Kan dette være en festedipp? Har ikke så høye forventninger da vi har prøvd lenge, men har aldri hatt en så stor dipp før
Vis vedlegget 458131

Her er min fra da jeg nylig ble gravid. Festedip tror jeg 24.mars og testet positivt 26.mars

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan dette være en festedipp? Har ikke så høye forventninger da vi har prøvd lenge, men har aldri hatt en så stor dipp før
Vis vedlegget 458131
Vis vedlegget 192674 skikkelig stort tempdrop og litt spotting...da kommer vell heksa før fullt i morra til normal tid![]()
Så gøy! Jeg liker temping veldig godtBlir jo ikke særlig påvirket av forumet her inneog har bestemt meg for å teste temping også. Noen som kan gi meg en rask oppdatering på «temping for dummies»?
Tenker spesifikt på:
1. Hvilket termometer anbefales?
2. Hvilken app bruker dere for å registere tempen?
3. Når i syklusen bør man starte?
4. Noe annet jeg bør tenke på?
Det var bare hormonene som var litt på bærtur. CD 1 i dagKan dette være en festedipp? Har ikke så høye forventninger da vi har prøvd lenge, men har aldri hatt en så stor dipp før
Vis vedlegget 458131
Så gøy at du også skal begynne. Jeg begynte på CD 8. Kjøpte termometeret på Babyplan. Temper hverdag kl 06:45 (har satt på alarm) er som regel oppe mellom kl 7-7:30 hverdag uannsettBlir jo ikke særlig påvirket av forumet her inneog har bestemt meg for å teste temping også. Noen som kan gi meg en rask oppdatering på «temping for dummies»?
Tenker spesifikt på:
1. Hvilket termometer anbefales?
2. Hvilken app bruker dere for å registere tempen?
3. Når i syklusen bør man starte?
4. Noe annet jeg bør tenke på?
Den stiger etter eggløsning ihvertfallSkal tempen syke samme dag som eggløsning?
Blir eggløsning i morgen, så spent på hvordan den blir daDen stiger etter eggløsning ihvertfall![]()
Det kaaan se ut til at eggløsning var igår, evt dersom tempen fortsetter å stige raskt - så kan FF sette eggløsning idagBlir eggløsning i morgen, så spent på hvordan den blir da
Det var den ikke, fikk positiv EL test i dag. Og da får jeg alltid eggløsning 23-24 timer etter. Derfor jeg syntes den tempen var irriterendeDet kaaan se ut til at eggløsning var igår, evt dersom tempen fortsetter å stige raskt - så kan FF sette eggløsning idag
Jeg har ofte fått el dagen etter første stigning, ikke helt unormalt det. Ikke alle får det droppet man serDet var den ikke, fikk positiv EL test i dag. Og da får jeg alltid eggløsning 23-24 timer etter. Derfor jeg syntes den tempen var irriterende![]()
Da er vi mest sannsynlig likeJeg har ofte fått el dagen etter første stigning, ikke helt unormalt det. Ikke alle får det droppet man sersikkert halvparten av syklusene mine har sett slik ut på tempingen. Ikke nødvendigvis så opp og ned i dpoland, men det før
![]()
Min har ofte gått litt opp før el, slik at el ikke kommer på det laveste punktetDa er vi mest sannsynlig likeSpurte ChatGPT og han sa det samme, at noen så går tempen ned og på noen går den opp. Men, greit å vite at det er flere som får høy temp før EL
at et menneske og ikke en AI liksom
Ble litt stressa og tenkte det var noe som ikke stemte
Får kjempe smerter selv, er liksom aldri i tvil når det skjerMin har ofte gått litt opp før el, slik at el ikke kommer på det laveste punktet(veldig sterke smerter også, så som regel aldri i tvil når el er)
Jeg brukte denne tråden myyye da jeg begynte å tempe![]()
Litt dropp har jeg fått, men ikke så veldig. Slik som dette bildet. Droppet er ikke spesielt mye lavere enn basaltemp tidligere i syklusenFår kjempe smerter selv, er liksom aldri i tvil når det skjer. Men, får du noen ganger temp dropp før eggløsning også?
Veldig interessantLitt dropp har jeg fått, men ikke så veldig. Slik som dette bildet. Droppet er ikke spesielt mye lavere enn basaltemp tidligere i syklusen![]()