Haha… Jeg også!! Men turte ikke å si det, for jeg vet jo innerst inne at det er for tidligSkal ta ny i kveld.. Morgen og kveld, ikke noe mer en det.. Må tilfredsstille testetøsa![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha… Jeg også!! Men turte ikke å si det, for jeg vet jo innerst inne at det er for tidligSkal ta ny i kveld.. Morgen og kveld, ikke noe mer en det.. Må tilfredsstille testetøsa![]()

Haha! Har testet så tidlig som 6 DPO jeg også.. Egentlig helt utrolig at jeg ikke tok en i gårHaha… Jeg også!! Men turte ikke å si det, for jeg vet jo innerst inne at det er for tidlig![]()
![]()
![]()
Men, @mamat2prinsesser&4prinser så hun har testet positivt 6 DPO.. Så det er ikke umulig. Lest om flere 
Oi! Er det faktisk mulig? Så gøy! Det tidligste jeg har fått positiv test er 8 dpo, men hadde vært gøy å få en i dag ogsåHaha! Har testet så tidlig som 6 DPO jeg også.. Egentlig helt utrolig at jeg ikke tok en i gårMen, @mamat2prinsesser&4prinser så hun har testet positivt 6 DPO.. Så det er ikke umulig. Lest om flere
![]()

Ja, jeg tenker at de som får en strek 7 dpo er de som får 6 dpo. For noen får tydlig 7 dpo. Så da har sikker egget sluppet ganske tidlig evtOi! Er det faktisk mulig? Så gøy! Det tidligste jeg har fått positiv test er 8 dpo, men hadde vært gøy å få en i dag også![]()
Det er veldig tidlig! Jeg skulle ønske testene viste hvor mye hcg man har i kroppen, istedenfor strekerJa, jeg tenker at de som får en strek 7 dpo er de som får 6 dpo. For noen får tydlig 7 dpo. Så da har sikker egget sluppet ganske tidlig evt
Men man blir vel kanskje gæren nok av tidlig tester 
Ja, evt at man kunne måle sånt hjemme. Han en liten måler sånn diabetikere har for blodsukkerDet er veldig tidlig! Jeg skulle ønske testene viste hvor mye hcg man har i kroppen, istedenfor strekerMen man blir vel kanskje gæren nok av tidlig tester
![]()
Jaaaa , det hadde vært noeJa, evt at man kunne måle sånt hjemme. Han en liten måler sånn diabetikere har for blodsukker![]()
Jeg har jo alltid fått en del skygger, så skal begynne å ta bilde av alle testene og sette sammen sånn her og legge de i dagboken så jeg har alle testene jeg tar samlet på dagens DPO fremover. Det er så greit for da kan man sammenligne. Jeg har også tatt å teipet alle testene mine i en bokJaaaa , det hadde vært noe
Så smart! Er de her fra i dag? Veldige tydelige skygger da! Håper de utvikler seg, om de er fra i dag daJeg har jo alltid fått en del skygger, så skal begynne å ta bilde av alle testene og sette sammen sånn her og legge de i dagboken så jeg har alle testene jeg tar samlet på dagens DPO fremover. Det er så greit for da kan man sammenligne. Jeg har også tatt å teipet alle testene mine i en bok![]()
Men vet du om det er vanlig å få så tydelige skygger med tidlig testene til BP? Jeg pleier å bare kjøpe den vanlige BP og da har jeg aldri fått skyggeJa, fra i dag.. Håper en dag at skyggene mine egentlig er en baby strekkSå smart! Er de her fra i dag? Veldige tydelige skygger da! Håper de utvikler seg, om de er fra i dag daMen vet du om det er vanlig å få så tydelige skygger med tidlig testene til BP? Jeg pleier å bare kjøpe den vanlige BP og da har jeg aldri fått skygge
Tror ikke det, er mest vanlig med skygge fra tidligtestene
Så utrolig frustrerende med disse skyggene du får. Jeg opplever aldri skygger med hverken tidlig eller vanlig babyplan. Hadde trodd jeg var gravid hver gang hvis jeg var deg. Du takler det utrolig bra synes jegJa, fra i dag.. Håper en dag at skyggene mine egentlig er en baby strekkTror ikke det, er mest vanlig med skygge fra tidligtestene

Jeg synes da jeg ser noe svakt her jeg. Spesielt på den inverterte. Så spennende!!!!Dagens test. 6 dpo. Synes jeg ser noe svakt, men det er nok fordi jeg har så lyst til å se
Jeg synes da jeg ser noe svakt her jeg. Spesielt på den inverterte. Så spennende!!!!
så gøy at du ser noe du også!haha, den dere eggløsnings testen din imponerer meg
Altså, du blir aldri ferdig med eggløsning 
Sterkere har den blitt ogsåTror jeg
haha, den dere eggløsnings testen din imponerer megAltså, du blir aldri ferdig med eggløsning
![]()

Haha, gikk på noen smeller i starten. Nå har jeg lært og tar de med en klype saltSå utrolig frustrerende med disse skyggene du får. Jeg opplever aldri skygger med hverken tidlig eller vanlig babyplan. Hadde trodd jeg var gravid hver gang hvis jeg var deg. Du takler det utrolig bra synes jeg![]()
Håper at skyggen blir til en baby strek snart 
Ja, faktiskSterkere har den blitt også![]()
![]()
Hvor lenge holder du deg og hvor mye drikker du mellom testene?