Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Hva betyr Luteal Line? Også har jeg sett at folk har lagt inn at de kan x av EL tester og positiv Gtest på den nederste linjen. Vet du hvordan?Dagens. Ikke lik som forrige syklus lenger, men nå er jeg hvertfall sikker på at jeg har hatt eggløsning![]()
Luteal Line viser gjennomsnittet av temperaturene som er målt etter eggløsningHva betyr Luteal Line? Også har jeg sett at folk har lagt inn at de kan x av EL tester og positiv Gtest på den nederste linjen. Vet du hvordan?
TakkLuteal Line viser gjennomsnittet av temperaturene som er målt etter eggløsning
Du kan legge inn i eggløsnings og graviditetstester inne på datoen i dag under den fanen som heter tests and devices. Da blir det synlig i charter som på bildet under![]()
«bruker» den ikke til noe liksom.
Drømte også at jeg tempet. Men fikk tatt en måling før jeg sto opp, så får vi håpe den var noenlunde riktig 
Aha, har ikke fått noen jegNei, jeg tror ikke det. Den bare dukker. Tror jeg. Kan hvertfall ikke huske å ha slått på noe, og eneste grunnen til at jeg vet hva det er er fordi jeg har lurt selv«bruker» den ikke til noe liksom.
Kanskje den kommer etter hvert. Er jo første gang jeg temper, så den har ikke så mye å gå etterKjenner meg igjen på det her herFikk nytt termometer fra Babyplan i går, og seff så var jeg så spent på å tempe at jeg aldri sov 3 timer sammenhengende tror jegDrømte også at jeg tempet. Men fikk tatt en måling før jeg sto opp, så får vi håpe den var noenlunde riktig
Venter EL på tirsdag, håper jeg får nok målinger før det
![]()
Var helt likEr så teit at man lsm gleder seg til å legge seg så det ikke er lenge til man skal tempeKjenner meg igjen på det her herVar helt lik
Spesielt når enkelttemperaturer ikke kan fortelle deg noen ting
Men det er så gøy tidsfordriv, er lsm noe å gjøre på, og veldig kult å kunne se bevis på at EL har vært og progesteronet øker 
Så sykt santEr så teit at man lsm gleder seg til å legge seg så det ikke er lenge til man skal tempeSpesielt når enkelttemperaturer ikke kan fortelle deg noen ting
Men det er så gøy tidsfordriv, er lsm noe å gjøre på, og veldig kult å kunne se bevis på at EL har vært og progesteronet øker
![]()
Vanligvis er det PP tiden kjempe kjedelig, spes når den er sååååå sinnsykt lang som min har blitt nå.. Men, temperatur målinger gjør det mere spennende og festlig 
Ja nå har vi litt mer å gjøreSå sykt santVanligvis er det PP tiden kjempe kjedelig, spes når den er sååååå sinnsykt lang som min har blitt nå.. Men, temperatur målinger gjør det mere spennende og festlig
![]()

Jaaa! Nesten så jeg vil gå og legge meg og sove til i morgenJa nå har vi litt mer å gjøre![]()
(IkkeBareLittGiraPåTemping) 
Er en fin motivasjon til å legge seg tidlig og ikke bli oppe til langt på nattJaaa! Nesten så jeg vil gå og legge meg og sove til i morgen(IkkeBareLittGiraPåTemping)
![]()

Har aldri i mitt liv hatt så fin søvn rytme som nåEr en fin motivasjon til å legge seg tidlig og ikke bli oppe til langt på natt![]()