Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er forresten usikker på når el var, men en gang mellom 18-20, så IKM er et sted mellom 01.06-03.06Nei, ein må ikkje melde seg inner berre statistikk i IKM grupper og samhold det er for, og berre for akkurat denne uka. men i heile babyverden kan du berre henge nett som du er
babyverden er eit utrulig kjekt forum, anbefale å gå inn i terminforumet og bli kjent med folk der
![]()

Den 1.juni er IKM uke 22, så eg putte deg inn på Mandag 2.Juni dåJeg er forresten usikker på når el var, men en gang mellom 18-20, så IKM er et sted mellom 01.06-03.06![]()

Synes jeg ser strek10 dpo og fikk denne i dag![]()
:
Ja, putt meg inn på 2 juni duDen 1.juni er IKM uke 22, så eg putte deg inn på Mandag 2.Juni dåhar du tenkt å teste meir?
![]()
![]()
Veldig godt mulig at el var senere enn 18 

DoneJa, putt meg inn på 2 juni du![]()
Veldig godt mulig at el var senere enn 18
Ja, må det - testet i kveld og der så jeg ingen strek, mulig urinen var litt utvannet.. Gir det et nytt forsøk i morgen tidlig
![]()
e så tørst når eg våkne og teste jo heile dagen uansett

TakkDone
Mange opplever å få tydeligere strek på 2.urin. altså at ein først tisser når ein står opp, men så ikkje drikke og vente 1-2t og så teste på den urinen. Eg har aldri gidda det thoughe så tørst når eg våkne og teste jo heile dagen uansett
Men ja, uttrykket drittiss har kommet av morgenurin![]()
Åja, Hmm, nei det greier nok ikke jeg heller, jeg er også super tørst når jeg våkner 
Første på, og usikker på testing o.l
Ser ut som den nederste ikke har fått tørket opp skikkelig? Bare å gå og legge seg og våkne opp igjen imorgen for ny testBeklager for å spamme gruppa med masse bilderFørste på, og usikker på testing o.l
Øverste testen er fra tidligere i dag, hvor mange så strek.
Nederste er kveldens test.
Burde ikke streken vært sterkere hvis det var babystrek? Eller er det veldig sensitivt med væskeinntak osv? Drakk forøvrig ikke mer enn 3-4 dl, og spiste middag mellom testene.
Timene frem til i morgen tidlig føles som evigheter!

Tok bildet etter 5 min, som er maks tid på disseSer ut som den nederste ikke har fått tørket opp skikkelig? Bare å gå og legge seg og våkne opp igjen imorgen for ny test![]()
Ja, er nok det 
Litt usikker på hvordan det er med graviditetstestene, men jeg fikk tips her inne om å la EL testene ligge lenger enn anbefalt for at fargen skulle trekke godt nok opp. Kanskje de mer erfarne her inne kan dele sin erfaring herTok bildet etter 5 min, som er maks tid på disseJa, er nok det
![]()

Åja, sånn ja, får prøve det neste gangLitt usikker på hvordan det er med graviditetstestene, men jeg fikk tips her inne om å la EL testene ligge lenger enn anbefalt for at fargen skulle trekke godt nok opp. Kanskje de mer erfarne her inne kan dele sin erfaring her![]()
Ja her ser det ut til at fargen har trekt litt bedre opp, gleder meg til å se testen din imorgenÅja, sånn ja, får prøve det neste gang
Tok bilde i et litt annet lys - kanskje tydeligere her?

Skal legge ut så snart jeg har tatt denJa her ser det ut til at fargen har trekt litt bedre opp, gleder meg til å se testen din imorgen![]()
Er kjempenervøs 

Det vet jeg ikkeSkal legge ut så snart jeg har tatt den![]()
Er kjempenervøs
Har det noe å si hvor sent man spiser/drikker kvelden før?![]()
Vil ikke tro mat har noe å si, men ville kanskje ikke heller drukket en liter vann før jeg gikk og la meg heller liksom 
Bildet er veldig mørkt, men ser jo strek fordiom. I starten så kan hCG være litt svak hos enkelte, det sies jo at den skal doble seg annakvar dag ca, og det gir hos enkelte svake tester nokre dagar, men hos andre auke det kjapt på. Om ein blir bekymra for auken bør ein kun sammenligne tester fra annakvar dag, å teste samme dag og forvente mykje sterkere strek er iallefall ikkje normenBeklager for å spamme gruppa med masse bilderFørste på, og usikker på testing o.l
Øverste testen er fra tidligere i dag, hvor mange så strek.
Nederste er kveldens test.
Burde ikke streken vært sterkere hvis det var babystrek? Eller er det veldig sensitivt med væskeinntak osv? Drakk forøvrig ikke mer enn 3-4 dl, og spiste middag mellom testene.
Timene frem til i morgen tidlig føles som evigheter!
håper på ein tydelig rosa strek og ei spire som fester seg godt

Tusen takk for mange gode tips og råd!Bildet er veldig mørkt, men ser jo strek fordiom. I starten så kan hCG være litt svak hos enkelte, det sies jo at den skal doble seg annakvar dag ca, og det gir hos enkelte svake tester nokre dagar, men hos andre auke det kjapt på. Om ein blir bekymra for auken bør ein kun sammenligne tester fra annakvar dag, å teste samme dag og forvente mykje sterkere strek er iallefall ikkje normen
Det har ikkje mykje å sei kor mykje du spise/drikke på kvelden. Men som nevnt er ofte den første urinen som har logge i blæra i timesvis ganske dårlig til hCG måling. Du kan jo eventuelt teste både på morgenurin og 2.urin om den første testen ikkje gir deg nok ro og fred
Og når du sammenligner tester bør dei være av samme merke og helst samme batch.
Spent på morgendagen for deghåper på ein tydelig rosa strek og ei spire som fester seg godt
![]()
Blir spennende å teste i morgen