Eggløsningstestene mine fra Babyplan er ends ikke kommet... bestilte flere dager før påske. Begynner å lure på om de er forsvunnet. I følge posten appen skulle de vært levert. Nekter å kjøpe på butikken da jeg hadde bestilt 20 eller 30 stk på babyplan
Jaja, vi legger inn aksjer litt her og der og bruker eggløsningsslimet som tegn, ellers temper jeg så får bekreftet når eggløsning har vært. Trur jeg har eggløsning en gang mellom torsdag og lørdag 
Jaja, vi legger inn aksjer litt her og der og bruker eggløsningsslimet som tegn, ellers temper jeg så får bekreftet når eggløsning har vært. Trur jeg har eggløsning en gang mellom torsdag og lørdag 
Så utrolig kjedelig

Godt jeg ikke er alene om det

Da skal vi være sikret
Jeg bestilte for sent så min egen feil at BP ikke kom frem i tide 

Testet ikke igjen i går så usikker på om toppen har vært eller kommer, men det har ikke så mye å si. Positiv er positiv!

Ja hubby her også synes det er «litt crazy» med all testingen, han har ikke sagt noe og han støtter alt sammen som en god ektemann, men jeg bare kjenner han godt nok til å lese han 100 %
Min bestevenninne som var til fertilitetsutredning fikk vite at de kunne droppe EL testing (hun synes det var så styrete) så lenge de hadde sex annenhver dag fra CD10-CD20, da ville man treffe EL, men det må jo være hvis man har regelmessig menstruasjon. Jeg er ingen ekspert altså men det er iallefall det hun har gjenfortalt meg for å tipse meg
Fikk positiv el-strimmel idag også, men vet det er den første positive testen en skal gå ut ifra
Liker bare å se at de blir negative- noe i den der psykiske effekten det har, tror jeg