♡ IKM UKE 20 og 21 ♡

Eggløsningstestene mine fra Babyplan er ends ikke kommet... bestilte flere dager før påske. Begynner å lure på om de er forsvunnet. I følge posten appen skulle de vært levert. Nekter å kjøpe på butikken da jeg hadde bestilt 20 eller 30 stk på babyplan :hilarious: Jaja, vi legger inn aksjer litt her og der og bruker eggløsningsslimet som tegn, ellers temper jeg så får bekreftet når eggløsning har vært. Trur jeg har eggløsning en gang mellom torsdag og lørdag :happy:

Eggløsningstestene mine fra Babyplan er ends ikke kommet... bestilte flere dager før påske. Begynner å lure på om de er forsvunnet. I følge posten appen skulle de vært levert. Nekter å kjøpe på butikken da jeg hadde bestilt 20 eller 30 stk på babyplan :hilarious: Jaja, vi legger inn aksjer litt her og der og bruker eggløsningsslimet som tegn, ellers temper jeg så får bekreftet når eggløsning har vært. Trur jeg har eggløsning en gang mellom torsdag og lørdag :happy:
Nei så teit! De burde jo ha kommet for lengst, vi bestilte vel samme dag? Hvis de står som levert er de kanskje stjelt da :eek: Kanskje kontakte BP om det? Posten er aldri særlig til hjelp, de innrømmer aldri at de har gjort noe galt

Nei så teit! De burde jo ha kommet for lengst, vi bestilte vel samme dag? Hvis de står som levert er de kanskje stjelt da :eek: Kanskje kontakte BP om det? Posten er aldri særlig til hjelp, de innrømmer aldri at de har gjort noe galt
Ja, bestilte samme dag som deg, så helt sykt rart at de enda ikke er kommet. Har sneket i de andre postkassene her, men ligger ikke der heller. Ja, mulig jeg kontakter BP hvis de ikke kommer i morgen :)

Whaaat? Da er det blitt borte, eller lagt i feil postkasse evt?:bag: Så utrolig kjedelig:arghh:

Positive tester ennå.. på litt konsentrert urin.
20250429_191211.jpg

Men det har vel ikke så mye å si hvor lang toppen er. Det er jo den første positive som teller :)

Nei, er bare meg som vil de skal bli negative :hilarious: :p Og er helt rett det du sier, er den første positive testen en skal gå ut ifra:happy119

Lagt inn ekstra aksjer i hønemor i tilfelle tempen går ned imorgen:love7:dummy1::dummy::chicken::sign17:sign19 Da skal vi være sikret:thumleft

Jeg kjøpte make sure tester på coop extra til ca 100 kr, etter min erfaring funket de fint hvis det kan være til noe hjelp i mellomtiden :Heartred Jeg bestilte for sent så min egen feil at BP ikke kom frem i tide :angelic:

Jeg kjøpte make sure tester på coop extra til ca 100 kr, etter min erfaring funket de fint hvis det kan være til noe hjelp i mellomtiden :Heartred Jeg bestilte for sent så min egen feil at BP ikke kom frem i tide :angelic:
Har vurdert det, men syns det er så kjedelig å bruke penger på det selv om det bare koster 100 kr. Venter jo på en pakke jeg har brukt 600 kr på :hilarious: Bestilte også graviditetstester. Virker i allefall som samboer syns det er best at jeg ikke tester, han syns jeg er roligere da, så trur muligens jeg dropper hele testingen :Heartpink:D

Har vurdert det, men syns det er så kjedelig å bruke penger på det selv om det bare koster 100 kr. Venter jo på en pakke jeg har brukt 600 kr på :hilarious: Bestilte også graviditetstester. Virker i allefall som samboer syns det er best at jeg ikke tester, han syns jeg er roligere da, så trur muligens jeg dropper hele testingen :Heartpink:D
Ja skjønner det godt! Jeg bestilte for 550kr, vi må jo ha et eget «babyprøvebudsjett»! :joyful: Ja hubby her også synes det er «litt crazy» med all testingen, han har ikke sagt noe og han støtter alt sammen som en god ektemann, men jeg bare kjenner han godt nok til å lese han 100 % laughing6 Min bestevenninne som var til fertilitetsutredning fikk vite at de kunne droppe EL testing (hun synes det var så styrete) så lenge de hadde sex annenhver dag fra CD10-CD20, da ville man treffe EL, men det må jo være hvis man har regelmessig menstruasjon. Jeg er ingen ekspert altså men det er iallefall det hun har gjenfortalt meg for å tipse meg :Heartred

CD16 og ifølge tempen 2dpo, men er litt usikker på tempen iom at jeg også er litt forkjølet, så ser ann tempen til imorgen og :nailbiting: :hilarious:

Hadde masse el-slim igår og veldig økt lyst, så lurer på om jeg kun er 1 dpo, men vet ikke?:think005 Fikk positiv el-strimmel idag også, men vet det er den første positive testen en skal gå ut ifra:angel5 Liker bare å se at de blir negative- noe i den der psykiske effekten det har, tror jeg:whacky011:hilarious:

Har lagt inn aksjer lørdag morgen, mandag kl 11.30 og igår kveld kl 23ish- så skal være dekket sånn sett:cool05:love7:chicken::dummy1::sign17:sign19:love7:Heartpink:Heartblue:dummy:

Da gjenstår vel egentlig bare ventingen:nailbiting::smiley-bounce012

20250430_083356.jpg

Screenshot_20250430_084917_FF App.jpg

Har sendt melding til mannen og spurt han om å se etter dem :hilarious: Tar test nr 5 i dag, er redd for å gå tom, spesielt når butikker er stengt i morgen!
Har enda mer ELslim i dag da, så nå håper jeg virkelig at det nærmer seg positiv test! Nå har vi ikke lagt inn aksjer på en stund heller, så det må vi få gjort. Der er ELtester (og temping) greit å ha, da vet jeg at vi ikke er for sene, for jeg har aldri hatt EL senere enn dette.

Ja skjønner det godt! Jeg bestilte for 550kr, vi må jo ha et eget «babyprøvebudsjett»! :joyful: Ja hubby her også synes det er «litt crazy» med all testingen, han har ikke sagt noe og han støtter alt sammen som en god ektemann, men jeg bare kjenner han godt nok til å lese han 100 % laughing6 Min bestevenninne som var til fertilitetsutredning fikk vite at de kunne droppe EL testing (hun synes det var så styrete) så lenge de hadde sex annenhver dag fra CD10-CD20, da ville man treffe EL, men det må jo være hvis man har regelmessig menstruasjon. Jeg er ingen ekspert altså men det er iallefall det hun har gjenfortalt meg for å tipse meg :Heartred
Samboer støtter meg også 100%, han syns bare jeg stresser så mye med testene, og han har nok rett i det :Heartpink Kanskje jeg gjør lurt å ikke teste etter EL. Har rimelig stabil syklus med EL mellom CD 13 og CD 15. Har også rikelig med eggløsningsslim så lett å vite når jeg er i fertil periode. Tempinga bekrefter jo EL uansett :D

Tror jeg har brukt sikkert nærmere 10000 kr på tester og vitaminer siden pp1. Så denne babyen begynner å bli dyr :hilarious:

Back
Topp