.jpeg
    227,5 KB · Visninger: 39
Så fin, men negativ test.. 12 dpo.. :( Selv om egget kan feste seg så sent som 12 dpo, så er det vel ikke stor sjanse?

IMG_4572.jpeg

«Older research shows that days 8, 9, and 10 DPO tend to be the most common for successful implantation.

Embryos that implant at 12 DPO or later are associated with higher rates of chemical pregnancy.» :yuck:

«Older research shows that days 8, 9, and 10 DPO tend to be the most common for successful implantation.

Embryos that implant at 12 DPO or later are associated with higher rates of chemical pregnancy.» :yuck:
Har sett dette en del i forskning ja, så antar at det pleier å stemme, dessverre.

FF var litt forvirret pga de andre tingene som er lagt inn, men i dag ble den endelig enig med meg xsmile9
Screenshot_20250505-060811.png
Er så gøy å tempe igjen! Skikkelig kult å se at ting funker som det skal

FF flyttet plutselig el. Jeg mener selv at el var CD 16 og FF var enig i det en stund, men i dag flyttet han el to dager frem til CD 18. Jeg har bare registrert tempen denne runden her, ingenting annet, men viser den tydelig at el er CD 18?

Vedlegg

• Screenshot_20250506_170820_FF App.jpg
    Screenshot_20250506_170820_FF App.jpg
    181,6 KB · Visninger: 36
Lenge siden jeg har tempet, kanskje noen her kan tolke det :joyful: hadde jeg EL i går eller i dag? Lh strip er gått ned, men fikk peak i går og i dag på monitor:)

Vedlegg

• IMG_1075.png
    IMG_1075.png
    249 KB · Visninger: 28
Lenge siden jeg har tempet, kanskje noen her kan tolke det :joyful: hadde jeg EL i går eller i dag? Lh strip er gått ned, men fikk peak i går og i dag på monitor:)
Var nok i går med den tempøkningen der etter å ha vært så jevn :D Evt. etter midnatt men før i dag tidlig :hilarious:

Back
Topp