Ser veldig sånn ut! Spennende

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser veldig sånn ut! Spennende

Hvordan ser den ut i dag?Dagens
Hvordan ser den ut i dag?
Urettferdig når kurven er så fin!! Æsj assa!!!Så fin, men negativ test.. 12 dpo..Selv om egget kan feste seg så sent som 12 dpo, så er det vel ikke stor sjanse?
Vis vedlegget 459581
Har sett dette en del i forskning ja, så antar at det pleier å stemme, dessverre.«Older research shows that days 8, 9, and 10 DPO tend to be the most common for successful implantation.
Embryos that implant at 12 DPO or later are associated with higher rates of chemical pregnancy.»![]()
JaaUrettferdig når kurven er så fin!! Æsj assa!!!

Ja, jeg tror det stemmer. Jeg har fire barn og har jeg fått positiv test rundt 8-9 dpo med alle. Forrige mnd fikk jeg positiv test 11 dpo og det endte i kjemiskHar sett dette en del i forskning ja, så antar at det pleier å stemme, dessverre.
Var nok i går med den tempøkningen der etter å ha vært så jevnLenge siden jeg har tempet, kanskje noen her kan tolke dethadde jeg EL i går eller i dag? Lh strip er gått ned, men fikk peak i går og i dag på monitor
![]()

Tuuusen takk!! Skal starte på cyclogest etter bekreftet EL så ble jeg usikkerVar nok i går med den tempøkningen der etter å ha vært så jevnEvt. etter midnatt men før i dag tidlig
![]()
med min første ble jeg gravid i en abort, så ante ingenting