Lol, må bita denna i meg vist

haha, tenkte å sjå i dagboko mi om nokre tidlige tegn på graviditet eksisterte, for kom på at eg trudde eg va gravid pga eit veldig tydelig tegn ei anna hadde hatt rett før meg: luft i magen på 3-4dpo. Altså what are the odds for at det stemme? Men så lese eg i dagboko eg hadde det begge sist gangene eg var gravid. Og gjett kim som hadde så masse luft i magen i går at jentene blei flau øve meg

litt gøy å sjå om desse andre symptomene stemme.
Og veldig rart ka ein huske, for eg huska berre alle PP'er eg tenkte NÅ E EG GRAVID, pga ulike forskjeller, og så var eg ikkje det. Så hadde glømt heilt at eg hadde konkrete tegn når eg
var gravid liksom. Huske det godt nå då, at luktesansen va heilt CRAZY fra 10-11 dpo, når hCG starta å stige.
er
4dpo idag, og kjenne eg må ta eit hardt valg. Enten kan eg tenka at kroppen klare bære fram liv å droppe støttemedisin, og berre beholde roen og stå i det som skjer. Eller så må eg teste tidlig for å sette første sprøyte blodfortynnande ved første strek og ta hCG for å følge med på utvikling og så UL 6+0. Baaaah, kjenne eg orke ikkje alt det der egentlig. Men samtidig, komme eg til uke 19 og babyen dør som dei andre så hadde eg nok rista veldig på hodet av fortid meg. Så får bruke dei neste 5 dagane på å mota meg opp trur eg, og berre stå i det. Har jo gjort det 2 ganger før nå, og eg veit jo det går seg til sjølv om det legge eit ekstra press på. Og samtidig tenke eg mykje over ka legen komme til å sei om eg e gravid igjen, når eg endo e sjukemeldt etter forrige graviditet

men eg har tenkt maaasse på det, og egentlig konkludert at eg ska stå i det med heva hodet. Er mitt liv, er det ikkje? Får ein berre bestemme over eget liv om ein er frisk og rask og ikkje er på AAP? Får ein berre få fleire barn om ALT ligger 100% til rette for det? Neh. Velger å stole på at om Gud gir oss fleire barn så gir han oss alt me trenger for å stå idet også
ups, blei jo dagboklang post detta

(får poste der og

)