IKM uke 23⚘️⚘️

Nei, ein må ikkje melde seg inn ❤️ er berre statistikk i IKM grupper og samhold det er for, og berre for akkurat denne uka. men i heile babyverden kan du berre henge nett som du er :love017 babyverden er eit utrulig kjekt forum, anbefale å gå inn i terminforumet og bli kjent med folk der :love017
Jeg er forresten usikker på når el var, men en gang mellom 18-20, så IKM er et sted mellom 01.06-03.06 :smiley-ashamed004

Jeg er forresten usikker på når el var, men en gang mellom 18-20, så IKM er et sted mellom 01.06-03.06 :smiley-ashamed004
Den 1.juni er IKM uke 22, så eg putte deg inn på Mandag 2.Juni då ☺️ har du tenkt å teste meir? :woot: :dance011

Ja, putt meg inn på 2 juni du :Heartred :happy: Veldig godt mulig at el var senere enn 18 :) Ja, må det - testet i kveld og der så jeg ingen strek, mulig urinen var litt utvannet.. Gir det et nytt forsøk i morgen tidlig :love7:smiley-ashamed004
Done❤️
Mange opplever å få tydeligere strek på 2.urin. altså at ein først tisser når ein står opp, men så ikkje drikke og vente 1-2t og så teste på den urinen. Eg har aldri gidda det though :hilarious: e så tørst når eg våkne og teste jo heile dagen uansett:bag::laughing021
Men ja, uttrykket drittiss har kommet av morgenurin;)

Done❤️
Mange opplever å få tydeligere strek på 2.urin. altså at ein først tisser når ein står opp, men så ikkje drikke og vente 1-2t og så teste på den urinen. Eg har aldri gidda det though :hilarious: e så tørst når eg våkne og teste jo heile dagen uansett:bag::laughing021
Men ja, uttrykket drittiss har kommet av morgenurin;)
Takk :hello2 :Heartred Åja, Hmm, nei det greier nok ikke jeg heller, jeg er også super tørst når jeg våkner :smiley-ashamed004

Beklager for å spamme gruppa med masse bilder :smiley-ashamed004 Første på, og usikker på testing o.l
Øverste testen er fra tidligere i dag, hvor mange så strek.
Nederste er kveldens test.
Burde ikke streken vært sterkere hvis det var babystrek? Eller er det veldig sensitivt med væskeinntak osv? Drakk forøvrig ikke mer enn 3-4 dl, og spiste middag mellom testene. :nailbiting:

Timene frem til i morgen tidlig føles som evigheter!

Vedlegg

• IMG_20250528_204238.jpg
    IMG_20250528_204238.jpg
    1,7 MB · Visninger: 81
Beklager for å spamme gruppa med masse bilder :smiley-ashamed004 Første på, og usikker på testing o.l
Burde ikke streken vært sterkere hvis det var babystrek? Eller er det veldig sensitivt med væskeinntak osv? Drakk forøvrig ikke mer enn 3-4 dl, og spiste middag mellom testene. :nailbiting:

Ser ut som den nederste ikke har fått tørket opp skikkelig? Bare å gå og legge seg og våkne opp igjen imorgen for ny test :hilarious:

Tok bildet etter 5 min, som er maks tid på disse :nailbiting: Ja, er nok det :Heartred
Litt usikker på hvordan det er med graviditetstestene, men jeg fikk tips her inne om å la EL testene ligge lenger enn anbefalt for at fargen skulle trekke godt nok opp. Kanskje de mer erfarne her inne kan dele sin erfaring her :happy:

Litt usikker på hvordan det er med graviditetstestene, men jeg fikk tips her inne om å la EL testene ligge lenger enn anbefalt for at fargen skulle trekke godt nok opp. Kanskje de mer erfarne her inne kan dele sin erfaring her :happy:
Åja, sånn ja, får prøve det neste gang :smiley-ashamed004
Tok bilde i et litt annet lys - kanskje tydeligere her?

Vedlegg

• IMG_20250528_212540.jpg
    IMG_20250528_212540.jpg
    104,3 KB · Visninger: 69

Bildet er veldig mørkt, men ser jo strek fordiom. I starten så kan hCG være litt svak hos enkelte, det sies jo at den skal doble seg annakvar dag ca, og det gir hos enkelte svake tester nokre dagar, men hos andre auke det kjapt på. Om ein blir bekymra for auken bør ein kun sammenligne tester fra annakvar dag, å teste samme dag og forvente mykje sterkere strek er iallefall ikkje normen :happy:

Det har ikkje mykje å sei kor mykje du spise/drikke på kvelden. Men som nevnt er ofte den første urinen som har logge i blæra i timesvis ganske dårlig til hCG måling. Du kan jo eventuelt teste både på morgenurin og 2.urin om den første testen ikkje gir deg nok ro og fred❤️

Og når du sammenligner tester bør dei være av samme merke og helst samme batch.

Spent på morgendagen for deg:smiley-angelic001 håper på ein tydelig rosa strek og ei spire som fester seg godt:dummy1::dummy:

Bildet er veldig mørkt, men ser jo strek fordiom. I starten så kan hCG være litt svak hos enkelte, det sies jo at den skal doble seg annakvar dag ca, og det gir hos enkelte svake tester nokre dagar, men hos andre auke det kjapt på. Om ein blir bekymra for auken bør ein kun sammenligne tester fra annakvar dag, å teste samme dag og forvente mykje sterkere strek er iallefall ikkje normen :happy:

Det har ikkje mykje å sei kor mykje du spise/drikke på kvelden. Men som nevnt er ofte den første urinen som har logge i blæra i timesvis ganske dårlig til hCG måling. Du kan jo eventuelt teste både på morgenurin og 2.urin om den første testen ikkje gir deg nok ro og fred❤️

Og når du sammenligner tester bør dei være av samme merke og helst samme batch.

Spent på morgendagen for deg:smiley-angelic001 håper på ein tydelig rosa strek og ei spire som fester seg godt:dummy1::dummy:
Tusen takk for mange gode tips og råd! :Heartred Blir spennende å teste i morgen :hello2

Back
Topp